Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anno a furiosoval is csak a gondom volt. Szerintem senki nem ért maradéktalanul az MV-hez itthon. Volt, hogy elfelejtették a láncfeszítőt rendesen berakni. Eredmény: végig olajoztam a p. ringet a 4-tő a 6-os kanyarig.
Szepen kifingott a blokkod. Anno furiosoban lattam egy 1078-at is robbantott abra modban. Ket henger kozotti vekony fal egett at es beragadt a dugo.

BMW-kkel is nagy bajok vannak. Majus vegen viszem a bajor fostalicskat szervizbe. 3 gyari visszahivast kell rajta elvegezni (pl. a legutobbi: hatso fektarcsa tarto alu konzol repedesre hajlamos-komplett kerekagy szeteshet menet kozben). A nemregiben cserelt komplett valtorol ne is beszeljunk(ledaralja az alacsony fokozatokat). Az is tervezesi hiba, megsem hivtak vissza.


Szal legegyszerubb nem motorozni!
Valamikor 2010 környékén raktam fel ide pár képet a blokkról. Érdemes tanulmányozni.
Én használtan sem láttam 3500 euro alatt. Ennyit meg csak újért adtam volna. De most már mindegy is. Én többet nem veszek MV-t.
draga...
Ha nem titok mennyiért tudtad megvenni?
Ne tudd meg én mit kerestem egy blokkot.
Mar volt MV Agustam, szal ismerem a betegsegeit. Nem akarom megtartani a motort amugy, arulom is. Azert vettem meg motorserulten, mert ismertem valakit akinek volt egy pont ehhez valo 0km-es blokkja.
Nekem sajnos sokszor okozott fejfájást ez a márka. Nem igazán tartom sokra. Sok sikert kívánok neked hozzá és több szerencsét mint ami nekem jutott belőle. A szervizre figyelj oda és ne forraljad fel benne a vizet.
Blokkserulten velltem a motort. Nem alattam szallt el szerencsere.
Mi történt, a tiéd szart be? ? ?
Kellett volna szerelő, megnéztem a postolt II.kerületi Medve utcai címet. Egy lakótelep alsó szintjén hogy lehet motort szerelni? A szerelések nagy részéhez járatni kell a motort, bemelegíteni, és az hangos, büdös - nem tudom elképzelni, hogy engednék ezt a helyiek.

A szerelést egyébként megoldottam házilag, olajfolyásom volt leginkább a bal oldalon. Szokásos ügy, kitámasztó összenyomja az olajteknő tömítését, és kinyírja. Szinte biztos, hogy másnál is elő fog jönni, ha kitámasztón áll a motor sokat - rossz helyen van gyárilag rögzítve.
Udv
Brutale felső lánc védő nincs vkinek elado?
Serult Mv Agusta F4 312R blokk elado. 998 ccm. 2es hajtokar kiutotte a blokkot. 16000 km van benne. Nem volt szetbontva. Generator, inditomotor injektorsor nincs rajta. Valto, hengerfej, kuplung, dugattyuk, deklik, olajpumpa, vizpumpa, stb. megmentheto. Kiszerelt allapotban van raklapon. 300e forint. Udv.
H.Sanya! Irjal mar egy elerhetoseget ide, ha meg megvannak az F4 alkatreszeid. Koszi!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 910-es Brutale-hoz hol tudok vízhőfok gombát/jeladót venni, illetve mivel lehetne helyettesíteni a gyárit? Esetleg ha lenne valakinek eladó szívesen megvenném. Üdv mindnkinek
a lampabura erdekelne, a hatso indexekhez nem ragaszkodom annyira:)
Üdv
gyári hátsó lámpám van,indexek is hátra....
Szerintem küldtem. Megkaptad?
adatlapomon az elado holmik alatt van egy termekem. Ott irj mar ram egy privi uzenetet es akkor emailben megbeszeljuk a reszleteket.koszi
Na ugye.
Bp-en a 18-19 ker. környékén vagy Szigethalmon tudod átvenni.
pontosan erre gondoltam. Ez a gyari emeloje a brutale/f4-nek. KELL!
Nem is kell fotóznom. A fényképeimen láthatod az emelőt.
Mit értesz gyári emelő alatt? Az enyémre nincs ráírva, hogy MV, de nem sufnigyártott emelő. Lefotózom és rakok majd fel képet holnap. Az ára pedig 10.000 Ft lesz.
Vettem egy F4-et es tele van aggatva utangyartott cuccokkal amiket visszaallitanek gyarira. Pl, integralt ledes feklampa- gyari piros jobb lenne, tukor indexeken a bura is feher- kellene a gyari narancssarga, rendszamtarto is valami egyeb-kellene a fekete gyari + keret, es meg par aprosag. Kb azok amiket H.Sanya postolt itt kepekkel. Ha a hatso emelod gyari es nem aranyaron kinalod akkor erdekel!
Mit szeretnél mv-hez? Emelőm pont van hozzá.