Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor fordulaton nem lenne használható. Ráadásul hangolni az átmérővel és a hosszal együtt lehet. A kipufogóban meg mások a nyomásviszonyok.....
De jó lenne egy műszaki adatlapot látni erről. Egyébként egy sima MAP szenzor is tudja mindezt, ráadásul a legtöbb motoron van is gyárilag.
szerintem ez egy "mikrofon" amit egy alapjáraton üzemelő motor frekfenciájára hangoltak!
Ilyen hosszú mintavételi szondánál az alapjel akár el is tűnhet. Milyen érzékenysége lehet ennek, ha "mindenütt" alkalmazható?
üdv a csapatnak
az alábbi linket ajánlanám a figyelmetekbe, elmés dolognak tünik!
http://www.hibakodolvaso.hu/au...
erre az opti izére külön progik vannak amik megkeresik a gyengébb részeket és ahhoz igazítják a többi kacatot

sajnos erről csak ennyit írhatok, mert különben meg kellene ölnöm aki olvassa
"Egyes gyártók más marketing illetve fejlesztési filozófiát folytatnak, mint mások."

Ezt az infót csak így elárulod nekünk?

Kemény.
Egyes gyártók más marketing illetve fejlesztési filozófiát folytatnak, mint mások. Egyébként mára már sok esetben a motorok-autók annyira ki vannak optimalizálva (fejlesztési-tesztelési költségek, felhasznált anyagok stb.), hogy nincs egy olyan alkatrész, ami a hosszabb életet szolgálja. Talán a Németek akik a legszigorúbbak a beszállítókkal szemben (VW csoport, BMW). A Franciáknak, Olaszoknak, Japánoknak jelenleg olyan céltudatos-intelligens rendszere és olyan diagnosztikai lefedettsége van, mint kb.10 éve a VW csoportnak és a BMW-nek.
bocsi hogy bele duma, de egy 20 centis vezeték spórolás 1 millió autónál már szép. a franciák 1-10-ig osztályoznak mindent ha szerencséd van akkor egy kategoria minden mondjuk 3-as akkor jó a motor de ha van benne egy 10-es akkor tényleg oszcilloszkóp mert csúnyán jár, nem megy vagy ilyesmi. sokat mérek és van egy kazal alkatrészem ami majdnem ugyanaz az adat de 1-2 ohm már különbség.
Jelenleg egy rendszerrel kapcsolatosan a beszállítói ár egy lényeges szempont. További probléma, hogy a beszállítók olyan rendszerekkel állnak elő és olyan rendszereket kínálnak hihetetlen áron, ami eleve nincs kitesztelve normálisan. Gondolok itt pl: a Toyotára, akik átestek a ló túloldalára. Egyes gyártókat csak az érdekli, hogy mennyibe kerül és mikor lesz kész. Más gyártók 200-300 oldalas kritériumokat írnak elő egy rendszerrel kapcsolatosan, míg mások csak pár oldalt.
Minden esetre azért vannak tesztelési hiányosságok és a safety management mindent elárul. Egyes hibaforrásokra, hibalámpát, tárolt hibát sem ad és az élőadatok elemzése sem vezet eredményhez. Én számtalanszor hangoztattam, hogy bizonyos hibaforrásokat csak oszcilloszkóppal lehet biztonsággal diagnosztizálni. De sajnos nem talált fülekre..

Nekem a Honda rendszeréről a Toyota filozófiája jut eszembe. Úgy a legkönnyebb robusztus rendszerrel előállni, hogy a safety managementben a határokat szélesebbre írjuk és ami bizonytalan azt figyelmen kívül hagyja. Ezzel a tulajdonos azt a képet kapja, hogy a rendszer robusztus.
HDS van hozzá, úgy elég jó. Meg a Csundelik-féle obd műszer is kommunikál a Hondákkal. Olyanunk is van.
Sziasztok!

Lenne egy szakmai kérdésem!

Mi a véleményetek a Honda diagnosztikai lefedettségéről ?
Köszi, már megvan a válasz
Kedves Rikiren amíg az illetékes nem válaszol egy kis olvasnivaló:

2 éves képzés:

3 éves képzés:
Szia érdeklődni szeretnék, hogy mi a különbség a nappali 2 és 3 éves képzésetek között?
Köszi szépen: Erik
Kedves MAMI
Néztem az iskolát és lehet hogy beadom a jelentkezést. Az volna a kérdésem ,hogy levelezőn is lehet jelentkezni a verseny motorszerelő szakra? Várom válaszukat. Üdv
Kedves Mami!

Én jelentkeztem a versenyszerelői szakképzésre, és azt szeretném kérdezni ,hogy erről a jelentkezésről le kell-e adni ezt a jelentkezési lapot február 15.-ig a továbbtanulás végett, avagy ez csak felsőoktatásra való jelentkezésnél szükséges?

Én kerestem az oldalon ezzel kapcsolatban választ, nem találtam.
Ha elnéztem volna valamit akkor elnézést kérek.

Köszönettel:
Bálint
Voltatok? Hogy tetszett?
Igen, neked válaszoltam

Ha minden igaz holnap 10kor ott leszek! (Kicsi az esélye ugyan, de lehet, hogy nem tudok menni.)
ez nekem lett volna a válasz?
Ha minden igaz és sikerül elszabadulnom a suliból akkor én megyek
holnap valaki nyíltnap?
http://www.mami.hu/index.php?p...

Fent volt, de valamiért lekerült. Bocsi. Ha van még kérdésed, szólj!
a Mami nagyon jó
Intézkedek, holnapra remélem fent lesz minden infó. Fent volt, de eltűnt.