Motorgumik

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is volt szó versenygumiról. De egy két hónapos beirásról nincs értelme többet beszélni.
"azt hitted 200/55....55%...." Versenygumik esetén egyáltalán nem úgy van, mint ahogy "hitted". Ha az is van ráírva, hogy 55%, akkor sem annyi matematikailag. Ebben a konkrét Bridgestone esetben pedig eleve nem %-ról van szó.
Az őszinteséggel semmi baj nincs.
Azzal sincs egyébként, hogy a dedóban a majrécsíkkal fitogtatják az állítólagos tudásukat.
De itt a Power5-ről kért Laci véleményeket.
Két különböző dolog.
Senkit nem szerettem volna megbántani a majrécsíkkal!
Tudom, hogy itt sokan nem kedvelik és nem ismerik el Dodort, viszont a vezetéstechnikai tréningen nekünk bemutatta, hogy milyen tempót motorozik, (félelmetes) és maradt neki kb 3cm majrécsík, ami akár tartaléknak is nevezhető.
Nem vele szerettem volna példálózni, de itt a jelen lévő motorosok tudása messze áll az övétől, beleértve magamat is.
Láttam. És mi a félrevezetés ebben. Azt hittem elirás, az én adataim pontosan fel vannak tüntetve, így félrevezető sem lehhet.
Előzmény gomb segít.
Gyári hiba? 😂 Nem, nem az.
Hidd el, hogy nem az, amit gondolsz és írsz! Találgatás miatt ez ebben a formában inkább félrevezetés.
Itt őszinteség volt és nem lekezelő stílus. Tudom hogy ez fájni fog neked, meg úgy összességében szinte mindenkinek fáj ha nem dicsérik, ezért is jeleztem előre hogy bunkó leszek.
Sajnálom de ha valami nem ésszerű, logikus azt meg is fogom mondani hogy nem az.
Kölyök fejjel számított volna az amit a majrécsíkról előadtál. Ma már nem édekel így bántani sem bánt egy ismeretlen nethuszár véleménye főleg akkor nem ha olyan lekezelő mint Te.
Ma már jobban érdekel hogy akkor mehetek meg oda motorral ahov akarok. Gyakorlatilag olyan kényelemben motorozom ahogy nekem jól esik. Nem kell semmilyen határt feszegetnem mert anélkül is óriási élményeket szerzek.
Csupán egy gumi típus érdekel más infóra nincs szükségem.
Ha a penz nem szamit mirol beszelunk?

http://youtu.be/_XZMbWaZllQ
Érzem a szavaidban hogy mennyire megsértett az igazság.
Megpróbálom úgy leírni, hogy Te is megétsd. A majrécsíkkal kapcsolatban nincs semmi kényszerem, hogy eltűnjön. Régen érdekelt ezt akkor meg is oldottam. Ha nem hiszed nézd meg a Kawás vagy a pályamotorommal kapcsolatos képeket.
A pénzügyi aggodalmaid sem érdekelnek. Nem érdekel, hogy a Power5 kevesebbet megy el és így km/ár arány szempontjából rosszabb választás mint a Road5.
Csak a Power5-el kapcsolatos tapasztalatok érdekeltek volna. A matek meg szerintem nem olyan rossz legalábbis nem panaszkodhatok. 😉
Persze! Sőt! Haljon is meg! Meg a családja is!
Heee? 😱
Aha, felrakja a gumit, a gumis fúj bele 2,9-et hátra meg 2,5-2,7-et előre, tavasszal. Nyáron megy a pályára, ha szerencsés nem engedett egy tizedet sem. Elolvad a gumi mert nem érzi jól magát 2,8-3,2bar-os nyomáson akkor az a gumi hibája vagy a felhasználóé? !
Aki hülye az meg is érdemli hogy pofára essen !
Ha palyara megyek felteszek mast,oszt annyi,ha felszivom magam egy ora izmozas.
