Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
Ez volt az elsö telem a motrommal(Honda CBR 600RR 2004) ezért a segitségeteket kérem :
Valamiért nem tudom beinditani a motrot pedig amikor letettem akkor az aksit kiszereltem a fagyállot ellenöriztem és tökéletesen működött .
Most feltöltöttem az aksit , betettem és probáltam inditani de sajnos sikertelenűl (Az akumlátor meghajtsa és már van amikor szinte beindult de sajnos mégsem)
Egy hideg garázsban telelt. Valahol olvastam , hogy beinditas elött jo volna betolni meleg helyré mert az olaj a hidegbe megsűrűsödik és itt nálunk kb. 2 napja van 10 fok azelött hidegebb volt.
Ez lehet a probléma okozoja ? Vagy valami komolyabb oka is lehet ?
sziasztok! jó dolog!

Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-6000 ft
Komplett béléscsere: kb. 7000 ft
Állapottól függően!
Rövid határidő, max. 7 nap!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
postai utánvétel is !
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja
v.blogger....

A bőrkabátokat mindíg válfán kell tárolni, különben eldeformálódik, nem széktámla, nem fogas, válfa...
Hello!
Ritkán kéne be ebbe a topicba, de most épp bekukkantottam. Nem kell túldramatizálni ezt a téli tárolást. Takarítsd le a motort, karbiból járd ki az utolsó csepp benzint is, tank tele, akksi kivesz, motor letakar és alszik. Az akksit ne vidd fűtött helyre, mert az sem használ neki, én pl. a spajzban tárolom télen, ahol 20 fok körül van a hőmérséklet és a tél alatt rátöltök egyszer-kétszer és ennyi
Üdv! Nem annyira a topic-hoz kapcsolódó kérdés! Ez az első telem motor tulajdonosként, és olyan kérdésem lenne, hogy a bőr ruhámat letakarítottam,bőr ápoló stb! A tárolását vállfán oldjam meg vagy milyen módon ? Vállfán nem lesz semmi baja a vállprotiknak stb ? bocsi az amatőr kérdésért...
Téli motortárolás, fűtött-őrzött helyen a 16 illetve a 22. kerületben Budapesten! 70/6321-829

7000ft/hó
A fagyálló funkciói:
•Hűtés
•Fagyálló tulajdonság,
•Korrózióvédelem.
•Kompatibilitás az elasztomerekkel és műanyagokkal

(forrás: http://www.olajinfo.hu/index.p...)


-20 a tárolóban nem lesz, az tuti, így a második pont nálad kiesik. Ha előírás szerint keverted, akkor két évig simán maradhat. Szerintem.
Az enyhén fűtött tároló kizárná, hogy a -20-as fagyálló ne legyen elég:). Ettől függetlenül zavaró, hogy -35-re kevertük és -20 lett, pedig tuti, hogy pontosan kevertük. Nem jobb inkább biztosra menni és lecserélni?
Ellentmondás van abban, amit írsz:
"(egy panellakás tárolójában, igaz, az utcára nyílik az ajtaja, de akkor is zárt helyen van és még egy kis FŰTÉS is van, mivel fűtéscsövek mennek át a tárolón."
"4) a fagyálló -20 körül van, ez esélyes, hogy nem lesz elég. A nyáron lett cserélve, a leírás szerint keverve, és mégis ennyi lett. De hogy miért? No, max gyorsan lecserélem a hétvégén."
Sziasztok!
Ez lesz az Aprilia RS50-el az első telem, pár dologban nem vagyok biztos, segítenétek?
A motor zárt, szerintem kimondottan száraz helyen lesz (egy panellakás tárolójában, igaz, az utcára nyílik az ajtaja, de akkor is zárt helyen van és még egy kis fűtés is van, mivel fűtéscsövek mennek át a tárolón.

1) Tudtommal a tank műanyag, vagy tévedek? Azért jobb, ha teletankolom és úgy rakom el?
2) hogy ne maradjon üzemanyag a karbiban, ezért elzárt benzincsap mellett beindítom, amíg ki nem ürül
3) az akksit kiveszem és felviszem a lakásba vagy a benti tárolóba (fűtött, kimondottan meleg helyre), szerzek majd egy töltőt vagy csepptöltőt hamarosan, arra lesz kötve.
4) a fagyálló -20 körül van, ez esélyes, hogy nem lesz elég. A nyáron lett cserélve, a leírás szerint keverve, és mégis ennyi lett. De hogy miért? No, max gyorsan lecserélem a hétvégén.
5) páran azt írták, hogy érdemes kivenni a gyertyát és valamennyi 2T olajat önteni a hengerbe. Ennek van értelme vagy csak feleslegesen szedném szét?
6) amit lehet, azt lefújok WD40-el. Pl. a tanksapka, az ülés és az indító zárba nyomok egy nagy adagot. Az oldalsztendert, a kuplung és fékkarokat, és mit még? Esetleg van olyan hely, ahol kárt tehetek a WD40-el és nem szabad ráfújnom? Vagy van a WD40 helyett jobb szer erre?
7) a láncot letisztítom és jól lefújom láncsprayel
8) a bowdenket, műanyag részeket átkenem műanyag ápolóval vagy szilikonnal
9) az idomokat átkenem Turtle Wax teflonos poilírral
10) a motort letakarom motoros ponyvával
11) szerintetek kézi mosóban szabad mosni, pl OMV autómosóban? Leszedném az idomokat, így jobban hozzáférnék az egész motorhoz.

