Az sem csúnya. Az a P20-P21 páros sem volt randa,a sörsátornál.
Közben lett "Bigoneoszi"eligazította.
már ázik a tekercs.lehet, ráállok jeladótekercselni,ha nem qrva vékony huzallal van tekerve.
Kellett hozzá még kén és magnéziumpor! Jól nyomta a szikrát! Még jeladó sem kellett neki!
A csodát! Annyi kellett volna,ami 15 l fertőtlenítő oldat elkészítéséhez elég. (a hipermangánból).
Ezért tartjuk azt a sok "politikust", hogy a hülyénél hülyébb rendelkezéseket hozzák.A kromofaggal meg műanyagot maratok !Van egy gyujtásjeladó , ohmos ellenállása jó, mégsem ad jó jelet .Erről maratom le a műgyantát.Aztán talán rájövök mi a kehéje. Szerintem menetzárlatos.
Vidd be a mocit egy Suzuki márkaszervizbe. Ott elméletileg meg tudják mondani mi a baj. Ha jól emlékszem, a Suzuki nem csinált és nem csinál a mai napig olyan motort, aminek a fedélzeti számítógépébe bele lehet nyúlni a műszerfalon keresztül. Ehhez kell az SDS (Suzuki Diag. System), ami minden S. márkaszervizben kell hogy legyen. Ez egy olyan kütyü amit a fed. szám. géphez és egy laptophoz vagy szám.géphez kell csatlakoztatni, és azon keresztül lehet kideríteni a hibakódot.