Tomato: hogy megértsd:
Már régen terveztem, hogy lecserélem a 400-as ~56Le RF-emet.
Gondolkoztam 600-as motorokon, de inkább kihagytam ezt a
"lépcsőfokot", bátraké a szerencse gondoltam és elkezdtem
nézelődni az ~1000-res kategóriában. Több motor is megnéztem,
kipróbáltam(FZS1000, R1, 900-as Hornet...929RR), de a szívem mindíg is
a sportmotorokhoz húzott. Rátaláltam erre a csili-vili RR-re kipróbáltam és
le sem akartam szálni róla annyira bejött a fílingje .
Már hazaúton a kereskedésből csináltam vele akaratlanul egy-két hátsókerék
csúsztatás, furi volt a ~147Le az ~56Le után. Mivel az RF-el elég sokat
túráztam Mo-on belül (cirka 30000Km-tert), ki akartam próbálni a túrázások után
milyen lehet versenypályán közlekedni. Elég sokat kijártam nézőként és láttam
pár esést, aminél a tulajok számolgathatták a töbszászezres kárt pedíg csak idomsérülés
keletkezett. Na itt gondoltam egyet és mielőtt esetlegesen fölavattam volna a gyári(~600.000Ft-os)
csodaszép idomzatát fölraktam egy Dúzs-féle(60.000Ft-os) pályaidomszetet. Amit nem
versenypályán, hanem közúton sajnos már föl is avattam egyszer. Szerencsére így nem kellett
vennem új gyári elsőlámpát;műszerfalkonzolt;fejidomot;plexit;bal oldalidomot;első sárvédőt;
indexet. Így a közel 400.000Ft-os kár leredukálódott 65.000 forintra. Két héten belül újra tip-top állapotban volt a mocim és nem vártam télig a javítással mint egyesek Sajnos bérből fizetésből élek így föláldoztam a szépségét a nem várt kiadások miatt, de nekem így is nagyon tetszik és maradt a szívem csücske és
amenyire csak tudom megbecsülöm Na, remélem sikerült átadnom valamit az én nézőpontomból mit miért csináltam.
Bocs mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredett. De az 1000Ft-os üléshuzat hasonlat egy kicsit rosszul esett
Csak a nejemnek jó-e?
Nem bírja az iramot a Kozma
Fogalomzavarban vagy: vagy olasz, vagy motor.
A kettő együtt olyan, mint a kóser disznóhús...
Tomato: hogy megértsd:
Már régen terveztem, hogy lecserélem a 400-as ~56Le RF-emet.
Gondolkoztam 600-as motorokon, de inkább kihagytam ezt a
"lépcsőfokot", bátraké a szerencse gondoltam és elkezdtem
nézelődni az ~1000-res kategóriában. Több motor is megnéztem,
kipróbáltam(FZS1000, R1, 900-as Hornet...929RR), de a szívem mindíg is
a sportmotorokhoz húzott. Rátaláltam erre a csili-vili RR-re kipróbáltam és
le sem akartam szálni róla annyira bejött a fílingje
Már hazaúton a kereskedésből csináltam vele akaratlanul egy-két hátsókerék
csúsztatás, furi volt a ~147Le az ~56Le után.
túráztam Mo-on belül (cirka 30000Km-tert), ki akartam próbálni a túrázások után
milyen lehet versenypályán közlekedni. Elég sokat kijártam nézőként és láttam
pár esést, aminél a tulajok számolgathatták a töbszászezres kárt pedíg csak idomsérülés
keletkezett. Na itt gondoltam egyet és mielőtt esetlegesen fölavattam volna a gyári(~600.000Ft-os)
csodaszép idomzatát fölraktam egy Dúzs-féle(60.000Ft-os) pályaidomszetet. Amit nem
versenypályán, hanem közúton sajnos már föl is avattam egyszer.
vennem új gyári elsőlámpát;műszerfalkonzolt;fejidomot;plexit;bal oldalidomot;első sárvédőt;
indexet. Így a közel 400.000Ft-os kár leredukálódott 65.000 forintra. Két héten belül újra tip-top állapotban volt a mocim és nem vártam télig a javítással mint egyesek
amenyire csak tudom megbecsülöm
Bocs mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikeredett.
JÓ ESTÉT!
akartam is mondani elég gyatrán mozogtál már záráskor
meg vagy terhelve rendesen, majd lesz jobb is
madesz felvetette, h tegyük át a klubtalit csütörtökre, és akkor ígyisúgyis hajnal 2ig vannak nyitva, nyugodtan dorbézolhatunk..
vélemények?
most tényleg. Foglalkoztok olasz motorok javításával is?
te tényleg rajta vagy a mézes rúdon