Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majdnem ua. ....
Balesetmenteset!!!
Köszönöm
Lementem megpróbáltam. Most szuperül működik. Befújtam a csonkok környékére féktisztítóval. Nem reagált rá, tehát elvileg akkor a szívó gumik jók. Vagy ez 4T-nél nem működik?
Valószínű az lehet amit KériLaci forum társ mond, az oldaltámasz kihajtásával tudtam reprodukálni a hibát. Szét kell majd szednem, tisztítás és kontakt spray.
Remélem csak ez a baj, köszönöm mindkettőtöknek a gyors választ.
Oldaltámasz kapcsoló?
Repedezet szívó csonk gumik a karbi nál + alapjarati fúvóka dugulás
Sziasztok. Egy kérdésem lenne. Zephyr 750 azt csinálja, hogy berakom 1-esbe és lassan engedem a kuplungot majd rögtön lefullad. Kisebb-nagyobb gáz, óvatosabb kuplung kezelés de mindig lefullad. Mi lehet a baj?
Úgy értem jelen van e minden? Azaz nem ugrott át?
Hogy érted hogy a helyén e van ?
Hátsó henger vezérlés a helyén van?
Egyébként "normális" ha alapjáraton vissza vissza durrog a légszűrőházba.
Sziasztok.
ismeretlen problémája van a VTR 1000 F emnek.. sok dolgot megvizsgáltam már.. a lényeg az hogy kopogó csörgő hang hallható a hátsó hengertől.
megnéztem a vezérműlánc feszítőt az jó
megnéztem mi van a szelepfedél alatt és az is jónak tűnt.
légszűrő nélkül néztem hogy a karburátorok hogyan működnek és arra lettem figyelmes hogy a hátsó hengerhez tartozó karburátoron olykor olykor visszafelé jön a nyomás... ez attól lehet hogy nem zár elégé a szívó szelep ? és ha igen azt hogyan tudnám megvizsgálni?
Minek nevezel engem? Te sajat magad mentel hazhoz a lofaszert, es engem sertegetsz? Az, hogy egy forumban vagyunk, nem jelenti azt, hogy nem kell viselkedned. Es te nagyon nem tudsz viselkedni. Igy beszelnel velem, ha eloben beszelgetnenk?
Ezt probaltam erzekeltetni. Ha valaki tanacsot ker, es te nem akarod hogy barmihez hozzanyuljon, eleg nem szolni a temahoz. Ennyit kell tenned. Nem pedig egy igazi bardolatlan tusko modjara beszelni mindenkivel, esetleg azzal is, aki erre felhivja a figyelmed.
Ooo, igazad van, azt a bicskanyitogato stilusu tanacsot, miszerint "vidd szerelohoz, mielott elbaszol valamit" azt elotted is beirhattam volna. :D
Sajnos a kristalygombom epp nem mukodott, amikor a kerdes felvetodott, igy nem tudtam a tavolba latni, es energiat sem kuldeni, hogy megjavuljon, hat nem irtam semmit.
Viszont olyan ember van, aki meg ilyenkor is ad tanacsot :D
Polyak Laci Abonyban vagy ebay
Sziasztok most jutottam hozzá egy törött 2000évjáratú mille hez
Első teló érdekelne valamint egy pár dolog előre is köszönöm
Szinte biztosra veszem, hogy kínában "okoskodták" össze!!
Ismerősnek olyan gépe volt aminek a külső dob műanyag és ebbe bele volt öntve a csapagy
Ki sem lehetett szedni
Kitalálják ám ezek a tutit
"Nemúgyvanaz", hogy csak úgy ugrálunk!! Majd jön az AVH, és utána rend lesz!
Amikor abbahagyja az ugralast
Kicseréltem nyáron az öreg mosógépben a csapágyakat-szimeringeket, és azóta olyan csendben működik, nem hallom mikor fejezi be. Amíg a szr zörgős-morgós csapágyak működtek benne addig ilyen gondom nem volt,
Ha annyira nem erős a hang akkor viszont lehet normális jelenség is. Új motornál én is mindig hallok valami zajt, amitől azt hiszem most áll be a blokk, de idővel megszokja az ember.
A gyengülésnek viszont utána kéne járni.
Új motor nem csinál ilyet spontán.

Sajnos valóban sok a kókler. Nehéz megtalálni a jó szerelőt, aki érti is a szakmát.
Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
1000,6000 es 12000km-es szervizek a megadottak. Természetesen pecsét és számla is van, a km-t akkor már túl léptem, majdnem 2000km volt benne.
A láncra én is gyanakodtam, mert elég gusztustalan ragacsos volt a láncspray miatt, de azt át néztem, letakaritottam, de persze attól még lehet ott valami, amit nem vettem észre. A "mosógép" hangért bocsi, de nem nagyon tudom máshogy leirni. Nem venném észre egyébként, ha egyszer nem figyeltem volna fel rá, de persze azóta mindig fülelek.
Remélem nem tűnik ostobának, de sajnos nagyon sok rossz tapasztalatom van a szerelőket illetően, az utóbbi pár évben csak kontárokkal találkoztam sajnos, akik az árat sem a tudásukhoz szabták. Tisztelet a kivételnek!
Ha meg idegen szervizbe vitted, számla nélkül, a vadi új garanciális motorod, és után jelentkezett a hiba, akkor...
náluk panaszkodj.
A márkaszervizek szeretik ezt elhitetni, de ez EU-s jogot sértene.
Ahogy F2 írta. Az idegen szerviz tevékenységét lepapírozva eleget tettél az előírtaknak. Ha ebből fakadó hiba van azt a gyártónak kell bizonyítani hogy így van. Nem foghatja csak úgy rá.
Egyébként nem 12000-enként van az előírt szerviz?
Ha bejelentkeztél időben, és a km-ert sem haladtad meg, akkor nem nagyon ugrálhatnak, hogy késett az éves olajcsere.