ha síró, vinnyogó hangot hallottál akkor valószínű hogy csapágy volt a ludas. Nézd meg mennyire lóg a csapágy, mennyire kopott, de ha nem tudod pontosan hogy az volt-e a hang forrása, akkor is cseréld ki nyugodtan. Nem egy nagy tétel, és ha már szét van szedve...
Hello
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
A motor típusa Suzuki TSR 125
Nemá. Szerinted ha rákensz valamit arra az olajos felületre, akkor megáll rajta?! Nem beszélve arról hogy az olaj ott gondolom nyomás alatt jön kifelé. Szétszeded a kérdéses helyet, letisztítod benzinnel vagy alkohollal, megnézed hogy síkban vannak-e az érintkező felületek, nem sérültek-e, és ha valóban csak paszta volt köztük gyárilag, akkor bekened valami hő-fagyálló-benzin-olajálló pasztával. End. Ne akarjunk már kókányolni állandóan......
Egy kis segítség kéne.
Vhol a blokkom tetejénél szivárog az olaj( blokközép) gyárilag is csak tömítőanyag van ott.
Nem szeretném széthúzni a motort.
Létezik vmilyen olyan paszta amivel kívülről megkenem és talán jó lesz?
bele rohadt a karburátorba a benzin. Ha szerencséd van, elég le engedni a benzint a karbiból és friss benzinnel indítani, akár féktisztítóval rásegítesz. Ha ez nem elég, akkor karbit le, kitakarítani alaposan.. Eléggé ismert probléma a mai benzinek mellett, illetve tavasz közeledtével mikor veszed elő a gépet.
valaki meg tudja mondani honnan lehet pontosan megállapitani hogy egy henger nicasilos e vagy sem? nekem már sokan mondtak sokfélét és belekeveredtem
előre is köszi
Ha egész évben nem mész vele 12000-et akkor is illik (s kell!) szezon előtt cserélni! Had ne részletezzem,regények vannak erről a neten.
Nem tudom lehinni,hogy valakinek nem fér bele ennyi költség ,hogy szeretett(ha?) motorját biztonságba tudja .
Hello
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
sziasztok. Van egy 250-es honda cbr-em és 12 ezer kilométerenként van olajcsere a szervizkönyvébe meg a szalonba is mondták hogy 12 ezrenként cserélni kell. Mi van ha a szervizintervallumokat tartom csak be és a tavaszi olajcseréket elhagyom? hallotam már pár motorostól aki csak akkor cseréli ha eléri a bizonyos intervallumot szerintem is elég akkor cserélni de azért megkérdezem tölletek is.
Hát nem igazán, ebben nem mostanában volt csapágy cserélve. a hengergörgős csapágy nagyon lógott, a másikon nem éreztem, de azt is cserélem. Szerintem meg csak új szimeringet raktak bele, hogy kibírja a teszt kört :D
Nem tudom mi lehet a Simson Star blokkommal... Alacsony fordulaton kis sebességnél jól működik, viszont ha felgyorsítok és visszaveszem a gázt, akkor "bedadog" és fulladna le. De amíg pörgetem addig jó. Nem értem mitől lehet ez...n
"Nem is gyanakodtam rá, mert akitől vettem a motort, állította, hogy csapágyazták." Ilyennel már engem is beszopattak. A tisztelt ügyfél állította hogy új főtengelycsapágyak vannak a motorban. A blokk bontása után kiderült hogy a csapágyak újak, de a baromállat visszarakta a régi szimeringeket.......
Hát nincs mit. Most jártam így én is :D Kínlódtam a karbival stb, és rájöttünk, hogy szimeringes. Nem is gyanakodtam rá, mert akitől vettem a motort, állította, hogy csapágyazták.
Ennyit a használt motor vásárlásról.
Nekem a hajtómű olajat is bekapta, és szépen köpködte kifele.
főtengely szimeringre gyanakodom énis ma vettünk is és hamarosan ki is cseréljük. a membrán alá ma tettünk tömítést de most meg kilyukadt a benzincső meg esik le a gyertyapipa is szal hnap veszek benzincsövet meg pipát. ha akkor is szar akk sztem is főtengelyszimeringes lesz. más már nem jut az eszembe mint hibaforrás. kösszi a segítséget!
Valószínű, hogy falsot szív. Nem rezeg a motorod feltűnően? Ezzel a rossz csapágyakra utalnék, pontosabban a főtengely csapágyra, és ha az rossz, akkor kiveri a szimeringet, ahol be is szívja azt a falsot. Nem köpköd a kipufogód?
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
A motor típusa Suzuki TSR 125
legjobb ha egy faládába beleteszed a motort és teli öntöd csemperagasztóval
Vhol a blokkom tetejénél szivárog az olaj( blokközép) gyárilag is csak tömítőanyag van ott.
Nem szeretném széthúzni a motort.
Létezik vmilyen olyan paszta amivel kívülről megkenem és talán jó lesz?
Legegyszerűbben mágnessel tudod megállapítani!
Ha acélhenger,akkor vonzza a mágnes,ha nem,akkor nem!
valaki meg tudja mondani honnan lehet pontosan megállapitani hogy egy henger nicasilos e vagy sem? nekem már sokan mondtak sokfélét és belekeveredtem
előre is köszi
Nem tudom lehinni,hogy valakinek nem fér bele ennyi költség ,hogy szeretett(ha?) motorját biztonságba tudja
Sosem cserélnék tizenkétezrenként oilt
hogyha bemelegítem motort beindítástól számított 15 perc-nél megrántom a gázt olyan 6000-ig és elkezd valami fütyülni a motor blokkban mint amikor az ékszíjtárcsán megcsúszik az ékszíj
Az lehetséges hogy a vízpumpa csapágyába belefolyik a víz és az adja ki ezt a fütyülő hangot?
nem volt beinditva 4hónapja feltöltött aksival se indul.
hogy lehetne beinditani?
Ennyit a használt motor vásárlásról.
Nekem a hajtómű olajat is bekapta, és szépen köpködte kifele.