miből gondolod,hogy nem ütöttem volna vissza? csak a 4Tések az olyan kemény csávók,vagy mi?
nem félgázra,de kerékre állt...nem tehetek arról,hogy a te gépedben nincs erő.
Aham, odajöttél... meg bemutatkoztál... Reffes valószínűleg úgy vert volna orrba kisfiam, hogy vonyítva rohansz apuhoz.
Egyébként arra is emlékszem, hogy onnan ismertünk meg, hogy sokat meséltél apukád csodaTL1000-éről, ami hiába egy hígfos négyütemű, azért neked kerékre állt négyesben, félgázra...
Márpedig egy ilyen igazi huszártermetű legényke egy kétütemű prüncögővel ahogy árnyékként követ egy TL-t, az elég feltűnő volt a Hungaroring parkolóban.
Budapesti vagyok.
Nem,nem voltam kint,mert sokkal jobb helyen voltam,ahol láttam MOTOROKAT is.
4Tés gépre nem irigykedek...inkább autóversenyt nézek helyette,azok jók.
én sosem hívtam ki senkit sem versenyre+ha jól emlékszem odamentem hozzátok/hozzájuk,bemutatkoztam és eldumáltunk+929 vs 250,ugye te sem gondolod komolyan,még szép,hogy elment nekem egyenesben
BMW HP Gains
318 & 325 17-19
500 Series 20-22
600 Series 19-21
700 Series 20-22
M3 +20
M5 +20
Modified fuel and ignition advance curves from 1400 RPM to Wide Open Throttle, excellent low RPM gains as well as Wide Open Throttle power. (Requires use of 89 octane fuel at least.)
nem félgázra,de kerékre állt...nem tehetek arról,hogy a te gépedben nincs erő.