Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!!! eladó egy mz ts 125 jégmotornak átalakítva. adatok: elől 13 fogaskerék(yz) hátul salokmotor-é (60-as), babetta gyújtás.. adok hozzá sok alkatrészt +1 1sebeséges blokkot +4 henger váltok meg sok minden
Egy ennyire gyári állapotú mocinak bün lenne megbontani a blokkját!!!Bocs , hogy beleszólok, nekem 10-nél is több MZ-m volt, ETZ-k is, sőt most is van kettő a családban, ha rám hallgatsz, nem piszkálsz bele. A kipu kiégetés viszont valóban hasznos lehet, autogénnel is lehet érzéssel, megmarad a króm is rajta.
Azt nem írtad, hogy menyi a végsebesség, csak azt, hogy 80 az utazó.
Azért megpróbálhatjátok a kiégetést, ártani nem árt.
Hivatalosan 50-es keverék kell a motorba, nem 40-es.
A több olajtól a kipufogó szépen lassan eltömődik.

Mint már említettem ez a motor ilyen. legalább megtanulhat a barátnőd lendületből előzni.
Főleg szembe szélben nehéz vele előzni.

Egyszer elkezdtem vele előzni egy kamiont, és ahogy kiértem a másik sávba, megcsapott a szembeszél.
A kamionos nézett a tükörben és vigyorgott. 1 métert sem tudtam mellé menni. Vissza kellett húzodnom mögé.

A 251-es ETZ hasonlít nagyon a 125-ösre. Végsebessége nem sokkal több(135), de az ereje a duplája.
Esetleg következő lépcsőfoknak!
A motorban ennyi van,1 volt TSZ elnöknek volt kiutalt motorja tőle vettem 1020km-el 2005 decemberében.
Köszi Karesz,teljesen igazad van,szerintem is igy jó ahogy van csak 1 előzésnél beszarult a nagylány és azóta követeli a lovakat.Nagyobbat nem veszek neki mert pénzem sincs rá meg kinyírni se akarom,ezért gondoltam 1kis tuningra.
Szia Rudo!

Ne cseréld ki a hengert! Ne is tuningold! Ez a motor ilyen.
Nagyon szép, gyári állapotban van a fénykép alapján!

Az én 125-ös ETZ-m végre ment kb. 105-öt gyári állapotban.

Lenne még egy tippem, de ha valóban 4000km van a motorban, lehet, hogy nem helytálló.
A kipufogó elrakódhat a keverék benzin miatt. Ez visszafogja rendesen a motort.
A könyve valami olyasmit írt ilyen esetre, hogy enyhe emelkedőn 4. sebességben huzamosabb ideig pörgetni kell a motort(Nem lakott területen!), és így kiég belőle a szutyok. Ez látványos füstöléssel jár, ha már elkezd égni benne az olajsár. Ki lehet égetni oxigénnel is, de akkor valószínűleg a krómozásnak reszeltek.
Erre én is gondoltam,de nem biztos ho van még ember aki 150eFt-ot ad 1 ETZ-ért.
szerintem add el nekem az mz-ét és vegyél kicsit erősebb micit a lánynak
Hi!
Vettem barátnőmnek egy 125-ös ETZ-t 4000eKm van benne szuper az állapota,de lehetne kicsit fürgébb.Az utazó 80az rendben van,de nem igen lehet vele előzni.Egy 150-es henger elég lesz megoldásnak vagy kell még más is.Hozzáteszem barátnőm 50kg,vele azér csak kellene menni a kis ETZ-nek nem?Külsőleg nem akarom barmolni (kipufogó,egyebek).Nagyobb fúvóka,felömlőreszelés,polírozás?Nem kérek csak egy 3-4Le-t.
nagyvas.hu nem tudom van e rajta, modern gépekhez biztos van.
Hali!
Nem tud valaki Ts250 hez aksit 6 V.-osat???
Sziasztok.Kis infó kellene,ETZ elsötelo rugojának hossz/külsöátmérö.köszi
Megoldás lehet a Babetta gyújtás. Én sajna nem tudok segíteni ebben. mzracing.hu-n, vagy szocimotoros.hu-n érdeklődnék.
Ha kiveszed belőle az akksit, akkor beindul tolásra, de rendesen meg kell tolni hozzá. Gyenge akksival valszeg ugye azért nem indul, mert az akkut próbálja tölteni gerjesztésre meg nem marad enerdzsi.
Az MZ nem fog lapos elemről beindulni. olyan 8 amper körüli áram kell neki, ezt az elem nem bírja...
Mert az ezt GENERÁTOROS! Ott direktben tölti az akkut ha kell. Egyébként meg nem kell felgerjeszteni, mint a dinamót...
Köszönöm a gyors válaszokat!
Valószínüleg megpróbálom megcsinálni úgy a gyújtást, hogy menjen akksi nélkül, mert az felesleges súly, és a streetfighterezésnél ez nem éppen előnyös.
mégegyszer kösz!
Lehet hogy hülyeséget mondtam de ha az aksi nincs benne akkor már nem foglya tölteni nem? Ja és ezt a kezelési útmutatóban írták csak azért írtam be. Bocs ha nincs igazam!!Apa azt mondta hogy a 250-es
ETZ-jét ő se tudta betolni de csináltak olyat hogy a zseblámpa elemet rákötötték és úgy állítólag beindult
azt hogy hogy kötöték be nem tudom.Gondolom sorosan!
Akkor olyan mint amit haver simójára csináltunk , amíg csak az volt így ment vele, de aprilia meglett rögtön ki lett vágva belőle minden
Dadis esélytelen! Az ETZ akkumlátortekercs gyújtásos, és ha gyenge az akku, már alig lehet betolni is! (ehhez is volt szerencsém rutinpályán a 250-est talicskázni..) És ok, hogy a TS-eket be lehetett tolni, de azokon volt egy olyan állás a gyújtáskapcsolón, amivel egyből a gyújtásra adtad a termelt áramot, nem az akkut töltötted vele, és így azért beindult. De az ETZ nem!
Mz-t nem igazán próbálgattam, de japán meg digó gépek mennek aksi nélkül is
Berugnu biztos nem lehet de betolni be lehet aksi nélkül csak a gyújtás legyen rajta és azt írja a kezelési útmutató hogy kettes fokozatban kell betolni.Nekem ts 125-ös van régen hallottam apától hogy aksi nélkül betölták szóval hajrá!
Ja, az adatlapodat kitölthetnéd, hogy tudjam, kihez beszélek!
Már ha nem vagy titkos ügynök.

Ez másokra is vonatkozik!
Már régen volt 125-ös ETZ-m, de úgy emlékszem, hogy amikor miskolcon lemerült az akksim menet közben, (mert már a végét járta) akkor megállt a motor.

Úgyhogy rugdoshatod és tologathatod egész hétvégén, ha van rá energiád. Nem fog beindulni.

A 251-es ETZ sem indult akksi nélkül.
Sziasztok!
A 125/50-es ETZ elindul rogásra akksi nélkül? Vagy marad a Bekő Antal?(Antal=Tóni)