Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

12 voltos rendszerbe kötött 24 voltos szivattyút nem javaslom kipróbálásra, mert fele feszültséget kap mint ami neki kellene, sokkal nagyobb áramot vesz fel és le fog égni. Amit kigondolsz, megszülöd. Ha új utat akarsz bejárni, próbáld, de tartok tőle hogy nem fog elsőre összejönni. Sok próbálgatás, állítgatás lesz a vége mire beáll a rendszer. Ha már mások által "megszopott" cuccot állítasz össze, akkor ott már a gyerekbetegségeket más már megszívta, a végső, jó megoldás receptként a rendelkezésre åll -ergo nem kell szopni vele. Szumma szummárum, két dologra hívom fel a figyelmed. Nemcsak cseppszám van, hanem csepptérfogat is. Ha csökkented a cseppentő tű átmérőjét, nemcsak a cseppszám csökken hanem a csepptérfogat is kisebb lesz. Olyan beállítás a jó, amikor fél-egy percenként esik le egy pici csepp olaj. Amit a leírásban részletesen leírtam, az már egy bejárt út.
Köszi a figyelmeztetést, oda figyelek majd rá. Most jutott az eszembe hogy van egy scania állófűtés üzemanyag szivattyúm, bár az 24 voltos de majd kipróbálom mit csinál 12 volttal, apró impulzusokban nyomta a gázolajat, lehet hogy ide is alkalmas lenne, mérete kicsi könnyen elhelyezhető. Majd ha kipróbáltam, megosztom a tapasztalatokat, de még van a szekrényben egy honda vf400f2 vákumos benzin csapom is lehet hogy az is ideális lenne
Majd arra figyelj, hogy a mágnesszelepen lévő kézi nyitás zárva legyen. Az nem átfolyás (cseppszám) szabályozó. Fixen kinyit, maga alá ereszt ha megállsz. Csak a villamos nyitás működjön.
Ha neked úgy szimpatikusabb, tedd azt. Nekem nincs, de nem érzem hátrányát. Pirosnál leesik egy-két csepp a láncra, ha indulok, széthordja.
Köszi, ez igazán egyszerű és olcsó megoldás, ezt én is gyorsan összeszegelem magamnak, de én módosítok rajta egy cseppet, beteszek egy relét (durván ötszáz forint) az üres visszajelző mellé hogy csak ha sebességben van a moci akkor nyisson a mágnes szelep.
hát abban szerencsére nem vagyok jártas
Jövőre majd meglátjuk, lehet róla szó. Mostanság nem sok kedvem van motorozni...
Nem abban a farokban Teeeee!
Inkább a prosztata problémákra emlékeztet a dolog...
tudod szimulálni az orgazmust hasznos dolog
Ez a tartály a farokban elhelyezés állati.
ha esetleg kiskőrös felé jársz nekem van egy felesleg, mert mégsem építettem be kicsit olcsóbban megkapod
Ennél egyszerűbb automata szerintem nincs.
És Ini: nagyon kösz mindkettőtöknek!
Lehet jövőre én is megpróbálkozom a leírásodnak megfelelő egyszerű szett összeállításával. Mert miért ne?
Jobb oldalon webáruház gomb / Lovato / elektromos alkatrészek / benzin mágnesszelep. 4800 plusz posta.
Köszi, elmentettem én is. Sajnos azt a mágnesszelepet viszont nem találtam meg a Molnárautógáz oldalán...
286. oldalon a 7115-ös hozzászólást keresd. Annyi, hogy 0,5mm tű jó hozzá, azt hiszem ott 0,6 van írva. -Már ha házi saját készítés nálad a nyerő, ami olcsó mégis megbízható. Gyáriak is vannak, de ott ki kell nyitni a pénztárcát.
Ha veszed a fáradságot, és pár oldalt hajlandó vagy visszaolvasni, akkor szerintem kíváncsiságod maximálisan ki lesz elégítve.
