Szia.
Ha 250es négyüteműt akarsz venni, akkor bizony nem kell nagy erőgépre számítanod.
Az igaz hogy szép motorok, de lomhák, és véleményem szerint gyengék is.
Nekem is A2es jogsim van, és nagyon sokat dilemmáztam.
Az a kérdés, hogy milyen szempontok szerint keresgélsz...?
Én kipróbálgattam ezt azt, de szerintem 4t nakedot pl 400-600cc alatt olyan ne vegyen aki szeretné hogy egy kicsit is fürgébb harapósabb paripája legyen.
Persze egy simson után biztos széles a mosoly a 250 4t-n is, de amikor röhögve otthagy a lámpánál vagy út közben még szar állapotú 125-ös is, hát nem tudom ki hogy van vele de én tuti belerúgnám az elsö árokba.
Én 250 2t-t vettem, Crossendurot, Suzuki RMX-et.
Nem mai gyerek 93-as de már teljesen szétszedtem, és újgrafújtam, meg kicseréltem rajta mindent ami megkívánta.
Az enyém gyárilag csak 42lovas, de egy karbi +rezonátor cserével közel 60le is kihozható a paripából.
Egy SM-szettel pedig biztonságosan túrázgathatsz, döntögetheted is a gépet, és a motosáz élményeegész más mint egy 250 4t esetében.
Egy 400as Drz-t simán leszopatok, és széles mosolyal továbbálok.
Haveromnak pl egy 600as Transalp-ta van. 4t Vblok.
Nagyon szuper, igazi túragép.
180kg és 50le, az enyém pedig 110kg és 42le.
1, 2, 3-ba simán kerékre áll egy komolyabb gázadásra.
Bár áttétel függő is, de semmivel sem fürgébb mint a 2t-m, sőt...
100kezelhetőbb is egy kissebb könnyebb gép.
Egyedül a fogyasztása az ami több egy kicsit, de ez is használattól függ.
5.5 - 6L-el el lehet hajtani az enyémet, de a 10et is simán meg lehet vele etetni.
Én csak azt tudom neked ajánlani, amit nekem is ajánlottak.
Minél többet próbálj ki lehetőség szerint, és akkor talán könnyebben tudsz majd dönteni.