Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bódis tudtommal csak a középső, katalizátort kiváltó csövet árulja (még) Brutale-ra - meg elvileg chipet hozzá, amivel 2.5literrel csökkenhet a fogyasztás. Holnap dobok fel képet.
Milyen az a dob?Megnéznénk!
Képet kaphatnánk?
Hát a PC III.sokkal olcsóbb.Nem tudom h ér e annyit az egész?!
Ha esetleg publikus lesz,hogy mit tudtál meg a Motty AFR-ről,akkor megoszthatnád velünk...
Csak egy kérdés.
A Bódis középső dobnál a katalizátort kiváltó összekötőre gondoltál,
vagy ez egy kipufogó dob?
No akkor levél megy neki. Meglátjuk... Ha minden igaz, lesz pcIII-asom is, lesz mivel összehasonlitani!
A beépítésről meg annyit, hogy én sem vagyok sem villamossági sem motorszerelő guru, mégis magam kötöttem be...
Ha meg minden kötél szakad, szerintem Tamás, a fejlesztő-gyártó biztosan segít benne.
Elsőre elég megvenni az egy szondás változatot, utcára bőven elegendő az is. Nekem is az van a motorban, aztán nem is kívánok többet. A gázreakcióm azóta olyan mint a vaj, pedig nem kicsit van beletúrva a blokkba. Annak idején Power Commanderrel nem is igazán tudták kedvem szerint behangolni.
Hmmm... érdekes ötlet, megkeresem őket. De nem picit tűnik drágának! Alapdoboz plusz négy hengeres kiegészitő plusz négy darab wide band lambda szonda? Nem semmi pénz! És forrasszam be meg fúrjam meg a gépet? Öööö... izé - azért ez elsőre meredeknek tűnik! Bár a valós körülmények közötti önoptimalizálás tetszene, de nem bármi áron.
Vagy rosszul értettem?
Esetleg kipróbálhatnád a Motty AFR-t, hamár egy másik, szintén kaposvári termékkel jó tapasztalataid vannak. Elsőre kicsit drágább, mint a Power Commander (a Rapidbike-nél talán nem) viszont ez automatikusan állítja az üzemanyag-levegő arányt olyanra, amilyenre megadod neki. Arra is van lehetőség, hogy beállíts egy sportos és egy gazdaságos térképet is. Ráadásul, ha teszel valami extra cuccot a gépre, utána nem kell újra fékpadozni, hanem utánállítja magát a megváltozott körülményekhez.
Én ugy hallottam, hogy alapban (gyári letöltött térképpel) nem. Ha fékpadon behangoltatod (mondjuk Ago-nál) akkor be tudja lőni ugy is hogy kisebb legyen a fogyasztása - de csodák nincsenek. Állitólag a Bódis középső dob plusz chip jobb teljesitmény mellett 2,5 literes fogyasztáscsökkenést tud hozni - tavasszal kipróbálom és elmondom. Ami engem is érdekelne, hogy vajon a rapidbike vagy a PC ad-e jobb eredményeket?
Hello!

Power commanderrel kisebb lesz a fogyasztás is? Tudja valaki?
frobi! Nagyon állatul néz ki a géped! A karbon változatot már hallottam... :)
Egy Bodis középső dobot napott névnapjára a gép - és mentem is vele picit. Kegyetlenül csúszkáltunk, de tökéletesen lehet kontrollálni. Mondjuk a chip még kellene hozzá - de lehet hogy PC III vagy Rapidbike lesz - ebben a kva nagy válságban ki tudja?
Hello! 'tony35'
A mocid meg van még?Az email címemre írhatnál...
mert van vmim ami érdekelhet!A többit emailbe...
BUÉK minden MV tulajnak.
Kellemes ünnepeket minden motorosnak!
Remélem egy Mv tulaj jól megruházta őket azért tűntek
el a hirdetések!
Amik maradtak Azok már korrekt áron vannak.
A kettő 1.9es Brutale-t meg is vették? Vagy hova lettek?!
Ugyan kissé megkésve,de a szándék a fontos..
Köszönjük!
BOLDOG NÉVNAPOT! kívánok minden MV tulajdonosnak. (igaz tegnap volt)
Megint egy olcsó Mv.Ezt már lassan nem értem..
Egy próbát megér!Hátha....
Komolyan beszélnem kell a jézuskával
Olaszba árulják..szép.
A hülyeséget lehet még überelni!Ezek szerint..
Az ember már 1.89ért hirdeti a 910est.
Mit érez az ilyen?