év elején nagy várakozások közepette készülgetett a gépsárkány,kapot egy meglehetősen erős blokkot,egy yosi elektronikát,egy ttx gátlot,brembo féket.gondoltam a tavaly oktober 1.elért EL 1,58.89 nem lesz gond az első napon sem.első nap pring,kb 15 kör után a blokk széthullot,mint kiderült egy-két szelep elengedte magát és megfeledkezve a jo modorról,és a származásukrol ,egyszerüen feladták.megtörve kissé de,ujra készült .(még eszetlenebbül),hring,itt már csak másfél kört birt,a probléma ugyanaz volt,csak sulyosabb tünetekkel.megállt az agyam,ekkor vettem egy blokkot,fékpadon 186le lett.beraktam és boldogan hasítottam 1,58,4-et.majd jött az első gsxr klub kupa,ahol parádés formában az első helyen haladva a 8.körben elhasaltam a 1.kanyarban,se motor se én nem sérültem sulyosan.folytattam hát derék hozzálásommal ragyogo száguldozásom,mig nem eléárkezett az ob dt.edzésen szépen mentem annak dacára hogy nem is olyan rég estem,versenyen rengeteg hibát követve a 3.körben ordas nagy zakot dobtam.motor nullázása sikeresnek volt mondható,meg a testem is elfáradt picit.majd épitkezés költözés stb....hosszú szünet.szezon vége felé kezdtem ujra.szánalmasnak nyugodtan mondható eredményeket simán produkáltam.00-nak már örültem.pedig a motorom erős volt,és jol szuperált minden alkatrésze.brno siralmas,hring siralmas,pring nem volt,sk ring közepes.majd szezon legvége előtt hadakoztam magammmal,de csak magamban(ez vicc volt).bevallom öszintén be akartam fejezni a motorozást,nem éreztem hogy félnék,de még is volt vmi bibi.gondoltam ezért feleslege a pénz és az energia,ilyen formábanm történő herdálása.de akkor megint történt vmi,mert egyszercsak jöttek az idők,1,58,02,gondoltam ez már nem rossz,pláne forgalomban.majd az egyik nyiltnapon hringen,elfolyt az olajam,erről irnék bővebben ha nem gond.két körön át füstölt a motor mint a ködgép,de a pályabíroknak nem sikerült kiszurniuk,lucky z barátom meg mögöttem volt,ő ugyan látta,de nem tudott jelezni,lelassitott hogy beérjem,de már nem értem körbe....na nem estem el,csak féktávon lecsuszott a lábam a már akkor olajos lábtartorol,lenéztem hogy mia f..sz,és akkor láttam elképedve elhülve,kiakadvamegdöbbenve stb,hogy mindenem csupa olaj,és hogy mindjárt lángol a motorom,az uszoda kimeneténél lévő biroi posztnál álltam meg letámasztottam a motort a szivacshoz,döl a füst belőle,és ekkor megérkezik az én hösöm,a pályabíro!
pályabiro:mi a gond?
én:elfolyt az olajam hozzad a porraloltot!
pbiro:mit?
én:porraloltot!
pbiro:mit?
én:(üvöltve)
tüzoltot bazmeg!nem látod hogy füstöl!?
majd mikor lehigadtam megkérdeztem hogy miért a cseh 2-t nézik,vajon mi volt fontosabb attol hogy kibasszanak időben a pályárol?válasz nyesto.na erről ennyit!
