Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy vezérlésért nehogy már kiadjatok 13 ezret.......
pár ezerből ki lehet hozni egy ilyet, a hobbielektronika fórumon biztos lesz aki megcsinálja
Mini sajna nem jó! :(
Szia, igen.

Csak pumpa van (az viszont original, bontatlan csomagolás.) Vezérlés bármilyen jó hozzá ami "áramot ad ki" - tehát még egy nyomógomb is.

Az oldalról bármilyen alkatrész külön is rendelhető (én csak pumpát rendeltem de végül az eredeti/első került beszerelésre). Az ára az oldalon található ár * gbphuf MNB közép és postaköltség nélkül.

Ami nekem van az a mini változat (tehát kell hozzá tartály - az is rendelhető külön vagy az itt irt tartályok és vezérlés.)

Tehát a pumpa ára nálam 16.000 Ft. Vezérlést ha rendelsz hozzá az 13.000 Ft.

A mini változat előnye (nálam) hogy a tartályt el tudtam rejteni a farok idomban úgy hogy a töltését az utasülés levéltelével tudom megvalósítani.

A pumpa ki van takarva a váz által, a vezérlés meg az ülés alatt van egy "Obi-s" sarokbutorelemmel odafogatva.

Akik hét végén nézték, nem is találták meg elsőre.
Ha nem fog ki esőt, sarat, akkor úgy fog kinézni, mint amikor elindult. Max. a külső oldalon egy kis mattosodás a legfinomabb por miatt. Az meg fél perc egy ronggyal mosáskor.
Én már tudom mit fogsz ide írni május 21.-én.
Ez így van.
*Vidom.. T9 el voltam..
Hali Vidám!
Árulod még a plusz pumpat a Pdoilerből? Mennyiért? Havert lehet érdekelne. A szabályzó elektronika is rajta van, ugye?
Nem támadom, még véletlenül sem. Az utvonal: Ingolstadt, Várdomb, Fiume, az E65-ön le a tengerparton Dubrovnikon át, Montenegro, Albánia, Görögország/Korfu és vissza. Amint az előbb mar irtam is, a Csabu-féle verziót megcsináltam. Tehát megtért Bárányka vagyok Infókkal majd 20-a után szolgálhatok az útról és az olajzóról egyaránt.
Miért támadod?

Leirt valamit amit látott. Nem akart meggyőzni senkit és azt sem mondta , hogy ő is rak rá.

Inkább erről az 5.000 km-es túráról szúrj be egy térképet (meg esetleg infókat később.:::)
Hali Pocses
Én még száraz vagyok belül
nahh talán egy kis kupicával bevágok, de csak az egészségetekre
Má töltöttem bortoszt. Szevasz vicCefi!
Még az is kell neki?
jó az neki, de inkább 300V factory

De mingyáá jön egy szaki, azt jól megmondja, mi kőőő bele...

Az arcodba is tölcsééé valamit
Babsziba milyen olajat tegyek jó a 7100
100km távonként fotózz
Jajj. Ne kezdd újra! Megint jön a napokig tartó vita Én szemely szerint megcsináltam a csabu-féle olajzót, majd írok róla véleményt is, ha vissza értem az 5000 km-es túráról május 20-án. Addig ne háborúzzatok.!
Ma láttam egy láncolajozóval ellátott motoron a láncot. Azt kell mondjam engem meggyőzött. Gyönyörű tiszta, olajfilm a láncon. Enyém takarítás után sem néz ki úgy.
Te teli vagy mint a szúnyog, neked könnyű
De aki csóresz 2ezerből megcsinálja faszára
Utána jöhet a teszt hogy a 0.3 vagy a 0.4 bar a jobb
Én meg vennék másik motort,vagy leszarnám.
Betennétek egy autó szelepet és máris állítható lenne, igaz valami nagyon finom pumpa kellene hozzá
Ismerem a japánok egyen teleszkópját.Hidd el,semmiben nem tér el szignifikánsan a 2005-ös SV650-től.Csak a tetején lévő sapkában van egy csavar,tömítéssel ami lenyomja a rugót ha megtekered és ezzel feszít egy kicsit rajta.
Annyira egyen hogy a régi sv650 sapkáját le udod cserélni erre.
A régi Z 750 nek full egyszerű telója van. Smmit nem tudsz álíltani rajta.
Miért évekről beszélünk? Mi van ha valaki egy év alatt megy vele 20ezret és mi van ha valaki csak 2000-et?
Az utcaiban kétévente szoktam ~20ezer, a krosszban volt hogy évente kétszer, de ott a szimering miatt.

Az utcaiból is mindig koszos büdös cucc jön le. Nincs saját szűrője, a saját mocskában kopik el. Inkább lecserelém gyakrabban, azon a 10ezren nem múlik semmi.
Az SV-is előfeszítésen állítható,kb z750,na abban is fekete kicsit fáradtolajra hasonlító trutymo volt.És mivel 29e-nél adtam el nem volt so benne,max 20e.
Tudtam! Csak kitör belőled a láncolajzós vadállat!