),és a teleszkopolaj cseréjével később fog e felütni ha a megfelelőt rakom bele,vagy egyszerűen ez már ilyen marad?
)
. Azt azért hallja az ember, mikor pörgeti túl, és ez motoronként más, állapottól és a perdülő tömeg kiegyensúlyozottságától is függ. Ha pl a főtengely vége elgörbül a kalapálástól, akkor az rázza az egész blokkot már 3000 felett is.
Ahogy tettem fel sztenderre a forró kipufogó szépen "végigsimította" a lábam (rövidgatyába voltam)...
még 1 kérdés:(vagy 2)a pda-n(gps)-en mért sebesség mennyire pontos,és a kis 25ösnél hol kezdődik a "piros" tartomány?mert a könyvben mintha 6 és 1/3 ezernél olvastam volna...(én 5500tól már sajnálom,ritka h 6000 fölé megyek,max ha elkap a méreg)
. Amúgy a 150-es egy személyre, és pörgetésre, állítkodásra messze a legjobb, okosan hajtva meg kevesebbet eszik egy-két decivel a 125-ösnél, és jobban megy. (125 vége: 105km/h, 150-es (10kw): 115km/h)
és remélem nemsokára 300-as, csak lehet, túl hosszú lesz, de majd szólok, ha kész a mű, igazából még mindig alakul a kicsike, és addig nem is írok semmit:D Most lépek császtok
...
vette meg egyébként, bár vicces volt, nekem kellett neki berúgnom, mert azt mondta, hogy inkább otthon egyedül égeti magát a motorrúgással), azért azt el kell mondani, hogy nem jön rosszul az a 21 lóerő a 150-es 12-14-éhez képest. Attól eltekintve, hogy sebességben nem lehet berúgni, nem tudok hátrányát mondani egy gyári állapotú 250-esnek a 150-eshez képest.
), a többiről majd holnap...ma este átmegyek megkérdezni, mi van vele, és mi az a minimum pénz, amiért megszabadulna tőle. Csak áll ott cegényke, és foglalja a helyet évek óta, pedig szép moci.
Amúgy ferdén áll az MZ-k 90%-ában a blokk, de nem azért, mert olyan erős, hanem a viszonyleg gyenge blokktartók miatt, meg a vázak is engednek egy picit...
a tulaj mintha azt mondta volna,h eggyel nagyobb fogaskerék van hátul...de még nem néztem