Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak azt nem értem miért nem lehetett volna kicsit jobb anyagból , gondosabb munkával normális minőséget készíteni?? Igaz akkor már nem coccilalistalusta lett volna!
Lehet, hogy ez a Verhovina brand sorstársakká tett minket?
Én régebben reggel 7-től este 10-ig szerelgettem , most már úgy vagyok vele, hogy ha meghallom a szerelés szót, már attól enyhe hányingerem van!
Aki ismeri a márkát az tudja, hogy miért lettem motorszerelő! :DDD Megérdemled! Majd ahogy idősödsz, és kezd megjönni az eszed, rájössz, hogy mentél volna inkább női-fodrásznak!
Mi a fstznak erre a kis időre??
Joszefpetró, mi folyik itt még mindig? Kekeckedés-vadulás.... Senki se komolyodott meg rajtam kívül?
"Azt a dugó szoknyájához kell mérni. " Vagy alánézni a szoknyájának!!
A dugattyú tetején nem látod az illesztési hézagot. Azt a dugó szoknyájához kell mérni.
Az a 0,02mm kicsit kevésnek tűnik nekem kopáshatár gyanánt. Újkorában szokott ilyen előfordulni.
Nekem pl van 0.01g pontosságú mérlegem, azzal tudok ilyesmiket mérni.
Viszont ha nem bántottad a rugókat, akkor azokkal nem nagyon szokott gond lenni.
https://www.ebay.com/itm/Porta...
Van arra valamilyen bevett gyakorlat, hogy otthoni korulmenyek kozott hogyan lehet megnezni, hogy a cv karburatorban a membran rugok egyforma erosseguek-e, magyaran a faradasuk is egyforma-e.
Beserultel a multkor nagyon, ugy latom. De mar megint nem birsz magaddal :D
Nagyranott ovodas
Bár ha ezres 2T, akkor lehet, hogy csak dugózni kell!
teljesítmény csökkenést tapasztaltam majd kopogó hangot. megvizsgáltam a vezérlést jó volt.. a szelepek sem tűntek túl rossznak (nem mértem) , de azt becsiszolom.
viszont a dugattyú a manuál szerint 0,020mm mozoghat.. itt viszont többről van szó.. lásd a videón. Arra gyanakszom hogy a karburator volt rosszul behangolva ezért kopott jobban a hátsó henger.

video:
https://www119.zippyshare.com/...
https://www119.zippyshare.com/...
Ne fesd az ördögöt a falra , mert csicsánrúg a házmester!
Ha már szétdobálod, akkor mérjél meg benne mindent. Nem szokott kizárólag csak a dugattyú elkopni. Általában komplexebb a gebasz!
"Ajánlotok esetleg mást is?"
Mondjuk egy gyari service manult amibe lepesrol lepesre le van irva minden. Azert ajanlom, mert eddig olyat meg nem olvastam lötyöges ellenörzese a dugattyunal....viszont emlekszem hogy reszletesen targyalja szervizlimiteket, meresi pontokat, szerelesi nyomatekokat stb...
Amugy mi indokolta a szetszedeset? Ette az olajat, alacsony volt vegnyomas, nagyok voltak vesztesegek?
Inkább szubintó kell mint furatmikró.!
Nem ártana a hengert furat-mikrométerrel ellenőrizni, hogy mégis hol mennyi az annyi! ( felül lötyög, alul meg szorul pl!)
Sok az egyetértés!
Helló emberek.
Dugattyút készülök cserélni egy 1000cc hondában mert lötyög szinte minden irányba.
dugattyú, dugattyúgyűrű és dugattyúcsapszeg cserére gondoltam. Ajánlotok esetleg mást is?
Henger palástja nem vállas.
Sziasztok,

nem tudja valaki (vagy link), hogy a Honda karburátorhoz a felújító készletben mik az O gyűrű méretek. A többit nem kell cseréni. Elég sok Hondához ez a szett való. (CAB H-17 szett).

https://www.motorosboltroadrid...

Mondjuk külön érdeksség, hogy a fenti CAB H-17 szettnél elég sok oldalon nem szerepel a Honda CBF 600 SA mint opció.
Mert papír kutya sport motorosok vagytok
Nekem a ténérét leszámítva egyikben sem volt ilyen kacat
A kicsiben gyárilag nem is volt az lc4-ből meg kidobtam mert az nem nyomó kapcsolós volt hanem mint a potméter elforgatós és néha viccesen működött
Sosem hiányzott az ilyen cucc
Én nem basznám ki, mert kurva nagyot lehet esni:)
Ki kell iktatni azt a kapcsolót
Ha megszűnik a hiba akkor az a baj
Vagy ki kell baszni a picsába vagy kell venni egy újat ha szükséged van rá