Mostani blokkba gagyi motolajat rakok...... félévet ígyis kikell bírnia
De havernak a 250-esen a gyapotos dob alajáraton iszonyatdurva
És a hangja is gagyi.... ha mégis ilyet veszel akkor a dobba rakj perforált lemezből hajtott csövet és tömd ki üveggyapottal marhajó hangja lesz
kár ,hogy nem voltam ott
. Mármint a péntek. Most a forintokat gurigálom összébb a versenyre, de mindig szétszaladnak
...
, de nem árt rájuk csörögni mert volt hogy a honlapjukon nem szerepelt és mégis aznap zárkörű rendezvény volt
Ez az összes MZ-be N14C gyártyát dob ki.
Érdekes.
Régebben néztem a brisk táblázatát akkor az volt hogy a 250-esekbe N15C kell. Én is ezzel használom. N14C nek nagyobb az elektróda benyúlása, ami könnyebb indítást tesz lehetővé, de ha túl tud melegedni és elkezd enyhén detonálni.
Ha jó a motor akkor N15C-vel is könnyedén beindul, viszont ezzel jelentős hajtás mellet sincs csörgés.
150-es TS-ben a N14C tökéletesen bevált és úgy emlékszem a TZ125-öt is jól megy vele.
17-es BRISK nem tudom hogy került a képbe.