Nem? Érdekes...
Amikor a BH-t hívtad még ki nagy pofával versenyre a Motorlandról, és a ring parkolóban oda se mertél jönni hozzánk, inkább maradtál apu mellett, nehogy valami kósza pofon megtalálja a nagy pofádat, te kis takony...
Utána a pályán úgy került ki téged BH a (fos négyütemű) 929-essel, mint a pocsolyát.
Amikor a "hogy is van ez?" kérdés felmerült, érdekes módon minden szar volt, persze a csodamotorodon kívül!
De gondolom ez mind új neked ugye?
egyébként nem gáz Mr2T, hogy kicsit kicsi a világ és ha kimész a H.ringre elég sokan szólnának neked 1-2 kedves szót? nem félsz? vagy az NS-400at a kecskeméti gokartpályán akarod használni?
Voltam hétvégén motorozni két és fél napot, uh most nem megyek....
A Viktort meg nem célom megelőzni, se a Balázst.... Ahozz már én öreg vagyok.....
De veled szivesen mennék egy versenyt....
ha viszont tudja állítani az előgyújtást,akkor tényleg megrövidül az élettartam.
ez kb olyan,hogy hiába van neked egy monitorod,aminek 10 000*7500-as a felbontása,ha a jatékokat nem írják meg olyanra.
Mivel az európai motorblokkok 98-ra vannak tervezve (túltervezve), ezért lehet hogy van pár (lehet, hogy épp a kipuff-rendszer miatt) ami jobban megy a 100assal.
Sűrítéssel igazad van, nem fog nőni. De attól még több szén fog elégni a 100asból, mint a 95ösből. Annó a II. VH-s pilóták sem értették miért megy jobban a gépük, mint egy hete. Aztán a végén megtudták, hogy a 95ös helyett 103-as benzint tankoltak nekik. A motoron nem változtattak. Szerinted miért ment jobban?
Ugyanez itt is. Van amelyik jobban megy, van ami nem. Blokkfüggő/gyártófüggő. Japán nem megy jobban... Csak új dugattyú/gyürü stb...
bazzeg...
most komolyan! neked nincs jobb dolgod, mint telefosni ezt a topicot ilyen baromságokkal?
a topic címe pályamotorozás!
nem pedig az, hogy baszogassuk egymást!
örülnék ha húznál innen a jó büdös francba....
Amikor a BH-t hívtad még ki nagy pofával versenyre a Motorlandról, és a ring parkolóban oda se mertél jönni hozzánk, inkább maradtál apu mellett, nehogy valami kósza pofon megtalálja a nagy pofádat, te kis takony...
Utána a pályán úgy került ki téged BH a (fos négyütemű) 929-essel, mint a pocsolyát.
Amikor a "hogy is van ez?" kérdés felmerült, érdekes módon minden szar volt, persze a csodamotorodon kívül!
De gondolom ez mind új neked ugye?