Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy kiszúrtad! És tényleg, ahogy nézem, egy új pálya nyílt. A napokban jártam Hajdúhadház végében, és tényleg ott egy pálya, mondjuk infrastruktúra semmi, egy dinnyésbódét láttam kitéve összesen, meg kicsit olyan, mintha találomra öntötték volna le az aszfaltot a gaz közepébe, sosem gondoltam volna, hogy ott egy versenypályát építettek. De amúgy maga az aszfalt jónak tűnt ránézésre, meg még nagyon friss, valószínű fog még épülni/fejlődni. Ja és elég széles ahhoz, hogy autóval is lehessen használni. Amikor legutóbb néztem GoogleMaps-en, még semmi nem volt, most már kint van a jelőlő meg a neve: Dakar Ring. Úgyhogy biztos nemrég volt meg a cégbejegyzés is.

Ami nekem fura volt, hogy sehol nem láttam bukótereket, sóderágyakat, vagy legalább egy gumifalat, ha valahol esel, átcsúszhatsz a pálya másik szakaszára. De ebben bízom, hogy ezen fognak még változtatni. Egyébként nagyon örülök, hogy itt keleten is van ilyen lehetőség, mint pl. a pestieknek Kakucs. Még a végén pályasport központ lesz a Hajdúságból, főleg ha megépül a MotoGP pálya. :) Azt is most tudtam meg, hogy Tégláson van egy elég komoly gokart pálya: https://www.facebook.com/T%C3%...

Na de vissztérve a hadházi Dakar Ringre, Facebook-on találtam elérhetőséget, kimásolom a fontosabb dolgokat amiket találtam, aztán hajrá-hajrá, lehet menni, (keleti) motorosok!

https://www.facebook.com/DAKAR...

Hajdúhadház külterületén a 4.-es számú főút mellett található.
Rally, gokart, autó es motorsport.
Nyitvatartás:
H-V: 09:00-20:00 ( a hét minden napján)
Elérhetőség: 06308353586, 06301565728
dakarring@gmail.com
GPS: 47.665281, 21.656216

