Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 liter az sok? 05 ös szalonból vett, bejáratott R1 el átlagba 10-12 liter. A csúcs 600 gixer 03 as 3 évesen 14 Liter :)
Mese meg mendemonda.
Azt is vegyük figyelembe, hogy mondjuk egy M5-öt nap mint nap megkínálsz keményen, attól még 10 évesen is autó marad, egy ferkóval ugyanezt megteszed, akkor naponta mehetsz szervízbe..
Ha a magyarországi viszonyokat nézzük, az a pár MV tulaj - akikket pesten látni szoktam - ahogy én látom nem nagyon kínozzák a paripát.. Mondjuk egykeréken egyiket sem láttam.. Az én mocim pedig általában minden este hazafele az M7-en megy 6-7km-t egykeréken vagy éppen 300 közeli tempóval... tényleg kiváncsi volnék meddig bírná alattam egy MV vagy a ducati... a BMW r1100s az pontosan 2 óra motorozás után kezdett el kelepelni :-)))
A gyári dobok szerintem is nagyon szépek azt én sem akarom bántani.
A megoldás?!:
Szivesen. Bódison én is gondolkodtam, de le se sz..ták a fejemet. Még egy árajánlatot se kaptam, pedig Full-gas-on, németeken keresztül és persze közvetlenül is próbálkoztam. :(
Arrow kidörr igen jól szól, de nekem az eredeti jobban tetszik - persze nem a hangja. De akkor kéne Power Commander is, meg teljes hangolás, és az igen sok pénz...
frobi!
Arrow rendszer az ami dob a teljesítményen,és nagyon komolyan szól! Esetleg power commander,de inkább rapid bike.
Nagyon köszönöm a manuálokat!
Bódis csövön és Epromon gondolkozom +2ló +0.5Nm és ami nem lényegtelen sztem: -2.5 liter!
Csak járó motornál lehet! Az inditógombot (jobb hüvelykujjnál) kell legalább 1, de kevesebb mint négy másodpercig lenyomva tartani. Ezzel körbe mész a kijelzésfajtákon, pl a két napi számlálón is. A napi nullázásához ugyanigy ki kell választanod, majd több mint 4 másodpercig lenyomva tartani az inditót. Az óra még trükkösebb... De benne vannak a manualokban, amit most töltök fel! Amint kész, megy a link!
A napi km számlálóra nem tudok sehogy sem átlépni mit csinálhatok rosszul?
A motoromról egy kép:
Én anno az mvagusta.net-en találtam egy linket ahonnan letöltöttem. elküldeni nem tudom mert van vagy 60 MB, de lehet hogy fenn van még valahol.
utángyártott stb stb alkatrészek (beleértve a lent említettet is): www.emotouk.com. Vegyes tapasztalataim vannak velük szállítási időt illetően...
Én még sosem számoltam a fogyasztást, olyan ez mintha valaki vesz egy Ferrarit és közben azon szomorkodik, hogy az asszony dízel passatja csak 6-ot eszik..
Szerelői meg használói kézikönyvhöz nincs linked?
Köszi
Énis pont ezért nem csinálom egyedül.Én is szakemberekkel csináltatom..mindig.Csakhogy nekem az egyik ilyen az ismerősöm!
Már kva nagy a szerelem, és ez minden nap fokozódik! Lelke van a mocsoknak - bár kicsit mazochista, imádja ha meghajtják!
Ez az utángyártott fém cucc a Triumph-változat? Vagy kimondottan ezt csinálta meg valaki fémből? Érdekelhet engem is a cucc! Nincs valami linked rá?
Van a neten teljes szerelői meg használói kézikönyv. Szerintem kelleni fog neked.
Én inkább szakemberekhez viszem, bár az kva drága.
Az enyém 10-12 körül fogyasztott, most picit hangolva lett - majd meglátjuk! Ha nem megy 10 alá, akkor picit hagyjuk lélegezni, és powercommandert kap rendesen behangolva - a chipben egyedül nem hiszek.
Aha,biztos már szét is szedtem.De a blokkot csak vasárnap engedjük le egy motorszerelő ismerősömmel.Annak nem akarok neki állni egyedül.A gumi gyűrű kereken 100ft és ezért áll most a mocim. Ha kifordulna a generátor a helyéről akkor 10 perces munka lenne...de így....
Elrepedt az egyik kis műanyag csatlakozó ami a benzincsővet a tankhoz rögzíti, ez elég szokványos, már van is utángyártott fém, érdemes arra lecserélni, ha gyakran leszeded a tankot stb. Egy hátsó sárvédőt érdemes venni mert nagyon koszol a kerék. A lábtartó rögzítőcsavarjai beszoktak rohadni ezért a csavart könnyű széttépni. Gyakori probléma a biztosítékdoboz(cdi unit) hibája ettől néha lefulladhat stb, de persze nem mindenkinél merül ez fel. Az olaj biztos onnan csöpög? Gyakran előfordul hogy a szűrőt túlhúzzák és abból is szokott folyni. Egyébként ha tudsz angolul akkor érdemes az mvagusta.net -en lévő forumot olvasgatni.
Bár milyen infóra nyitott vagyok.
Hiba probléma vmi volt vele?Nekem sajnos a generátorom alol csöppent az olaj és egy 10ft-os gumi gyűrű van ott amit ki kell cserélni de sajnos a blokkot lekell hozzá engedni a helyéről,mert sehogy nem lehet kifordítani.
Üdv.
Nekem volt az is, most 910-es. Mire vagy kiváncsi?
Szerintem érdemes egy kormánytelón gondolkozni, egy lábtartón mert az nagyon csúszik, és egy hátsó sárvédőn. És ha 190/50-es gumi van rajta akkor legközelebb ha elkopott 180/55-re vagy 190/55-re cseréld szerintem.
Sziasztok!
Én is egy Brutale 750-es tul. lett. Ha esetleg vkinek lennének tapasztalatai a tipussal kapcsolatban és meg is osztaná velem,azt meg köszönném!
Üdv.
Igen az. (mármint olasz)
Lehet hülye kérdés, de az MV Agusta az olasz motor?
Én is letéptem már a bőruhhám ujjait, és megrendeltem a bőr fityegőket a kormányvégekre.. De legalább Alsőörsön milyen jót mulatunk majd... Amúgy szerintem jót fog tenni a cégnek egy kis friss tőke, és marketing tapasztalat. És az sem lenne nagy baj ha kiépülne itthon egy rendes szervíz / dealer hálózat.
Gratula. Szeretni fogod, szerintem