250-es motorok

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello Mi!

Lehet roszul látom de mintha rozsdásodna a tank jobb oldala. szerinted?
Sziasztok!

Első "nagy"gépem: ZZR250 2henger,4ütem ~40LE 17ekm
www.bikepics.com/members/mi96zzr250/96zzr250/

T.I.R.:(4h4t)használható fordulatszám 12000-től 17-ig

Az tény hogy városba sokat kell visszaváltogatni (kis fordulaton ETZt se gyorsulod le) , de nem is oda lett kitalálva. 8000nél viszont megindul és nem torpan meg 13ig
100nál 8000et pörög, a vége 165körül(tele tank, s a 85kilóm:D)

Maximálisan meg vagyok elégedve vele (MZ helyett vettem meg)//eddig nem láttam ehhez foghatót
Aks kategória épphogy - erre van jogsim
Persze én is váltanék nagyobbra, de ahhoz bankot kellene robbantani ;-(
biztosítás... nem utolsó szempontok manapság.//nekem koli, suli..

Szendi Péter:
Japán. Szép hangja van ;-) nem visít, 120alatt nem is jön elő, felette elnyomja a menetszél. 5-6l között eszik - eleinte sajnáltam tőle, de amit teljesít! egyszer kapott S-VPowert s teli tankkal úgy gyorsult tovább, mint a kútig az üressel - ez azért nagyon érezhető(+18l, 248ccm)

MI a véleményetek, ez mennyire (nem)tesz jót neki a sima 95höz képest?
Gyertyát MIlyent érdemes bele (NGK) - évvégén hoztam volna elő megfuttatni, nem indult.. ;-(
hagytam, vizsgaidőszakban nem voltam otthon.. talán egy gyertyacsere megoldja..
Castrol 10W-40 ilyen hideg időben??
Hali !

A CB400-at biztos nem tudod hajtani A korlátozottal. Vagy a rendőr fog kekeckedni ha 25kW-ot lát a forgalmiban...
Én az előttem szóló által is említett SRX 400-at ajánlanám inkább. Az tényleg 25 kW alatt van, de viszonylag nagy 42Nm nyomatéka van már alacsony (~3000/min) fordulaton. Ezért nincs is nagyon értelme 5-6000 fölé pörgetni.Nekem volt ilyen motorom, supertrapp dobbal, a körúton remegtek az ablakok tőle. És nem utolsósorban az autósok is szétrebbentek, ha meghallották az éktelen dübörgést maguk mögül. Az XT egyhengeres blokkja van benne, ami egy enduro ugyebár, szóval menetteljesítmények terén ezt is nyújtja. Ha ez elég, próbálj ki egyet, tetszeni fog.
Mi,ez a nagy hahotázás????????
Kösz az infót!! A CB400 hány lóerős?????Több mint 33kw, nekem meg a jogsim arra lesz hivatalos!!!Nekem se tetszik (annyira),hogy nem nyomatékos és 19000 is simán pörög!!!Mennyi ezeknek a vége??Kösz és csumi!!Rábaringre ki jön ki????
Heloa!! Kösz,hogy írtál!!!Azért akarok japánt mert az japán!!!A jogsim meg csak A korlátozott lesz!!! 250-est meg azért mert abba már van erő,kétüteműt meg a hangja miatt nem!!!!!!!!!Szeretem ha egy motor pörög,ennek tudom vannak előnyei és hátrányai!!!!Vezettem már 125 Yamahát,250-es quadot,ültem125-ös kétütemün!!!Jók!De egy idő után nem tudnának újat mutatni!!! Nem szerepel a terveim között,hogy motoron halok meg,még pezseg a vérem!! Ja még valamit,mennyit eszik egy ilyen 5-7?????Kösz a hozzászólásodat
Nem igazán sikerült a linkelés de akit érdekel az biztos megtalálja a lapon belül.
Na találtam képeket a supermono MZ-kről! 1 2 3 4 5
Szepöcs (=szefasz :D)

Sztem sem, csak az utóbbi írásod hatására megvan annak a zesélye, h vki szemében ezek után a jemzéj azegy trágyalé. Na mindegy. Bazzeg nemtok CD-t írni. Vmi gebasz van a rendszarral. Picsába. És még éhes is vaok. Na mentem is zabbantani...
Nem kell védőbeszéd, szerintem nem bántottam őket!
Ja! SEMMI bajom a japcsi gépekkel, sőt... Csak védőbeszédet szántam a MuZ mellé.
A múltkor láttam egy 660 Silver StreetMoto-t 1,4-ért (huhh)... Amúgy valóigaz, az 1000S végleges változata kissé csúnyácska (ezzel ellentétben a prototípus elég szép volt, csak aztán elbaszták), plusz egy-két konstrukciós hiba. Viszont pl. a fenti mocival, vagy a Panther sorozattal esztétikailag 100%-osan ki tudok egyezni. De azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy (a robogók kivételével) egy patront bármelyik megér.

