Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MAMI kupához keresek csajokat!
igazából a "zöldeket" nem érdekli más, csak hogy könnyen lehessen birságolni valakit, és kit ha nem a motorost természetesen, nem számít hogy mi okozzuk a legkevesebb kárt a természetben...
egy cseppnyi eszük lenne a zöldekenek(erdészek, gazdák stb) akkor összebeszélnének a motorosokkal, hogy a motoros normálisan közlekedik és jelzi merre talált ilyen kupacokat
a "crossos" mindent szétbaszó hülyegyerekeket meg ki lehetne iktatni a képből
csak ugye a zöldek nem azért zöldek hogy tegyenek valamit.....
ez a mező közepén van.... környéken még csak erdő sincs.
és sajnos ez olyan jelenség ami mindenhol előfordul ahol 10 fánál több van egy helyen...
Debrecen, Tanki...

Üzenem a Natura 2000-nek: inkább a szemetet szedjétek össze a motorosok basztatása helyett, mert nem mi okozzuk ott a kárt a természetben, hanem akik illegálisan odaraknak minden szart....
no igen, egyetértek, kell az erő... úgyhogy 2t lesz. Meg megpróbálok lefogyni egy 50 kilót.
na ja de az ötvenes max sík utakra light terepre való
esetleg ha vagy 40 kiló akkor visz dombra is
vagy fél évente fullgenerál mert széthajtod 1.-2.- ben
nekem volt szimó is meg dt80 az alföldön még el is mentek, bár a tengelyig érő homokban mindig megforrt a dt vize
Hát szívem szerint...
Van a dolognak egy olyan oldala is, hogy Belgiumban élek, és olyan bonyolult a papírmunka, hogy mire egy rendes motort behozok (vagy itt megveszek), addigra vége a télnek; ugyanis még egyéb papírjaim sincsenek elintézve, amik a bevándorláshoz kellenek (nemrég jöttem ki). Az 50-essel nincs ennyi szenvedés, arra itt is egy biztosítás kell, EU-s jogsi és mehetek is.
50est semmiképp.....
inkább egy 250es 4t gépet
Sziasztok!

Szeretnék venni egy olcsó, igénytelen, olcsón fenntartható (nem üzemórás, lehetőleg 50-es) motort téli munkába járásra, nagyrészt egy erdei-hegyi földúton keresztül (kemény terep, minden van, bedőlt fák, sziklák, széles és mély árkok, avar, hó, sár); de közúton, nagy forgalomban, sötétben is gyakran használnám. A legnagyobb kihívást talán a hideg jelentené, a munkahelyemnél napi 8-10 órát kéne kint állnia, akár fagyban és hóesésben. Kérdés: Ti milyen motort ajánlanátok ezekhez az igényekhez?

Én egy olcsó (használt, kínai) 50 cc 4T terepmotorra gondoltam, lehetőleg léghűtéssel, első-hátsó-fék-index lámpával, visszapillantóval. Nem baj, ha nem túl erős, nem akarok száguldozni. A Jiangsu 4T motorjai állítólag elég jók. Vagy lehet a közelemben kapni egy Skyteam T-Rex-et, de csak újonnan, és kicsit drágállom az árát. Mit javasoltok?
ááá ez már kicsit trééé! végig se olvastam inkább...gumikötél,gázspré,KAPA! áááá
Már szerencsétlen bringások sincsenek biztonságban
http://terepsport.hu/blog/aktu...
jó is az
imádok a természetben csapatni
persze kultúrált módon
gombát szedni,réten több percet heverészni tavasszal
hmmm, de kihalt ez a fórum
Pedig én most szeretném elkezdeni a motorozást földeken!
Boldog Karácsonyt minden Erdőjáró motorosnak
Sziasztok! Van valaki, aki a Tarnavidéki TK-ban motorozik?
igen, az a baj h. nem lehet úgy eljutni a-ból b-be földúton több 10 km-es kerülők nélkül h. ne menj át 1 ilyen úton ami elvileg term-véd. terület....
A természetvédelmi területeket kikerülöm én is. Csak az a baj,hogy egyre több ez a terület!
én nem
Ez egy ilyen ország! Elvileg motorozni sem szabad sok helyen,mégis megy mindenki!
érdekes, akkor elvileg senki nem hajthat be semmivel, az út mégis olyan kijárt h. naponta legalább 50 autó/traktor elmegy az ilyen utakon