aztán jött az uccsó ob dt,edzéseken már villogtam,1,57,76, 57,50 57,36, 57.30.versenyen a váltom bedöglött,sajnos nem tudtam visszaváltani rendesen,söt féktávon egyáltalán nem,csak a kanyarok után.igy is sikerült pár 57-es kör,és hatalmass meccs lett a vége nagyon élveztem.véleményem szerint meglett volna az 56,de nem lett meg tehát se de se ha ,mert ugye az semmit sem ér.majd kimentem skringre,ahol a váltom ugyanazt produkálta pedig állítottam az mv -ről felszerelt kuplungon,de mint kiderült nem ez volt a gond.célegyenes végén a féktáv elejeén akkorát estem amekkorát sosem szerettem volna.szerencsére mind a gépsárkány mind hab testem meguszta.bár a váltom széttört rendesen(kihajtás tengelye elreccsent meg hiányzik vagy 20 fog a számukra fentartott helyröl),most meg ujra darabokban a blokk,még is pozitivan zártam az évet,és már nagyon várom a jövö szezont,müszakitervek a fejben,lesz sok csemege a gépen!imádom a k7-et! na idén ennyi fért bele!jövö évi idö tervekről nem irok,....majd inkább megvalositom őket!
Itt mindenki tudja Jani! De nézd meg a neten a Klímamax Kft-t. Lehet, hogy a titkárnő bekapcsol. Mond hogy klímát akarsz felszereltetni az új Tescodba úgy nagyobb az esélyed!
szerintem nem örülne az 1:56.5 nek mert azzal nem nagyon rugna labdába
inkább 1:46 ra vágyik
teljesen odavolt egész délután, még a vacsoránál is
ráadásul hatszázzal verték meg
ő általában veri az ezreseket is
Most már kész a video is: A mai onboard néhány érdekességgel. Rögtön az elején nem merem lapravágni a célvégén, inkább kirongyolok a bukotérbe.
Aztán a video második felében ujra túlvállaltam egy féktávot, akkor meg majdnem ledobott a gép, sajnos azon a helyen nem függőleges a gép és ezért nem lehet akárhogy fékezni, szerencsémre kisimult.
Az utolsó percben meg látható a gyors jobbosban a mai leggyorsabb kanyarvételem, óra szerint 284, a valóságban az áttétel miatt persze kevesebb, de a kis csapatunkból biztos én veszem ezt a kanyart legbátrabban. Remélem nem követem Tomizawét... http://youtu.be/G8TXODYdx-M
Nos marad 2011 -re is a kawasaki,,csak 1 frissebb modell,viszont a 2008 -as kawámról minden eladó ,,pályaidom szett,Bódis dob,öhlins futómű,,stb stb-...
holnap reggel indulunk Misanoba
vasárnap a misanoi versenyek után költözünk át egy egynaposra Mugelloba (170 km mindössze Misanoból) és hétfőn mennénk egész nap a Mugelloi pályán
ha véletlen nagyon super az idő akkor én tudok maradni keddre is tovább nem, azt hiszem még van más is aki tud keddre is maradni, de pl Csabcsi csak hétfőre tud
Balog Csabcsi +1
Gyuricza Peti +1
Rácz Ádám +3
Kurucz Feri +1
Kovács Feri +1
Svéd tolmács, szervezö, idegenvezetö, közvetítö és nögyógyász
Rékási Szabi +1
Gaylhoffer Golyo Gabi
Szaszy
Misanoban lesz a Kamoto Svéd Open utolsó fordulója, ugy tünik mindkét kategoriában eldőlt az első hely, de a dobogós helyek még változhatnak, a zöldel jelöltek indulnak ezen az utolsó Misanoi futamon is
