Komolyabb műszaki problémáról nem tudok beszámolni csak a szokásos kopó dolgokat (olaj,o.szűrő,lánc lánckerék..Egy előny a levegőszűrője szivacsból van ezt csak mosni kellett) cserélgettem. Egyetlen jelentkező hibája a hidegindítás volt amin a télre javasolt (a motorrevü2001.02- kiadás ami valójában 400-as bandit teszt de a motorja detto!)CR 8 EK-s gyertya sem oldott meg .Pedíg volt karbi tisztítás, k.szinkron, k. átállítás európai viszonyokra( a Burmi hozta Japánból)... Szívatóval beköpte a gyertyát, gázkarral nem indult csak nehezen
Mentségére legyen mondva ezek a problémák ~5°C-nál jelentkeztek amikor nooormális motoros védi az izületeit egy jó meleg szobában
viszont a legjobb gyertyapucolási időm 7 perc volt:-benzincsap offállás
Nagyon megszerettem. Éljenek az RF-ek sokáig
Mizujs a kipuffjaimmal? Már el is felejtettem h nálad vannak, de most van rá vevőm, úgyhogy kellenének! Persze ha neked nem kell... Akkor viszont jó lenne egy kis pénzmag érte,mert ugye igy beszéltük meg anno....
Enyém volt! Mi sem tudtunk rájönni, hogy miért lett kicserélve a kerék??!! Én arra gondoltam, hogy még kint lett kicserélve! Mert itthon is 900RR 16-os kereket ömlesztve árulnak a bontóban, és mindenki a 17-eset keresi! Az meg kibaszott drága. Felejtsd el AZ 900RR kerék! A réginek nem is ilyen volt a formája! És hozzá teszem ha felviszed gokartpályára vagy esetleg a Mátrába! Avval a "CHOPPER"-es elsőgumival akkorát fogsz, motorozni, hogy azt el sem hiszed!!!!!!!! De Nálam még az AVON volt fent 100/90-es talán! Nem volt vele csúnya és annak ellenére, hogy szarul hangzik nagyon szépen mutatott a motoron! És olyan frankó puha gumikeverékből volt, hogy csak na! Nekem kibaszottul tetszett!