Örülök, hogy sikerült!
Nem messze tőlem egy motoros kolléga yamaha 535-ösének a karburátorait kétszer kellett szétszednem a napokban. Az alapjárati fúvókát előbb az egyikét majd a másikat kellett kitisztítani, szerencsére volt olyan bronzkefe aminek a vékony szála éppen jó volt a roppant vékony furatba.
ahhoz ki kéne vágni a hossztartót és behegeszteni egy másik menetet a régi helyére. ezt ha lehet elkerülném. nem szívesen darabolok fel egy teherviselő elemet. ráadásul mivel így járóképtelen egy rossz menet miatt nem tudom elvinni műhelybe sem a tréler meg annyi mint 2-3 menetjavító készlet amiből meg is van oldva a gond. és mehetek én is a dolgomra. ha nincs más úgyis meg kell vennem azt a készletet. nem ezen fog múlni, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy meddig marad menet egy menet. mi az az állapot amiből még menthető úgy, hogy ellátja a feladatát, ahogy kell.
ez a kérdés engem is érdekelne, mert utcai gumit szeretnék endúró felnire tenni, ahhoz meg kell a belső, mert elszökik a levegő a küllőknél