Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.sportmotor.hu/foto...
A galeriamban van elotte- utana kep.
Amugy szerinem rozsdamentes az a konyok. Dorzsivel eltavolithato a feluleti oxid,ces utana van vegyszeres kezeles ami visszaadha a fenyet...., de nem tartos. A hötöl ujra elszinezodik.
Tudomasom szerint dupla falu a legtobb leomlo...
Az csak kamecki. Ezen a hőfokon amit írsz már sötét cseresznyepiros a fém izzása. Nem bírják már azt a festékek. Fekete meleg az 500-550 fok az legdurvább mert ahhoz hozzáragad a bőröd és nyűlik mint a rágógumi, ha izzó felülettel érintkezik a bőr az kevésbé szarabb mert már egyből seb keletkezik.
Semmmi sem bírja
Én már teszteltem párat a dt80 motoron de mind leégett pedig 650-700 fokos cuccok voltak
Szóval vagy ilyen marad vagy hőálló bandázs vagy saválló cső
Nem hiszem hogy polírozni lehetne, annál már csúnyább állapotban van. Valami "csoda festékre" gondoltam, ami bírná a hőt.
Cefi szokta fényezni polírozni a leömlőket ha olvassa majd írja a tuti anyagot rá. Én annál lustább vagyok.
Csináltatni egyet saválló csőből
Üdv ! Ha már itt tartunk : mit lehetne kezdeni ezzel a kipuf. könyökkel ? Mármint hogy kinézzen valahogy. Tartósan...
Én akkor is ellenőrizném azt, hogy a három pont egymáshoz képest hogyan helyezkedik el.
Összeraknám a kiput a "földön", ha odapróbálod a hengerhez és a hátsó tartófül is helyre kerül, akkor máshol a hiba. Ha nem passzol, akkor ugye kénytelenségből feszegeted kicsit, és a toldásnál másik feszültségek támadnak, ami miatt lehetséges, hogy tönkremegy a tömítés.
Profi cucc nagyon.
Néha jöl jön ez a szerszám is:

https://www.elefantszerszam.hu...
(biztos van olcsóbban is)
Ki lehet igazítani, ha behorpad a csö a toldásnál, és jobb felfekvést ad..."Körkörösé"lehet újra varázsolni. Pontosabbn össze lehet illeszteni a két összetoldott csövet.
Nem gondoltam volna , mennyi érdekes és " furmányos" dolog van egy sima "kipuff-cserénél". De nagyon igaz.
Érdekes a forma. Én szoktam esztergáltatni egy alu karikát, bepasztázom, bilincs rá és örök élet. De ez kicsit másabb
Nagyon patent lett az a kipuredszer!
Lakatosom az autónknál használ pasztát lehet veszek egy próbát megér, nagyon köszönöm a segítséget Neked is druszám!
Az a cement nem köt beton keményre, de tömít és elvezeti a höt...
Nem tudok túl sok tapasztalatot felsorakoztatni magam mögött, nem vagyok lakatos, de az autó alatt nem régen cseréltem le a rendszert...volt minden amit el tudsz képzelni. A katalizátoros -felxicsöves részt is megrendeltem, de mire megérkezett, minden kiálló lész el volt körbülve, így kivágtam a régöböl a flexicsövet és behegesztettem az újat...amit vettem max mintának volt jó. A hátsó dobrendszer mint gumiágyba van akasztva, és cement nélkül nem is tömitett volna az összeltol csö, hiába húztam a bilincset meg...

De mint mondtam, fel kell lazítani a hengerfejnél és úgy összetolni. Lehet az a plusz feszültség a rendszerben még rászuperponálódik a rezgéses terhelésre, ez töri le a felfogatást.

Ha cement nem válik be, simán el lehet távolítani...

((( https://www.sportmotor.hu/albu... )))
Ez a megoldás lehet belefér és együtt tudok vele élni még én is.
Kettő az csak 4x
Amúgy meg NYÓC pötty bakker!
Meg van a címed asszem!
Simán fasza, avi 2 pötty aztán meg is van a tuti
De ha nem kell, küldheted aztán felszerem valamire
Ilyen van itthon.
Kit számít? Ha nem gány a melo nem néz ki szarul
Gondolom saválló már a kipufogó akinek nem tetszik lecsiszolja aztán polir után gyári lesz
Köszi, gondoltam már a rugóra is, csak az meg látszik, nem gyári megoldás.
Vidd el lakatos hoz és 2-2 fület hegeszteni rá
Aztán rugóval össze húzni
Mint az emdúrókon
Ktm boltban polcon van rugó aztan lehet mértetezni
Nem tehetek bilincset, mert szilentes a rögzítés fent a doboknál és a katalizátornál is. Akkor valami előbb utóbb eltörik reped. A dobok tartóját már többször hegesztetni kellett magnézium öntvény de találtam helyben mestert. ( szintén motoros )