ami nem igazán előnyös mert ha úgy indulok el,hogy félek a motortól-akkor abból csak baj lesz
persze lehet a gumit sem lenne ártana lecserélni(az első pl.9 éves biztos nem ugy viselkedik mint ahogy kellene
)
Ez van.. ezt meg lehet csinálni=ha olyat találsz aki nem ért hozzá akkor azt le lehet húzni...
Vagy figyelj oda mit veszel mert a közértben is lehet romlott a tojás,kivülről nem látszik...csak majd ha haza mész és feltöröd kicsit büdös lesz
Bízok abban hogy ha elviszem egy szerelőhöz akkor talán az itt említett összegek töredékéből helyre lehet hozni,ha meg nem-akkor ilyen világban élünk....
A garanciánál az eladónak kell bizonyítani hatósági szakvéleménnyel hogy a hiba nem állt fenn az ealadás pillanatában.
A szavatosságnál meg a vevőnek ugyanúgy hatósági szakvéleménnyel hogy márpedig fennáll.
És ezt ugyan per esetén ha nyer visszafizetik meg a perköltséget.
De.
Szakvélemény x összeg,ügyvédet,beadványokat,illetékeket csengetni kell,elhúzódik évekre ezt is mind fizetni.
Mire perre kerül a sor bennevan a motor ára az ügyben és utána jó nyer,na és?
Addigra az eladónak nem lesz semmifeéle behajtható vagyona oszt néz a nyertes vevő kifelé a tágranyílt szemein keresztül hogy 5-600-700e be nem hajtható költsége van egy KB 20 kilós bontott blokk benyelése helyett mert olcsón akart motorozni gixxerrel.
Ahhelyett hogy vett volna egy GS500-at.