http://youtu.be/worEuIBX2SY
Baromi meleg volt, nem mindegy milyen keverék van fent ilyen időben. Plusz ha már viseletes a gumi, akkor elkezd csúszni, pláne az utcai.
Sziasztok,ha valakit érdekel van egy eladó 2 napos pályázásom Brnoba,aug. 9-10
április 1, jövőre lesz csak... :-)
Szerintem itt nem csak a gumit kell említeni . Véleményem szerint a gumi tudja amit kell inkább a motor összesen mindenében elavult . Persze lehet vele gyorsan menni , mindig tenni hozzá a sok motorozásal . Ami a lényeg inkább valami fejlettebb technika kell ez helyett CBR 900 rr . Ilyen volt nekem is több tízezer km mentem vele piszok jó motor mégis azt kell mondjam pályázni nem az igazi.
teli gázon úgyis elemelkedik a földtől :-)
Futóművet beállítattam pályázásra, meg elvileg hátul rendben is van mert egy éve volt felújítva. Most hétvégén Pannonia ringen az edző körök alatt nem volt gond viszont a tehetségkutató futamon majdnem eldobtam a vasat mert elment a tapadás hátul az egyik kigyorsításnál és 3. körtől úgy éreztem végig csúszkálok de ez lehet már csak a majdnem esés miatti para volt a fejemben. Még mindig nagyon nem vagyok gyors 2:18as idöket tudtam menni. Amire tényleg kiváncsi lennék, hogy egy gyors pilóta vajon meddig tudná levinni a köridőt egy ilyen sima utca gumival. Sanszos, hogy ettől jóval jobb időket is lehetne vele futni, szóval inkább a technikámban kell a hibát keresni. Egyébként kicsit trükkös a 17es kerék történet mert ez 1999es évjárat és csak vfr800 felni esztergálás plusz új távtartó gyártással megoldható.
Az S21 marha jó gumi tapasztalataim szerint, úgy gondolom, ha a fék és a futómű rendben van körülötte, akkor sokáig jó lehet.
De tudomásom szerint a 900RR-t átalakítani 17-re nem egy nagyon nagy mutatvány.
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Kezdő vagyok a pályamotorozás világában, euroringen, szlovákia ringen egyszer egyszer már sikerült belecsúsznom a haladó csoport belepő idejébe. A problémám az, hogy egy öreg Cbr 919rr em van elől 16” felnivel gyárilag 130/60 gumimérettel amire kb csak a Bridgestone S21 utca gumi elérhető…Szerintetek ilyen amatör szinten meddig elég egy ilyen utcára gyártott gumi, kb mi az a szint amikor már azt javasoljátok, hogy érdemes slicket használni? Sajnos a 17” os felnire váltás nagyon macerás ennél a 99 es évjáratnál, az én szintemen meg lehet még bőven jó egy sima utcai sport gumi is.? Előre is köszi a véleményeket!
Ha menni akar valaki helyettem a balaton ringre szóljon Svédnek.
Koszi a segítséget! 🤗
És 3mm farmagasság emelkedés nagyon is sokat számít. Részben a motor elejének a plusz terhelése miatt, részben a kerékátmérő különbség okozta áttététel módosulás miatt, plusz kipörgésgátlós motor esetén annak működésében is jelentkezik.
😀 Kis segítség:
A 180/60 Pirelli Superbike nem 647,8 mm átmérőjű, mint ahogy írod (a számítás alapján)! Hanem 656 mm (magyarul a Bridgestone V02 200/655 és a Pirelli Superbike 180/60 között csak 1 mm a különbség), ugyanis versenygumik esetén nem a matematikai számítást kell alkalmazni, hanem gyártói specifikációkkal, adatokkal érdemes tisztában lenni.
Ha szükséges, akkor kérdezz és segítek!
A mérete alapján gokartpálya lehet.
Valami pályát találtam. Mi ez?https://www.google.hu/maps/@47...!3m1!1e3?hl=hu
Ebben a formában nem de nekem
190)50 a gyári méret. 432+190 =622 . Sok .
Teljes átmérőben 7,2mm tehát sugárban 3,6mm van a kettő között. Nem gondolom hogy 3mm ennyire sokat számít. (17" = 25,4*17 = 431,8mm, 180*60%*2 = 216mm 431,8+216= 647,8 mm szemben a 655mm-el)
Jó gumik viszont ha utána számol az ember sokkal magasabb mint egy normál 180/60 as . A futómű geometria oda is lesz vele azonnal. Lehet hogy a pirelli gyorsan fogy de nagyon tapad és még csak pont annyival magasabb ami elégséges. A Bridgestone túl hegyes ennek megfelelően magas oldala van eszméletlen kanyarban a tapadás.
Köszi szépen, így már világos.
Nos most tudtam meg a motorgumi topic alatt a megfejtést.
Sziasztok. Elvesztem a Bridgestone méretezésben, Adott BRIDGESTONE BATTLAX V02 slick, 600-as motorra kellene, de fura a méretezése: Első 12/600 R17, Hátsó 180/655. Eddig ezressel mentem és Pirelli SC1-el, 200-as hátsóval, de azt a tanácsot kaptam hogy 180/60-on nagyon kevés a futófelület Pirellinél, ezért engedjem el, gondoltam kipróbálom a V02-t. Az elsőnél a /600 megfelel a hagyomásnyos /60-nak vagy van valami turpisság? Illetve hátsónál is ugyan ez a dilemma. Köszi a válaszokat.
Kawasaki 41-es felújított karburátor sor eladó.
Kawasaki láncszett eladó. Új állapot, DID arany. ZX636 de másra is jó.
költözés miatt eladó alkatrészek, van még R1 2003 fejidom, pálya gumik, fém fékcső, 320-as kawasaki féktárcsák, 50-es kormány csutkák, öhlins futómű kitt, sok apróság.