Nem olyan nehéz az de egy szakival is legyártható a konzol, nem olyan bonyolult szerkezet.
Ha kanyarodáskor ilyenekre kell figyelni az már gond.
A méretben a Grand Dink a legnagyobb, de azzal az a gond hogy tényleg nagy és esetenként a szűkebb helyeken már nem fér el. Bár ezt orvosolták a behajtható tükrökkel. Vásárlás előtt mindenképpen ülj fel a motorra, nehogy később kezd el bánkódni, ha van lehetőség menj is előtte vele egy kicsit. A tükröket is nézd hogy milyen az elhelyezésük és megfelelően látsz-e hátrafelé. A motorjuk elég megbízható és a minőségre sem lehet panasz. Már jó pár ezer kilométert megtettem az enyémmel és útközben még nem hagyott cserben. Amire figyelni kell, az olajadagoló működése, a variátor szerkezeti elemei. Az előírt olajcseréket is illik betartani és természetesen az adagolt olaj is jó minőségű legyen, lehetőleg szintetikus. Amióta hajtom a motorikus meghibásodás nem volt, csak a km spirál szakadt el kétszer, a gyújtótrafót kellett cserélni, valamint az olajadagoló bowden szakadt el. A variátorban cseréltem görgőket és ékszíjat Malossi termékre, de meg kell mondanom nem váltotta be a vele kapcsolatos tartósságot. Az ékszíj például gyorsabban fogy mint a gyári.
Hát hiába, ennyit jelent a megjelenlés!
Bár mindenképp valami retró stílus érdekel. Néztem a Tauris Cubanat az azért néztem mert széles a kormánya ami talán kényelmesebb lenne! Viszont a teljesítménye 2 kw-os a like meg 4 kw! Nem mindegy.... i