év elején nagy várakozások közepette készülgetett a gépsárkány,kapot egy meglehetősen erős blokkot,egy yosi elektronikát,egy ttx gátlot,brembo féket.gondoltam a tavaly oktober 1.elért EL 1,58.89 nem lesz gond az első napon sem.első nap pring,kb 15 kör után a blokk széthullot,mint kiderült egy-két szelep elengedte magát és megfeledkezve a jo modorról,és a származásukrol ,egyszerüen feladták.megtörve kissé de,ujra készült .(még eszetlenebbül),hring,itt már csak másfél kört birt,a probléma ugyanaz volt,csak sulyosabb tünetekkel.megállt az agyam,ekkor vettem egy blokkot,fékpadon 186le lett.beraktam és boldogan hasítottam 1,58,4-et.majd jött az első gsxr klub kupa,ahol parádés formában az első helyen haladva a 8.körben elhasaltam a 1.kanyarban,se motor se én nem sérültem sulyosan.folytattam hát derék hozzálásommal ragyogo száguldozásom,mig nem eléárkezett az ob dt.edzésen szépen mentem annak dacára hogy nem is olyan rég estem,versenyen rengeteg hibát követve a 3.körben ordas nagy zakot dobtam.motor nullázása sikeresnek volt mondható,meg a testem is elfáradt picit.majd épitkezés költözés stb....hosszú szünet.szezon vége felé kezdtem ujra.szánalmasnak nyugodtan mondható eredményeket simán produkáltam.00-nak már örültem.pedig a motorom erős volt,és jol szuperált minden alkatrésze.brno siralmas,hring siralmas,pring nem volt,sk ring közepes.majd szezon legvége előtt hadakoztam magammmal,de csak magamban(ez vicc volt).bevallom öszintén be akartam fejezni a motorozást,nem éreztem hogy félnék,de még is volt vmi bibi.gondoltam ezért feleslege a pénz és az energia,ilyen formábanm történő herdálása.de akkor megint történt vmi,mert egyszercsak jöttek az idők,1,58,02,gondoltam ez már nem rossz,pláne forgalomban.majd az egyik nyiltnapon hringen,elfolyt az olajam,erről irnék bővebben ha nem gond.két körön át füstölt a motor mint a ködgép,de a pályabíroknak nem sikerült kiszurniuk,lucky z barátom meg mögöttem volt,ő ugyan látta,de nem tudott jelezni,lelassitott hogy beérjem,de már nem értem körbe....na nem estem el,csak féktávon lecsuszott a lábam a már akkor olajos lábtartorol,lenéztem hogy mia f..sz,és akkor láttam elképedve elhülve,kiakadvamegdöbbenve stb,hogy mindenem csupa olaj,és hogy mindjárt lángol a motorom,az uszoda kimeneténél lévő biroi posztnál álltam meg letámasztottam a motort a szivacshoz,döl a füst belőle,és ekkor megérkezik az én hösöm,a pályabíro!
pályabiro:mi a gond?
én:elfolyt az olajam hozzad a porraloltot!
pbiro:mit?
én:porraloltot!
pbiro:mit?
én:(üvöltve)
tüzoltot bazmeg!nem látod hogy füstöl!?
majd mikor lehigadtam megkérdeztem hogy miért a cseh 2-t nézik,vajon mi volt fontosabb attol hogy kibasszanak időben a pályárol?válasz nyesto.na erről ennyit!
aztán jött az uccsó ob dt,edzéseken már villogtam,1,57,76, 57,50 57,36, 57.30.versenyen a váltom bedöglött,sajnos nem tudtam visszaváltani rendesen,söt féktávon egyáltalán nem,csak a kanyarok után.igy is sikerült pár 57-es kör,és hatalmass meccs lett a vége nagyon élveztem.véleményem szerint meglett volna az 56,de nem lett meg tehát se de se ha ,mert ugye az semmit sem ér.majd kimentem skringre,ahol a váltom ugyanazt produkálta pedig állítottam az mv -ről felszerelt kuplungon,de mint kiderült nem ez volt a gond.célegyenes végén a féktáv elejeén akkorát estem amekkorát sosem szerettem volna.szerencsére mind a gépsárkány mind hab testem meguszta.bár a váltom széttört rendesen(kihajtás tengelye elreccsent meg hiányzik vagy 20 fog a számukra fentartott helyröl),most meg ujra darabokban a blokk,még is pozitivan zártam az évet,és már nagyon várom a jövö szezont,müszakitervek a fejben,lesz sok csemege a gépen!imádom a k7-et! na idén ennyi fért bele!jövö évi idö tervekről nem irok,....majd inkább megvalositom őket!
remélem nem hagytam ki semmit.