Persze ehhez kellett 5 év használat is.
A telefontartó hiányát meg csak később vettem észre, kihagyták a csomagtérből. Magyar nyelvű kézikönyvért is a forgalmazón keresztül jutottam hozzá. Ha most vennék motort másképp csinálnám.
remélem mindenki így csinálja
Nekem agiltym van igaz, csak a kiskerekű változat, de műszakilag ikrek. Ha száguldozni szeretnél, kerüld el messzire. Ha gondtalanul motorozni, közlekedni, akkor remek motorod lehet.
Amikor vettem 3 év garit adtak rá, de a kötelezőkön kívül semmit nem kellett javítani rajta. Pedig hajtva van rendesen. Igaz, lelkiismereteen karban is van tartva.
Teljesítmény gyári folytásokkal 50km/h Folytások nélkül 65, Korlátozás nélküli CDI-vel kb 75. Óra szerint... A CDI nem a fűrésszel "tuningolt" változat, ezért nem csak a vége több, hanem jobban is gyorsul. A fogyasztása soha nem volt több 2.2-nél, de általában 2 és 2.1 között van. Hidegen, melegen jól indul, fékek jók.
Gumik nem túl sportosak cserébe nekem 10e km után is a gyári van fent és még tökéletes a minta. A fényszórója jobb mint a 250-es jamaháé, robogók között kiváló.
Nem tudom, a nagykerekűnél hogy van, de az ülés alá simán belemegy egy zárt sisak.
Ami nem túl kellemes, hogy pont a térdemre kapom a szelet. télen térdvédő nélkül nem használható. Nekem.
És az ára. Ennyiért nehéz hasonló minőséget venni. Igaz, értéket nem tart.
Én még a szervízre sem tudok panaszt, meglepően olsón és lelkiismeretesen foglalkoznak a géppel. Közben ott is lehetsz, ami nem általános. Persze ez nem a márkán múlik...
Ha bármi kérdésed van ,szívesen válaszolok!