Viszont utcara a road 5 nagyon jo,es tuti 5 perc alatt megyek korbe,arra untig eleg. 😂
Nem, de olyan tapasztalatom van, hogy hány összetört motort láttam a dögszállítón lejönni a ringről szétolvadt sportgumival. Nem túragumival, sportgumival. Nagyon sokat.
Felmegy vele, "mert hát én nem megyek gyorsan" aztán 5-6 kör után egyszer csak elment az eleje, hátulja, nem tudom mi történt, stb.
Huhh,persze,jo lenne akkor egy mintas szlikk is,vagy sima palyagumi.Ne aprozza el mert a legnagyobb terhelesre az a leg optimalisabb.
Igaz csak az elete 2 %-a lesz ott hasznalva.
Es nem vagyok meggyozodve abban hogy meg ott se teljesitene a road 5 jol.
Mivel a srac ne te vagy.
Az addig ok hogy nagy tapasztalatod van palyagumik teren,de egy ismeros tapasztalatai egy halvany talan elozo generacio alapjan ami vagy 4,vagy nem........hat ja.....
Amugy csak mondom a road2 elso es amugy a power es power 2ct hajlamos volt sima 0 fok dontesne fekezve kibaszotthirtelen tapadast veszteni,eleg muris volt ha nem fekves a vege.
Es jelzem halkan a road5 nel ez mar nem tapasztalhato. 🤔
Ez a pályázás olyan lehet hogy néha néha felmennek, kicsit kikapcsolódni de erről majd ő. Az írások és a képek alapján nincs forszírozott tempó, amire szerintem a road5 is hibátlan. Én is gyűlölöm a michelont mert csak rossz tapasztalatom van velük. Az 5-öst meg sem próbáltam mert egyszerűen irreálisan drága és nem is akarom felrakni de látom, hogy nagyon jó tempóban motoroznak azzal a gumival tehát biztosan jó gumi, jobb mint az elődök. Egy gs-re raktam, abban a méretben nagyon kezes volt, jól viselkedett az viszont igaz, hogy nem erőltettem vele a tempót mert nem a saját motorom, de nem jött elő a régebbi michelinekkel tapasztalt csúszás-sodródás-mászás.
Az s22 vagy a régebbiek szerintem is a legjobb választások között vannak a tapadás-kezelhetőség és tartósság arányában az árhoz mérten. Szerintem a bridgestoneok toronymagasan a legkiszámíthatóbbak utcai használatban, utcai sportosabb használatban.
De a gumit a várható legnagyobb terheléshez kell venni. Ha a kérdező nem cserélgeti a gumikat állandóan, akkor bizony olyan gumi kell ami az évi 2 pályanapján is jól teljesít.
Megint ott vagyunk mint mindig.
4 motoros 6 fele gumit ajanl,a csak palyazotol a koca fagyituristaig bezarolag.
Es a legjobb hogy a legtobbnek meg a neve se ugrik be csak az hogy brigi battlax,misleny road,pirelli dragon.
Igy a kerdezo kovalyogni fog mibt ecceri adoszedo a robinhúd erdejeben. 😂
A mislen a gpseknek nem tud két egyforma gumit legyártani, ez minden futamon alkalommal probléma.
Állandóan nyilatkoznak, hogy a második szett gumi nem volt jó, fogalmam sincs mitől ment el az eleje, mindent ugyan úgy csináltam stb.
Tán 4-es volt.
Ha pályázik, akkor is pályásabb gumi kell nem a túra.
Azért ez egy sokkal több tényezős dolog ennél hogy hegyesebb vagy nem hegyesebb…
Én biztos nem értek a motorozáshoz, de még eddig mindig azt tapasztaltam, hogy a hegyesebb gumit könnyebb ledönteni.
Te itt most nagyon csúnyán összekeverted a sorokat.
A road5 már nem az a szint mint az előzőek, talán a GP segített nekik, de az 5-ös minden tekintetben jobb mint a korábbiak.