Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

88-tól gyártották.
Csak nem Debrecenben vettél egy fekete 251-est?
Mert ha igen, azt mi is néztük, de otthagytuk.
A lengővillája 250-es volt, meg gyanús volt, hogy 87-es.
MZ TS 150-es bontásra eladó. Ára 10e alku nélkül. Akit érdekel ide írjon: conair@freemail.hu
Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni ,hogy 87-es az mzm van de már a magasabb tankos 251-es változat,de én úgy tudtam hogy 88-tól adták ki ezt a változatot.Roszul tudtam?Remélem nincs átalakíva. Ugy tudom hogy a 251 esnek rövidebb a váza.
Sziasztok!
Érdekelne, hogy van-e valakinek 125-ös ETZ-hez tárcsafékes eleje? Kellene első felni féktárcsával, fékrendszer, valamint teleszkóp. Ha van valakinek, legyen szives írjon!
Kösz!
Találtam egy német oldalt ahol tényleg minden alkatrészt lehet kapni
eredetibe,sőt komplett blokkot, vázat,motorházat még aTS MZ-hez is.
www.simson-motorrad.de
Igaz nem ETZ, de nem tudja véletlen valaki gyárilag a régi 80as évekbeli babettákba milyen olaj kell a blokkba és a keveréshez? A gyárira lennék kiváncsi mert amugy tudom hogy minden szarral elmegy még étolajjal is!
És még a gyertya tipus is érdekelne, nagyobb márkák: Champion, NGK, stb...

Ha valaki tud pontos megnevezéseket megköszönném!
Van valakinek olyan fejidom az mz-jén amelyiken külön van a fényszóró és a tompított? Vagy meg lehet ezt valahogy csinálni?
Köszi!
ezt a hubert nem is ismertem, de nagyon király oldal. Úgy nézem mindent lehet kapni!
Mégegyszer kösz!
Sziasztok!
Volna valakinek egy eladó 125-ös ETZ-je? Streetfighter célokra volna, szal sokminden nem kell rá...
Az se baj ha darabokban van. Jó volna ha valahol itt a dunántúlon lenne, max Pesten. Az ár pedig a lehető legalacsonyabb.
Szal, ha van ilyen motorod( vagy annyi alkatrész, amiből föl lehet építeni) akkor légy szives szólj!
Kösz!
Sziasztok!Én egy hete már boldog tulajdonosa vagyok egy etz 251- esnek.Meg vagyok eddig elégedve a mocival.Most már sűrűbben fogom látogatni ezt a fórumot!CSÖVI
Hello, ha nem gáz szeretnék kérdezni egy dolgot. Az MZ TS 125-re szeretnék Babetta gyújtást rakni mert buta havernak kölcsönadtam azt 6V akksi helyett 12-est rakott bele, semmi gond helyszínen kivégeztem. Szóval mi kell hozzá és hogyan kéne bekötni? Ha tudnátok segíteni akkor azt inkább MSN-en, előre is kössz.
Sziasztok!
Kellene nekem 125-ös ETZ-hez első főfékhenger. Milyen áron illetve hol lehet újonan kapni, illetve van-e valakinek használt jó állapotban? Az utángyártott az milyen minőségű? Érdemes olyat venni?
Előre is kösz!
Én azt hittem mindenki letett lábbal kezdi. De hát akkor nem.
egyböl feltett lábbal kellet volna kezdened csak anyit tudok segiteni hogy amikor holtponton vagy akkor gondolj arra hogy a fékre teszed a lábad ne arra hogy le kell tenned azu utra egyszer majd megszokod ezt az jo lesz.
Császtok! Olyat kérdeznék aki tud kerekezni etz-vel. Szóval az a problémám hogy letett lábbal a világból is kimennék egykeréken, de feltett lábbal a holtpont közelében mindig lerakom a lábam ahelyett hogy a féket nyomnám. Ezellen van valamilyen lélektani hadviselés vagy valami, hogy ne rakjam le?
Haverom 250-es ETZ-jére most lesz kész az általam tervezett kipufogó (a henger is tuningolt, szintén az én tervem alapján). Majd beszámolok az eredményről.
Persze, ez mind igaz abban az esetben, ha a gyári rendszer megfelelően van tervezve. Ez MZ kipujáról nem mondható el. Mondjuk egy 2006-os Aprilia RS 125-re már elfogadnám a kijelentésedet (bár én arra is terveznék saját kipufogót - természetesen nem "hasra", egy elég jó, természetesen nem ingyenes szimulátorprogi segítségével - , legfeljebb nem lenne jobb, mint a gyári).
mennyit adnál érte?
Mennyiért adod a mocit?
hali! tud vki olyan oldalt, ahol mz-hez lehet rendelni alkatrészt? a mofaker-en kívül. előre is kösz
2 ütemű moci legkényesebb része a kipufogó , csak tisztitás jőhet szóba , semmi buhera mert az egész egy kompromisszum , ha valamely tulajdonság javul az csak is a másik kárára !
Én még mindig egy rendes tervezett kipufogót ajánlanék (MZ gyári kipuja még annyira se jó, mint a Simsoné). Mikor MSN-en beszéltünk, nem mondtad, hogy barátnődnek kell. Ha csak hengertuning (+ hengerfej átalakítás) lenne rajta csinálva, akkor alul elgyengülne, nem lehetne kényelmesen használni, igaz felül tényleg jobban húzna. Egy jó rezóval viszont alul is megmaradna az ereje, felül pedig érezhetően jobban menne (és azonos használat mellett nem is fogyasztana többet, esetleg kevesebbet is). A 150-es hengert rá lehetne rakni, csak nem ártana hozzá egy 24-es karbi is.
Uraim! Egy barátom kérdezi, hogy tud e valaki valamit egy bizonyonyos 400 ccm-es etz ről, amiről valahol van egy videó, tudnátok ebben nekem segíteni?