Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Íme, a fiam pitbike -jának a dugattyúja es a gyűrűk
Hmm, ha a főtengely annyira lógna, hogy emiatt "ferdén járna " a dugattyú, akkor a főtengelyszimering úgy szét lenne verve, hogy ömlene az olaj. Két dolgot javasolnék így látatlanban:
1., nézd meg a karburátort, füstölés és benzinszagú olaj miatt.
2., Kompresszió. Összeszereléskor figyelté árra, hogy a gyűrűk nyitott része ne egymás felett legyen? Van ugye a 2 "Kompresszió gyűrű és az olajlehúzó gyűrű. Ezek ugyebár nem végtelen gyűrűk, hanem egy helyen nyitottak. Ha a nyitások egymás fölött vannak, veszíthetsz a kompresszióból és esetleg még némi olaj is juthat az égéstérbe, vagy esetleg üzemanyag a forgattyúházba, olajba...
Köszönöm válaszod én azért gondoltam főtengelyre mert az jutott eszembe ferdén jár a dugattyú talán mert nem értem új hengerrel dugóval miért csak 9bar a kompresszió amikor az csak 130 PSI és ugye . Szerintem most olyan 12 bar vagy kicsit felette kellene lennie. :/ illetve miért füstöl mint elötte ( mint mikor elvan kopva a gyűrű) köszönöm ha valaki tudja vagy van ötlete. http://youtu.be/4xUyAoZPXV8 pár napja készült videó.
Hozd be hozzám, megnézem.
Négyütemű motornál a főtengely "kotyogása", esetleges tömítetlensége nem okoz füstölést, kompresszióvesztést. Az " csak" olajfolyást, egyéb mocskosságot eredményez. Szóval inkább a karburátort nézd át, főleg, ha "benzinszagú" az olaj. Valószínű, hogy Zolinak lesz igaza és túlfolyik a karbi.
azt gondoltam a gyűrű kopott és az engedi át az olajat mert így került hozzám a motor de miután lecseréltem az dugó,gyűrűt hengert nem változott. Felmerült bennem a főtengely hiba mennyi annak a megengedett lógás- kotyogása?
Komolyan lecserélsz mindent és nem tudod miért benzin szagú az olaj?
Nem lehet, hogy a karburátor túlfolyik és a sok benzin lejut az olajba
Sziasztok kéne egy kis segítség hátha valakinek már volt hasonló szitu na szóval adott egy kis 4 ütemű 140ccm (yx 140) -es gép . füstölt nehezen indult akkor még nem volt kompresszió mérőm itthon így azt nem mértem . De mondom se gáz rendeltem hozzá új hengert/dugót vezérműláncot. Megtörtént a csere vezérlés szelepek belőve minden ahogy a szervizkönyvébe van. Erre szitu ugyan az ... olaj benzin szagú ,füstöl kompresszió 9 bar. Ha esetleg valakinek lenne ötlete azt szívesen fogadnám. Raktam rá másik gépről már hengerfejet hátha az a ludas illetve gyújtást de szitu nem változott. Köszi akinek van ötlete. :)
Nem lehet nagyobb hengert rarakni, ha kategoriaban akarsz maradni. :) Ha Kakucson kene vele korbemenni, valoban nagy veszteseg lenne ennyit valtani, de ezek olyan palyakon is mentek 67 ben "segedmotorkerekparral", mint a Spa Francorchamps.
Azért régen is tudták hangolni a 2T-t.
Csak ugye minél nagyobb teljesítmény szednek ki rezóval egy 2T-ből annál keskenyebb lesz a nyomaték leadás. Ez egy szélsőséges megoldás, mert a váltogatással el is veszti azt az időt amit az erővel nyert....szóval elég vicces. Nem véletlenül nem terjedt el, mert érdemesebb és olcsóbb rátenni egy nagyobb hengert ha több erő kell.
Nem a technikai részén, tisztában vagyok vele, hogy nem a semmiért alkottak mérnökök egy fogaskerék "játszóteret" , de az hogy ezzel nem nyertek egy bajnokságot sem, mert abban az évben mikor kijöttek vele, a FIM akkor korlátozta le 6-ra a fokozatokat, az azért így utólag vicces
Miert nevetsz? Anno nem volt annyi nyomatek. Maskepp nem lehetett megoldani hogy a maximalis forgatonyomatek es max teljesitmeny kozott maradjon a szerkezet
Azt írják 14 sebességes és 3 henger..
Jó lehet a motor nyomatékrugalmassága!
Te jó isten, hány fokozat ez?
Mi a pacifütyinek oda az a rengeteg fogaskerék??! Kicsi volt a súly?
Mondjuk én mindig úgy tervezek mindent hogy ha tankot is eléri a víz akkor se legyen hiba
Színes zsugorcső karikákkal meg lehet különböztetni őket
Bár ritkán volt kettőnél többre szükség
Szia!
Én védett de könnyen elérhető helyre az akku mellé tenném.
Az ülés alá.
Ínyenceknek.. (Suzuki RP 68, 1968, 50cc)
Egyetlen darab betáp kell neki az akku pozitívról, és 4 x 2 db kimeneti csúszósaruja van. (Biztinként 2 mazzaggal lehet továbbmenni)
Én is ilyenekkel kezdtem, aztán meguntam a káoszt, és megcsináltam rendesen: a helyi traktoralkatrész boltban volt vagy 1500,- forint az MTZ traktorok 4-es késes biztidoboza, ezt 2 db gumigyűrű segítségével rugalmasan fel lehet szerelni, a hátulján meg csúszósarukkal lehet bekötni a hálózatba.
én eddig mindig egyesével "építettem" be a biztosítékokat ilyen gumis vízhatlan mini cucc
ez bárhol elfér kicsi is többnyire a köteg mellett bárhol elfér még a szűkebb helyeken is
többnyire az akku mellett-körül volt nem messze mert ha nem sikerült behúzni a kötegbe(vagy csak simán lusta voltam) akkor viszonylag sérülékeny
Én a GS500-on az ülés alá tettem a 4db késes bizti dobozát, a kiegészítő dolgoknak. Víz ott nem érheti, de mégis pillanatok alatt hozzá lehet férni szükség esetén.
Ha motort építenél hova tennéd a biztosíték dobozt? Logika alapján. És miért? Pro és kontra válaszok jöhetnek.
Tényleg kíváncsi vagyok a véleményekre.