Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van fent egy "Video" menü, ott tudsz feltölteni az albumodba. Hozzászóláshoz csak linkelni tudsz videót, akár innen, akár a YT-ról.
Na mindegy, akkor csak pár kép a masináról mosás, porolás, szerelés után.. és előtt. :D
Nos hát, kis karbi takarítás, egy új gyertya, s egy literes flakon belógatva jó dús keverék, mint egy infúzió. :) Ketyeg a gép, azóta csaptam is vele pár kört a kertek alatt. Sok problémája van, alapjárat nincs, hátsó lámpa nem világít (izzó jó), hátsó fék nem fog. Műszervilágítások fele kakukk, kuplung csúszik, a kuplung kart kifelé meg kell tolni hogy elkapja "az ütemet". (Hogy lehet ide videót feltenni? Nem enged se kicsit, se kicsit nagyobbat.. vagy a telefonos VID kiterjesztéssel van a baj? )
5-10% etanolt.
Annak pontosan ez a hatása.
Mi a fszt rakhatnak a mostani benzinbe??
A kapálógép csak egy évet állt, a tank belseje szrrá rozsdált, pedig teletöltöttem az elmúlt évben, a benzin eltűnt csak az úszóházban maradt tele. Meg a tköm vele!!
Szerintem annál több. én kidobtam a tankot egy ilyen után, mert egy merő rozsda volt.
És a dugattyú is összerohadt a hengerrel, ha nem mozdították ennyi időn át.
Ha szerencséje van akkor a karbiban nem maradt benzin és akkor az nem rohadt szét.
Ja és ha ezzel megvagy akkor szükséges lesz egy tankmosás és karbi tisztítás! Gyertya ellenőrzés stb!
Szia! Valószínűleg a tömítés van összegyógyulva a tank szájával és a tanksapkával! Kicsit kíméletesen próbáld meg fogóval tekerni de ne horpaszd össze!
Sziasztok! Van egy szép állapotú 1973-as MZ 125 ES/1-es motorkerékpárom (apámé volt). Gondoltam jó lenne beröffenteni, olyan 15 éve mentünk vele, de akkor is már vagy csak 3 kört az utcában. Most megnézegettem, első körön a tankba szerettem volna bepillantást nyerni, megnézni az állapotát, nem lötyög benne semmi, apám szerintem anno leengedte a keveréket belőle. Hát tekerném le a tanksapkát.. meg se nyekken.. Ráteszek egy rongyot úgy próbálom, csuklóm leszakad, de semmi. :D úgy gondolom elég babot ettem ebédre, de azt nem gondolnám hogy ennek ilyen nehézkesen kellene lejönnie. Nem ismerem a gépet, a gyújtáskapcsolón van vagy 6 állás, létezik hogy bizonyos állásokban zárva van a tanksapka is? Vagy csak akkora vákuumot képzett hogy az szívat. :D
Üdv! Valakinek van elfekvőben tárcsafékes etz 125-re első kerék?
Szia! Sajnos nincs csereszabatos alkatrész
Igen átíratható,a henger és hengerfej ts-é de megvan hozzá a hengerfej ami két gyertyás a lámpatartó is ts-é de megvan az eredeti is. Köszönöm a segítséget!
Ha átírható, és hiánytalan akkor simán letesznek érte 500-at.
Üdv! Egy jó állapotú Ets 250 mit érhet meg adásvételivel, szürke forgalmival jól működő motorral,fényezése 80 évekbeli, de egész tűrhető.Köszi a segítséget előre is!
Üdv! Egy jó állapotú Ets 250 mit érhet meg adásvételivel, szürke forgalmival jól működő motorral,fényezése 80 évekbeli, de egész tűrhető.Köszi a segítséget előre is!
Sziasztok. Az alul említett ets250 váz már elkelt. Igy tárgytalan ajánlatot tenni. Köszönöm.
Üdv.mindenkinek. Van egy ets250 vázam elsötelóval ,villahiddal ,első lámpával. (Üzemag.tartály NINCS.) Papírjai nincsenek. Nyaktábla van. Legjobb ajánlatért eladó. Fénykép később. Érdeklődni.06303486122.
Köszi az infót.
Köszönöm a válaszod.Akkor az a bowden ami nekem van csak egy vacak,lecserélem valami strapabíróbra.
Nekem is ezen durrant el az agyam. Adtak ilyen vékony vackokat, normális fékbowden nem volt a boltban.
Egyszer csináltam azt hogy minden ismert MZ alkatrész boltban vettem 2darab fékbowdent. összesen 6darabom volt így. Ezekből 4 darab már a beszerelés utáni próba fékezést sem bírta ki, egynek leszakadt a feje, az utolsó a második utcasarkon áthúzta magát az állító csavaron.
Igaz ez régen volt, de ilyen vékony vackokat kerüld.
Fogod a tolómérőt, és leméred mi az ami belefér a bowden állító csavarokba.
Én valami 9-10mm-es külső átmérővel gyártattam. Még a lezáró kupakot is lehagytam róla hogy annyival is vastagabb lehessen, mert az még 1mm-ert jelentett volna.
Belsejében teflon cső van így nagyon könnyen mozog és rozsdamentes bowden, így nem kell kenni. Bowdenes szerint teherautókba szoktak ilyet kérni. A bowdent ne hajtogasd, egyetlen nagy ívben vezesd a fékhez, mert minden hajlítás növeli a súrlódást. Gyorskötözővel oda lehet fogatni, hogy ne lengedezzen, de be törd meg.
Persze reszeltem a fék kulcson, mert rossz a karakterisztikája, így most teljes tartományban egyenletesen emel a fékkar húzásával, így pedig nagyobb erővel nyomódik rá. Eredetilag az elején nagyot emel, majd egyre kisebbet. Kb. a teljesen elkopott betéttel lenne jó a fékhatás.
Puha pofákat raktam bele. A fékkulccsal érintkező alu csúszó felületre tettem acél lemezt hogy könnyebben mozogjon és megcsapágyaztam műanyaggal a fékkar tengelyét is. MInden lezsírozva szintetikus hőálló zsírral vékonyan.
Olyan határozott, finom és erős lett a fék, mintha hidraulikus lenne. Még stopizni is könnyedén lehetett vele :)
Valószínűleg teljesen megegyezik a Ts 125 fék bovdenjével.
Helló mindenki.Az lenne a kérdésem ,hogy Mz ts 250/1 1979 évjáratú motoron milyen első fékbowden lehetett itt konkrétan a bowden átmérőjére gondolok /belső,külső/ mert most pont egy simson méretű van rajta de azt keveslem..vagy az a gyári mérete?Ebben kérném segítségetek köszönöm.
Ez tetszik is és az ára is elfogadható.
vehettek 3 coll széles kínai acél ráfot.36 küllős csak be kell fűzni gyári helyére és használhattok vele 120-as gumit. pl cont classik attack-ot ami ugyan az az endurance keverék mint a cr2 road attack. nem úgy fogy mint a k36 rsw.ha vki menne 24-h ra kunmadárra sztem egy hátsó elég lenne oda is.