Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv! Gyorsan gyorsan kellene az összes mo.i motorbontó teló száma. Nemsokára meggyógyulok,és motorozni szeretnék gyorsan gyorsan!!!!!!!!!!!!!!!! Lécci!!!
Hello!!! hogy kell bekötni a vákumdobot???
....hmm...a csepelre viszatérve......a képen amit feltettél egy elől hátúl telos d-csepel látható....viszon a másik képen az a váz egy lemezvillás csepelt ábrázól......ami valószínű hogy 125-ős....de nem d!!!!
viszont ilyen vázakról nehéz megállapítani a pontos típust mert rengeteg prototipusa volt a gyárnak.....
de ez valoszínű hogy egy ..."Csepel 125-ős csavarrúgós"....

azért nem 100 as mert annak más volt a lámpája elől ....illetve a hátsó rész....már amennyire kivehető....illetve a tank formálya.....mindegyik csepel hasonlít de valójába az "őrdőg a részletekben relylik".....sok sikert az építéshez....de nagyon nagy blokkot ne rakjatok a vázba mert gyenge.....a villa előll préselt acéllemez....
Yoshimura!
Ha meg nem vettél szinkron tesztert, akkor mielott vásárolsz gyere el hozzám..
Üdv.
varges
(30) 612-8980
Sziasztok!
Ha valaki elakad a szerelésben vagy alkatrészre van szüksége esetleg egy kis tuningra vágyik legyen az bármilyen tipus is, keressen bátran.
Komoly szervizháttér és tapasztalat:
vargesmotors
(30) 612-8980
(22) 312-737 (este)
Szia,
Vettél már cuccokat,
Ha még nem talán tudok segiteni..
Üdv.
varges
(30) 612-8980
(22) 312-737 (este)
varges99@yahoo.com
Első sorban az a kérdés, hogy melyik motorodról van szó...

És mi a "tünete"?
Nem ad szikrát? Vagy ad, de gyenge? Vagy eltolódott a gyújtás valamerre? Így azért elég keveset tudunk mondani...
Köszi szépen!
Elszált a gyújtásom, nem tudsz valmi ötletet mi lehet a gáz, valószínűleg a generátor baszódott el!
ahoy Mr.Gixxer . őhhhhhhhh tizenpárezre ki nem adnék 1ilyen kis mütyűrért . így is teljes ráfizetés a motorom szal ... na haggyuk. Már beszéltem szerelőmmel , azt mondta kivesszük azt seperc alatt és lehet hogy van is neki ami bele is megy . ha véletlenül a 7végén errefelé jársz akor nem csak sört vedelhetünk hanem minden jóót mert haverom 18.szülinapja + talán az én sikeres kresszvizsgámat is ünnepelni fogjuk
szal .
győőőőztek az olaszok yeeeeeeeeee ... ezt nem hagyhattam ki itt sem
Szeva!Nagyon szívesen! Sörözés az arréb lesz,mert kicsit messze laksz,de majd egyszer Csavard ki a hengerfejből a vízhőfokmérőt,vagy ami maradt belőle és vidd le egy autoalkatrész kereskedésbe és mond meg hogy ilyesmit keresel.A menet stimmeljen fullra aztán lehet hogy a kábelt kicsit forrasztani kell de megéri annyi pénzért Havernak volt egyszer ilyen problémája és az új alkatrészre tizenakárhányezer forintot mondtak Autoszerelő volt,hát így oldotta meg Jó legyél
Hello! Ha még nem sikerült szerezni akkor nézd meg ezeket talán segít... avbteam.uw.hu/Rotax.zip
csácsá
nincs a tzr emen vízhőfok mutató csak 1 temp lámpa . jah és tényleg beindítottam és világit.
akkor mostmár legalább tudom hogy este mit kell kivenni a szomszéd astrájából
vagy csak 500 kemény magyar forint többre gondoltam de mind1
nagyon szépen kössz a segítséget , kecel környékén jársz haver vagy 1 kocka sörre
Szeva!A műszerfalodon ha van vízhőmérsékletmérő,akkor ez annak adja a jelet ami mutatja hogy hány fokos lehet a víz,ha szétbarmoltad rosszul fog mutatni vagy égni fog a lámpa de semmi jelentősége nincsen.Azt hallottam havertól hogy egy opel hőmérsékletmérő kompatibilis vele kb 500 Ft.Érdeklődjél utánna ha gondolod,sztem megéri.Amugy meg nem számít hogy tönkretetted Jó legyél!
nagyon szépen köszönöm a gyors választ Mr.Gixxer .
foggalmam se volt mire is lehet jó az a kis vacak , szerinted ha nem cserélem ki újra akor észre fogok valamit venni a motor működésében ? vagy semmi jelentősége nincs , csak figyelmeztetett volna ha túlmelegedne a blokk ?
boccs ha nagyon értetlen vagyok , elnézést érte...
Szeva!

Nekem Dt-m volt, és szerintem a hőmérsékletmérő gombáról beszélsz,az van a hengerfej tetejébe becsavarva.Üdv
sziasztok !!! nagyon kellene egy hozzáértő válasz a bugyuta kérdésemre
tegnap szétszettem a motoromat ( yamaha tzr 50 (2t)) és a gyertya mellet a blokk tetején van 1 fejescsavarra hasonlító nemtommi. amiből 1 vezeték jön ki , és a belsejében is van 1 vezeték amit szénhez hasonló anyag burkol be . és ez nekem beletört a blokkba...
foggalmam sincs mi lehet ez a kis biszbasz , ha valaki meg tudná mondani anak nagyon örülnék
és elnézést a kicsit érdekes megfogalmazásért , nem nagyon értek a motorszereléshez , ezért is kérem , hogy valaki segítsen.
előre is kössz
Vki meg tudná mondani, hogy hogyan kell a légszűrőt(Suzuki RM 250) tisztítani és olajozni?? Ha vki részletesen leírná, nagyon megköszönném! Mert nem akarok semmit elcseszni! :)
GTI ez a Simson topicban elmegy de itt nem.
Milyen jó akinek itthon a műhelyben fúrják a hengerelet
Fater megfúrja mindig amit kell
Ja egyébként én és haverom nemrég próbálkoztunk perselygyártással. Fasza acélból csináltunk perselyt 50-nes gépbe, ami akkor már 60-as volt aztán 70-es
Jó volt a persely csak a fasznak se akart bekopno 3 dugót megevett mire kezdett bekopni, túl kemény volt az acél.
A képeken durva a kicsike, bár a "sok felömlőset" nem mi csináltuk , de a másik....
Köszi szépen!
Persz h lehet. amikor a nicasil rétegnek annyi akkor jön a perselyezés. általában 3 dugót bír ki a nicasil a 125ösöknél. egy jobb persely is kibír ennyit és olcsóbb is. csak hőre jobban tágul, ragadhat, meg fémesebb lesz picit a hangja. viszont sokkal olcsóbb mint a nicasil.
Hello!Nem tudja valaki, mi lehet az oka annak,hogy a motorom /CBR 600 F/ 1500-2500 fordulat között szaggat.Ezt nem mindig csinálja. Köszi.
Helló. Nikasil-os hengert lehet hüvelyezni(perselyezni)?
hali.
Nem tudtok véletlenül ZXR 400 blokkot, lehetőleg egyben!!!
az endurocross topikba irját, ott xlxz nek minden cucca van rotax 123-hoz.