Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 90es Keeway Hurrican sztetek milyen arányban keveri a benzint meg az olajat? Szal ha nem a tartályba teszem az olajat, hanem a benzinhez, milyen arányút kell beletenni? 1:50? Tudom hogy ez nem Keeway fórum, de sztem sok külömbség nem lehet köztük. Ja, és lesz valami kínja az olajszivattyúnak?
Az lenne a kérdésem hogy mi okozhatja azt a jelenséget hogy hideg időben berugókarral való indításkor a berugókar lassan jön fel alaphelyzetbe?
Válaszokat,javaslatokat megköszönném.
A görgő súly milyen mértékben befolyásolja a végsebességet illetve a gyosulást?
Azt még elfelejtettem hogy aziránt is érdeklődöm hogy azt mi okozhatja hogy az alpjárat időnként nem áll vissza alapra hanem kissé jobban pörög a fordulat és csak egy kis idő után áll vissza ha hagyom járni a motort.
Írjatok bátran. Természetesen üzemmeleg motorról beszélek.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a motor végsebességét hogyan befolyásolják a hajtóműben levő szerkezeti elemek kopása gondolok itt a szíjra,görgőkre valamint a rugók gyengülésére.
Válaszokat várok köszönettel.
Nálam itt a légszűrő
A légszűrő az Xcitingban fent, az ülés alatt volt.
Hol ott fent?Nálam nem ott van a légszűrő hanem lent ez a cső meg felfelé megy.
De
Haggyá szóközt a szmájlik között.
Ott a légszűrő teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vegyük le azt az alkatrészt ahova a cső csatlakozik és majd meglátjuk,nem?javascript:smile(document.frmmsg.body,&#
39;10');document.frmmsg.body.focus()
Ez is igaz csak akkor azt nem értem hogy az a cső hova megy az ülés alatti részen,ott nincs más mint az olajtartály.
CSIBE-Vernek?Kik?Segitek.Kinek?Más-a ZX en nincs cső,amit meg kéne fejteni hogy mi,más bajai vannak.Na ha elvágom függőlegesen a hajtómüfedelet meglátjuk mi lesz?Csak vizsga után akkkor lesz időnk kaszálni is Debó is jön egy nap mulva már ráér Ő is!?!
Szerintem ez viszont nem jó gondolat, az olajozás arányos a fordulatszámmal, ami közvetlenül a motor pl. főtengelyéről "levehető" információ.
Egyébként akkor leírom én is hogy minek vélem a cső szerepét. Azt gondolom hogy a kipufogógáz nyomása nagyobb fordulaton nyit valami szelepet ezzel vezérlést kap az olajzórendszer hogy a benzinhez több olaj keveredjen.De ez is csak laikus logika.
Azért köszönöm.
Amit írtam, csak találgatás. Abszolút laikus íromány.
Köszönöm a válaszodat ha cserére kerül a sor úgyis szakemberre bízom csak hajt a kíváncsiság.
Igen,arról. Ha másik kipufogót teszel és abban nincs katalizátor, akkor szerintem ez a cső felesleges. De kérdezz meg egy motorszerelőt ebben a témában?
Helló!
Arról a csőről beszélsz amit a fényképen bejelöltem?Ha másik kipufogó kerülne a robogóra akkor mit kellene csinálni a csőrendszerrel?
Az oxidációhoz szükséges levegőt vezeti a katalizátor elé. (Mivel a kipufogógáz O2-ben szegény, viszont a CO CO2-vé alakításához O2 kell.)
Itt van egy ábra a robogóm kipufogó rendszeréről hátha ez eseteleg mond valamit a plusz csőről.
Ok.
Ok, de e-mail-t légyszives!

Köszi!
Na ez legalább átjött, majd lemérem aztán írok.Köszi.