Beindítani nem szándékozom, majd csak tavasszal.
Esetleg valami, amit kihagytam? Felemelni, hogy a gumikon legyen most sajnos nem tudom.

Köszönet!
gazdája válogatja én pl mivel már nem mai darab,és az öreg japánok hajlamosak is a gyűrű letapadásra,pusztán ezért,nekem megér hétvégén egy fél óra-órát minthogy tavasszal érjen a meglepi motorgenerál eméletileg nem szükséges csak ajánlott,aztán tavasszal olajcsere és felkészítés
Á én nem szoktam begyújtani én ha elteszem mocit akkor azt december elején elrakom és majd csak február végén veszem elő addig hozzá sincs nyúlva. :)
a fűtött hely csak extra,a kulcsszò a fedett szàraz hely;) Akksit nėha azėrt töltsed ha kiszereled.a motort ėn azėrt 1-2hetente beinditom kicsit jàratom ,aztàn megint kiüritem a karbi sort,maceràs de a tėli karbantartàs is fontos;)
Itt például
Értem köszi a választ, a lepedőm azt most vettem originál motorkára való benti, A gép garázsba fog parkolni, de fűtés az nincs benne :(, de még lehet hogy ha akad hely a másik garázsomba akkor ott már van fűtés és akkor oda teszem. Igen a gép karbis, a tankot akkor telinyomom, mert van benne még üzemanyagszintmérő is és akkor hogy az ne tudjon korrodálni, a kabit pedig kiüritem az akkut pedig felhozom magamhoz a házba hogy szobahőmérsékleten legyen feltöltve , hogy ne tudjon károsodni.
telitank,ha a karbis akkor azokat ki kell üriteni (beinditod,csap elzár és hagyod amig le nem áll) általában középsztender vagy állvány,a nagyok szerint.én nem szeretem letakarni a párásodás miatt (fólia alatt megáll a pára) az a tuti ha fedett,fűthető helyen tárolhatod
Üdv, mindenkinek.

Nemsokára eljön az ideje már hogy téli álomra tegyük a mi kis szertett mocinkat. Ebben a témában kellene nekem némi kis segitség.
Soktól halottam hogy télire ha tesszük el a mocit akkor teli kel hogy legyen a tank ez igaz? És hogy hogy jobb a motornak oldalsztenderen vagy középlábán? (azért kérdem mert az enyémen nincs középláb) Gondolom letakarva jobb neki nem?
A segitséget előre is köszönöm.
Rendben, köszönöm a tanácsod, ígérem kipróbálom. A fehér azért is jó, mert illik a hóhoz, ami ugye szintén fehér. Kiéve azokat az eseteket, mikor nem. Boldog Karácsonyt!
Tankolj bele kerozint, a SZÚNYOGok nem bírják a szagát, a felniCSIKÓd meg legyen fehér, mert az ritka, mint a hasonLÓ színű HOLLÓ. Ha már az állatokról beszélünk...
Sziasztok!

Sajnos egyre hidegebb van, csak úgy repkednek a mínuszok és nem tudom mit tankoljak bele, milyen benzint, hogy ne álljon le. Meg azt sem tudom, hogy milyen felnicsikóm legyen, így ebben az évszakban...Szerintetek? Várom a segítségeteket, egyébként most 7880,1212012km van benne és újonnan vettem a motor...
www.baleset-megelozes.eu%2fpic..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0cdiqfjac&url=http%3a%2f%2fwww.baleset-megelozes.eu%2fpic..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&...
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy Budapesten ( lehetőleg valahol a belvárosban ) hol tudnám beméretni az akksim?

Köszi!

PB
koszi sracok :))
Erről jut eszembe, van valakinek tapasztalata arról, hogy milyen egy Pilot Road ilyen körülmények között? Annyit tudok, hogy a mostani Heidenau K73 supermoto gumijaimban jobban bízom ebben az időben, mintha még mindig Metzeler Z6 lenne rajta, viszont ebből 10-12 ezrenként simán elfogy egy hátsó, pedig nem igazán nyúzom. A PR3 viszont állítólag sokkal tartósabb, és esőben is jó - de milyen hidegben, enyhén jeges úton, földúton, fagyott füvön? Mert mostanában ez a tipikus felhasználás nálam, mióta elmúlt az enyhe idő. Igen, egyszer veszek kocsit, de egyelőre másra kell a pénz...
Én még ugyan nem próbáltam, de állítólag benzinkúton ingyen és bérmentve bemérik a hűtőfolyadékod, hogy milyen hideget bír. Normálisan a mi éghajlatunkon olyan keveréket szoktak tölteni, ami legalább -30 fokot kibír (nem egy tipikus hőmérséklet, de egészen kizárni se lehet, tavaly is volt -25 a környéken, csak egy reggel, de az is elég, ha akkor megfagy...)

Idén nekünk is kint vannak a motorok, az egyik léghűtéses, azzal nincs ilyen gond, a másikban a folyadék már állt ki -20 fokot. Idén még csak -7 volt itt a leghidegebb, de akkor épp mentem is vele.

Ma reggel viszont durva volt, az éjszakai eső után lezúgó hőmérséklet csinos jégkristályokat eredményezett az utakon, olyat drifteltem a mohai elágazásnál, hogy onnantól csak lábujjhegyen mertem jönni 40-nel, döntés nélkül - persze van, aki direkt élvezte volna