Üdv! Esetleg megtudnád mondani milyen is a lánc olajozód és hogy hol lehet hozzá jutni, vagy milyet is lenne érdemes beszerezni. Köszi
A lánc nem nyúlik, hanem kopik, az eredetileg kerek szegecselés ovális felé halad és ezáltal megnövekednek a csaptávolságok. Az olajozás teljesen jó dolog, nem lesz olajos tőle a motor ha jól van belőve. Nem is lehet, mert a liter olaj 15-20e km-re elég. Az nagyon kis mennyiség. Nekem is 530 ZVMX van JT lánckerekekkel. 39500-nál került fel, most van 57 a motorban, még nem állítottam. Fapados, fix csepegtetésű automata olajozóm van 6e ft-ból megvan. Lánc csak ronggyal van áttörölve mosáskor egy darab ronggyal, mindig tiszta.
Sziasztok!
Maradian a lánc spray híve vagyok, tatás túra esetén (csak aszfalton) 600 km nél fújok neki, 1500 – 2000 pedig lemosom a láncot. Az 1100 Zepyremet brigoval mostam mindig befújtam majd hideg sterimoval lemostam, 35 ezer volt benne mikor eladtam, a lánc és a lánckerekek hibátlan állapotban voltak, persze még gyáriak voltak és 1995 ben még adtak a minőségre. A mostani ZRX 1200 R men 37 ezernél cserélni kellet a lánc szettet, de nem a lánc hanem a kisfogaskerék kopott meg alaposan, ez is brigos módszerrel volt takarítva, úgy látszik 2006 ban már a japcsi nem igazán a tartós minőség embere. Vetem rá egy DID 530 ZVM-X gyűrűs erősítet láncot, és könnyítet JT lánckerekeket, de ezt már szigorúan petróleummal tisztítom, kíváncsi leszek a különbségre, és hogy mennyit bír majd. Lánc kenésre MOTOREX RACING teflonos sprayt használok, nekem ez vált be, közel ötezres árával nem mondható olcsónak, de legalább a kabátom háta nem tiszta szír Lánc olajozón is gondolkoztam csak nem tudom,hogy az mennyire taknyolja össze a vasat és nem e nyúlik tőle a lánc, mert régen úgy mondták, hogy az olajtól a lánc megnyúlik, bár ez nekem is furcsa volt mindig Motor olajnak a ZEPHYR –be Igol Propuls Racing 4T 10W50, a ZRX- be Castrol Power 1 4T 10W-40 használok, futásteljesítmény 6 és 10 ezer kilométer között. Villa olajnak (progresszív teló)mindkét esetben, Motul Factory Line Medium 10W használok, (szerintem 25 ezrezte elég cserélni). Fék és kuplung olajnak fémdobozos Bosch DOT 4, bár szerintem egy kicsit száraz és ezáltal bekeményednek a karmantyúk a féknyeregben, de jövőre kipróbálom a Motult . És amit sokan elfelejtenek, az a hátsó lengőkar zsírzása 5 – 6 ezrenként de legalább évente egyszer ildomos aláfeküdni annak az egy vagy két zsírzó gombnak, mert oda spec csapágyak és tűgörgők mennek, ami csak általában gyáriban van és nem két forint, Mobil (Esso) Unirex N 3 használok, zöld színű sűrű anyag még az enyhén kopott tűgörgőkön is segít, és feszesen tartja a lengő villát.
Én is olajozok. Annál jobb nincs. Fapados verzióm van, gyújtásra fix időközökben csepegtet.
Köszi szépen a válaszokat!

(De egyébként már láncolajzót használok, úgyhogy a láncvakargatás a múlté, csak kíváncsiságból kérdeztem, mennyire tettem rosszat a lánccal... Mert egyébként tényleg sokan ajánlják, motoros újság karbantartós cikkében is találkoztam vele...)
A brigó egy nagyon erős olaj és zsír eltávolító szer. A titok sohasem a 9x százalék hordozó anyagban van, hanem abban a néhány százaléknyi egyéb anyagban. Alkohol esetében sem mindegy hogy az a pár százalék micsoda a vízen és az alkoholon kívül; vagy pálinka, vagy denaturált szesz lesz a végtermék. A brigó be tud kúszni a csapokhoz és emulzióba viszi a kenőanyagot. Tiszta petróval vagy gázolajjal mosgasd, ha a hagyományos sprays láncápolás híve vagy.