Hihetetlen, hogy sehol nem találok a vasamhoz tükröt+oldalidomot. Beszarás...
De most nézem az időmérő papirokat, és az egyiket megvertem Bronóban! Na jó, a másiktól meg csúnyán kikaptam.
Bocs, most ugrott be hogy van olyan MZ amit szívesen tudnék a lábaim között, de az egy német csapat fullosan megépített supermonoja. A Cseh bajnokságban szoktak indulni, de most hírtelen nem találok róla képet. Viszont hozzátenném hogy abban még Yamaha szív dobog, és tényleg minden finonság van rajta Még váltóelktronika is. Ha találok róla képet akkor majd belinkelem.
Tompi!

Mutass nekem a Magyar utakon egy új MZ-t! Szerintem abszolút nem jellemzőek, és gyanítom, hogy nem is lesz egy elterjedt motor. Tehát én nem veszem őket számításba.
És ha leírom hogy MZ akkor rajtad kívül Mindenki az ETZ-re gondol. Egyébként nincs semmi bajom az ETZ-vel, nekem is volt. Amúgy volt szerencsém élőben látni az új MZ-t és minden előítélet nélkül mondom hogy nem tetszett. Amikor meg meghallottam az árát végképp ez elvetettem. Helyenként nagyon csúnya megmunkálása van. De ezzen ne vesszünk össze, mert ugyebár ízlések és pofonok…
GSX-R400!

Ismét figyelmezetlenítenélek, hogy ne skatulyázd az MZ-t, mert lehet ugyan, hogy egy ETZ tekintetében igazad van, de szerintem az újakat még te sem próbáltad... Én monnyuk szeretném.
Egyet értünk, nics itt baj!
Mondjuk ha van pénz akkor én azért japcsi motort vennék MZ helyett, csak nem 4T 4 hengert.
Na akkor kezdjük előről.Nekem semmi kifogásom nincs a kis köbcentis motorok ellen!
Sőt az ilyen kategóriás japcsi gépek szerkezetileg (fék, futómű,motor) kifogástalanok,
majdnem olyan minűségű alkatrészekből épülnek fel mint nagyobb testvéreik.DE! A
motor jellege (karakterisztikája,4T 4 heng.) ööö nem jó.Miért kell visongania 15000-en, 120-nál? Inkább felülök egy 250-es etz-re...az fele lóerő, de legalább alapjáratról elindul. Vagy egy CB 1000-re.
Sziasztok! Én is azt a véleményt helyeslem hogy nem szabad nagy motorral kezdeni. Viszont 4 hengeres 4 üteműt nem vennék semmi pénzért. Azok széthulnak semmi perc alatt. Akkor inkább egy SRX 400, vagy NTV 400. Mindkét motor nagyon ideális kezdőknek. Nem túl erősek nyomatékosak, és nagyon irányíthatóak. Esetleg tudok egy eladó NTV-t!
T.I.R. autósra pedig ne hallgas! Ő nem elégszik meg 2.8 JTD alatt!!!
Bocs elfelejtettem , ha valaki koccig akarja húzni, a 250 is sok lehet!
Bocs , hogy belebeszélek, de kezdésnek -szerintem -egy 250-es bőven elég.
Nyáron öcsém banditjával(250) és friss jogsijával két személlyel megjártuk az Adriát.
Van élet 100le és 750ccm alatt is!
Na hello gyerekek! Én már ültem ilyen 250-négyhengeres négyüteműn,és bevallom nem egy negy élmény...használható fordulatszám 12000-től 17-ig, és akkor kinyom keserves
40 lóerőt.Kicsit gázosnak tartom,hogy egy 100-as utazósebbeséghez kb.13000-es fordulatszám kell.Valószínűleg ezáltal tartós is lehet .Ha meg már naked bike-ról beszélünk(bandit ugye), akkor 1000 köbcenti alatt nem kéne...250-ben egy tzr vagy nsr az etalon ami könyedén 60 lóerős,de ezt kezdőknek nem ajánlanám jó szívvel.Ha ragaszkodsz a csupasz bringához akkor ott a CB 400, ami legalább honda. Egy kezdő is nyugodtan ráülhet, ha vezetett előtte valamilyen motort, és nem túl eszetlen.
Csá! Nekem ugyan még nem vlt szerencsém 250-eshez, de (ne haragudj) az írásodból kissé forrófejűnek tűnsz. Tényleg semmi bajom veled, csak ha az úton is ez a stratégiád, akkor sajnos az elsők között leszel, akit eltemetünk. Szóval csak ésszel. Nem leoltós szöveg: Vezettél már 250-es gépet/motort. Tényleg nem oltani akarlak, csak van egy haverom, aki mindenáron 250-es enduróval akarta kezdeni. Nem lehetett róla lebeszélni. Aztán utazott egy kört az enyémen (Gilera XR1, 125 ccm), és qrva gyorsan meggondoltam magát. A beírás ez a része tárgytalan, ha Téged nem érint. De azért csak finoman.
Helósztok!! Írjatok valami hasznosat a 250-esekről!!!Tavasszal akarok venni ilyen gépet. Nekem igazán a Bandit jön be!!Kíváncsi vagyok a hozzászólásaitokra!Tartóság,szervíz,menetteljesítmény!!!!Ha valakinek van valamilyen tapasztalata írjon!!Üdv minden sebességfannak,csak koccig húzzátok !!!!