Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt lehetőségem a napokban eme csodálatos alkotást kiolvasni. 🙂

Életem folyamán az egyik könyv, ami szóról szóra megfogott, jelentéssel bírt, és felemelt. 🙂

Ajánlani tudom Bárkinek, a csoda mindenkiben ott van.

Teljesebbnek érzem magam , mennyit szoktam én ezekről a dolgokról valakinek mesélni....

Köszönöm!
Jó reggelt! 🙂

(c)
Az 500as kymco robogóra Michelin citi grip gumikat vettem anno, azok meglepően jól tapadtak. Állítólag városi körülményekhez fejlesztették. Felfestés, csatorna fedél, vizes út.
Ez is kétkomponensű, battlax. De a fura kopást aláirom 😉 hát nem koptatom én a lábtartót 🤣
Nem volt rossz a gyári nekem sem, de a végén nagyon talpasra kopott a városi motorozástól.
Most két komponensű Michelin van. A közepe kevésbé, a széle jobban tapad. Úgy tűnik ez most az új kedvencem.
Lehet hogy fontos , de ha a legszarabb gumi van a vason , akkor is életlenebb kés vagyok a fiókban ! 🤔
Pár napja elkészült végre, nem kívánom senkinek ezt a kört sem.... 😆
A legfontosabb dolog sztem a motoron, a fék mellett. 🙂
Régóta csak a Metzelereket használom , lehet hogy kevés kilómétert bírnak ki , de azok milyen kilóméterek !? Ezeket a gumikat a Manszigeti TT-re fejlesztették ki , ahol a hirtelen hőmérséklet változások alkalmával is tökéletes tapadást biztosítanak ! Ahol a forró gumival nedves vízes szakaszok alkalmával gyorsan visszamelegszik , és nem veszt tapadást ! Az sem érdekel , hogy qrva drága , nekem piszkosul bejött a több év alatt ! Akár az első akár a hátsó ! Ezek streetlegal pályagumik ! 😉
Én maradok a jól megszokott Bridgestone guminál. A Honda is ezt preferálja, és nekem tökéletes. Mondjuk hozzáteszem, nem nagy igénybevétel van. Csak lazán túrázgatok.
Itt már jön a vihar ⛈️
nekem is volt olyan gumim, első ... :)
Te jó isten, én meg 15ezret elmentem az előző gumimmal 🤣 Jó hát minta már nem volt rajta, de hát a versenyzők is sima gumival mennek olyan jól 😆

Egyébként érdekesek ezek a pályagumik. Igaz csak ETZ-n, de amit pálya gumit levetettem szezon végén, még 1-2évet tudtam használni utcán, ahol nem volt gyilkolva. Nem kopott olyan durva mértékben (igaz pályán csak a perem kopott utcán meg a közepe), de eszméletlen jól tapadt úgy is hogy soha nem érte el az üzemi hőmérsékletet. Bár ez gondolom gumitól is függ.
Láttam a posztokat, örülök! Ez annyi mindentől függ, viszont megoszthatnád a tapasztalataid, milyen. Én is a CBR-re is váltottam most, a ZZR nekem is most aktuális, arra is szeretnék vmi teljesen új, teszteletlen dolgot kipróbálni. 🙂

Te miket próbáltál eddig???
Semmi újdonság , a hétvégén felugrott az új Metzeler K3 a kicsike hátuljára , totálisan sikerült a centírozás is , remélem a szezon végét azért kihúzza , elég borsos ára volt . A nagyok úgy mondják kb 3000km , föleg ilyen vason ?! 😉
Néked is, mizujság ott? 😊
😇 😂
🤣 👍️
Jó reggelt ! 😉
RR nagyszerviz kész
1 nagyszerviz bejöhet, 3 kész
🔥
http://youtu.be/Tl3njhAuKT4;list=PL73lfC7HgjkyjLyUaFF2EdQbx4SPpCdLk&index=4