Érthetetlen amit irok igy visszaolvasva.400as motor volt,most 620as henger és átalakitott 400as fej.Dupla dobos 40mm-es rendszer.Meg vagyok győződve h a vezérlés pontos,szelephézag 0.20 mindkét oldalt.Mivel inditás előt bespriccent egy kis benzint gázhuzogatásra igy felmerül bennem h csak azt a begyát durrogja el ami akkor bejutott,igy azért alszik el olyan hamar.Létezik h eggyire kevés benyát kapna?Holnap az első dolgom h megnézem a fùvòka nagyságokat.Nagyon szépen köszönömcaz eddigi okoságokat!
Jó éjszakát.
Az fcr-ben nem tudom,de yz 450ről van és elvileg gyári,de máris keresgélek a neten hátha találok valamit,addig is köszönöm válaszod!
keress valami gépészt a közeledben!
Vagy elhozod ide Badacsonyba, és megnézzük. !
Vedd ki a szimeringeket, nem akkora nagy pénz.
Amit érdemes tudni:
Kivett hengerfejtömítésen az 1-es 4-es hengernél a tömítésen tűzgyűrű részénél elég jól korrodált volt a tömítés és kormos is a tömítésen elég közel van vízjárat is a gyűrűkhöz.
Szétszerelés előtt nagyon minimálisan de kevesebb volt a kiegyenlítőbe a víz már...és akkor minimális füstje volt.
Összeszerelés után hidegen még betudnám a füstöt de üzemmelegen már nem,viszont üzemmelegen is füstöl főleg gázadásra tolja a füstfelhőt.
Na most lehetne tudtomal Co-t mérni a kiegyenlítőbe,víznyomást mérni a hűtőkörbe illetve van Co mérő folyadék is direkt erre elváltozik a folyadék színe ha hengerfejes a gép.
Ebből egyse áll per pill kéznél.
Összeszerelés óta valóban nem sokat ment/van használva a kocsi és rövidtávra 10-25km-er/vissza