Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ezen az olajon filozok én is!
De sajna nem nagyon találok semmi infot róla,csak a szokásos forgalmazói hablatyot! Jobban örülnék ha olyat olvasnék aki felhasználó,és nem forgalmazó! Én úgy döntöttem,először kipróbálom a személyautóba ezt az olajat (5W-40),aztán ha nem lesz vele különösebb gond,akkor megy a moccba is! Nekem igazából annyi a gondom,hogy a moccba gyárilag 10W-40 való! De az Eneosnál az nem fullszintetikus olaj,csak az 5W-30,és a 15W-50 .Utóbbit sűrűnek találom! Igaz amilyen meleg nyaraink vannak mostanság,lehet erre felé kéne elmenni. Mindenesetre ha megjön az általad említett teszt,kíváncsi lennék az eredményre!
Szia! Ezt használom, igazából semmi extra, teszi a dolgát. Abba vitaindító megjegyzésbe meg nem bocsátkoznék bele, hogy jobb vagy rosszabb mint a többi. A Honda nem véletlenül választja gyári olajnak, kizártnak tartom hogy rossz lenne...
Milyen motorolajat tegyek aprilia tuareg 600 wind-be?
Nagy dilemma között vagyok a különböző api és jaso szabványokkal kapcsolatban sőt még a viszkozitást illetően is !
Ami megfordult a fejembe az a motul 5100 10w-50 vagy a Repsol MOTO RACING 4T 10w-50, esetleg Repsol MOTO RACING 4T 5w-40 ..
Szeretném olyanok segítségét kérni akik azért konyítanak is valamit a témához !
Előre is köszönöm !
És mit vizsgáltatsz be rajta???
Majd írd meg....
Sziasztok! Van tapasztalat az olajról? Idéntol ez lesz a motorom vértipusa. Csak jokat olvastam róla, csak sajnos a felhasználói vélemények inkább számítanak, amiből eleg keves van. Elkuldtam 1 dl bevizsgaltatni, kivancsi vagyok mi lesz az eredmeny.
a motornak jó,a kuplungnak nem,csúszni fog!


Egyébként a régi Honda civic-ek váltójába is motorolaj kellett..
Ugyanazt mondom, mint az előttem szóló Ini kolléga, csak más szavakkal: az autóban van külön motorolaj, külön váltó olaj, valamint a száraz kuplung. A motorban egy térben, egy olajban fürdik a motor, a kuplung és a váltó. Tehát az autóba való olaj egészen más, mint a motorba való. Nem használható az egyiké a másikban és viszont sem.
Akkor lenne jó ha száraz kuplungos a motor
Ha olajos akkor 4t olaj kell hozzá
Segítséget szeretnék kérni! Alábbi kérdésem lenne, motorolajokkal kapcsolatban. Mi a különbség a 4T 10W 40 -es motorolaj , és a 10W 40-es motorolaj között???? 10W 40-est is lehet tölteni motorkerékpárban vagy csak a 4T 10W 40-est???
Igazából véve arra lennék kíváncsi hogy, amit a személygépkocsiba raksz 10W 40-es olajat az jó a motorkerékpárhoz is, vagy nem ??
Válaszotokat előre is kösz!!!
köszi
Minden bizonnyal vannak benne olyan anyagok, amelyek álló helyzetben is bomlanak. Ezért lehet az, hogy a motorolajoknál is futott km és/vagy 1 év van meghatározva felhasználhatóságra. Ha egy jármű x évig áll, használatba vételkor a futott kilométertől függetlenül olajat, szűrőt kell benne cserélni.
Üdv. Szintetikus olajat használok. Van rajtuk minőségét megörzi jelölés. Na ez idáig világos. teszem fel 2015.05.15-éig felhasználható. 16-án mi fog történni vele? vagy mondjuk fél év mulva, vagy 1? erre valaki épkézláb magyarázatot?
Üdv!Használta már valaki ezt a fajta repsol olajat?
Az jó hozzá. Ha belövöd a cseppszámot most télen, akkor úgy tedd meg, hogy percenként egy pici csepp. Most hideg van, az olaj is sűrűbb. Melegebb időben meg meleg motornál az olaj hígabb lesz kicsit, akkor lehet hogy ugyanezzel a beállítással lemegy az idő 40 mp-re. Fél perc már pici túladagolást jelent, alatta már egyértelműen sok. Ha belőtted, akkor utána ne változtass az olajon, mindig azt töltsd bele. Ennek az egésznek a beszabályozása max egy óra (még csak gyújtás sem kell hozzá, ott a kézi nyitás a mágnesszelepen), viszont utána királyság van, az utántöltésen kívül semmit nem kell csinálni. Az olajozás akkor jó, ha a lánc csillogóan tiszta, szemmel nem látható rajta hogy olajos, csak akkor derül ki az olaj, ha hozzányúlsz.
Láncfűrész lánckenő olajal próbáltam,teszek a rendszerbe egy pici csapot és azzal akkor nagy
pontossággal belehet állítani .
Az nem kötelező, mert a cseppenés olajfüggő is. Volt aki meglátogatott ilyen problémával. Piros, híg hidraulika olaj volt neki. Kicseréltem az általam használt melegített mézre hasonlító viszkozotásúra. Amúgy a 0,6-ot is módosítottam a leírásban 0,5-re. Mindenki motorja más kialakítású. Van, akinek magasra helyezhető a tartály, nagyobb a hidrosztatikai magasság, nagyobb a nyomás a tűnél. Van aki ilyen, van aki olyan olajjal próbálkozik. Annyit kell tenni mindenkinek egyénileg, hogy a cseppszámot fél-egy perc/cseppre állítsa be. Ezt lehet befolyásolni olajminőséggel, tartály magassággal, szorító csavarral. Ha ezt bejátszottátok, utána semmi gond nincs. De bárki, aki Komlón meglátogat, segítek neki. Telefonszámom az adatlapomon, ott is elértek.
Az 5mm cső rövid legyen a mágnesszelep után, bele a szűkítés, és a 3mm menjen a tűig. A vékony tömlőnek nagyobb a csőellenállása. A csepegés sebessége olaj minőségétől is függ, nekem sűrűbb motorolaj csöpög. Volt, aki a hármasra ráhúzott villamos sorkapocs szorítócsavarjával fojtotta le a csöpögés intenzitását.
Hígabb az olaj.
En igy tudom. Meg nem csinaltam meg a sajatom. Hogy a szivattyu es a tu kozt hol erdemes szukiteni pontosan az nincs a leirasban.
Tehát a szűkíteni szükséges mert ugye eredetileg a leírásban is volt ilyen .Szükitem ,köszönöm .
5 mm-s csorol le kell szukiteni 3 mm-re egy gyertya csavar beiktatassal, es a tu 0.5-os legyen
Csap nem volt a leírásban csak egy mágnes szelep nyit -zár gyujtásra kötve .
Kell egy szabályzó csap is amivel beállítod a cseppenések idejét!
Üdv! Elkészítettem a lánc olajzót , ejtőtartályos verziót.Tartály ,5mm cső ,fuvóka 0.6 ,
Nagyon gyorsan cseppegtett .Ilyen fúvóka méret volt javasolva mi a bibi?
Csabu987 verziója próbáltam kopintani .