Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na csá mindenkinek mentem. majd valamikor leszek.
én rá se akarok ülni soha
szép életcél! és a család, gyerek, ház?
megvan az életcélom
a motort az egekig felhúzom,az autót meg a lehető legkisebb teljesítményre leépítem,és utána megmondom melyik a nagyobb feeling
szerintem még nem.
lefele miért nem törekedik senki?én direkt leéltem az astrat így a gyári 60 ló helyett csak 40et tud,és azóta kevesebbet eszik
nameg ezek után átülni a másikba maga a megváltás
de tényleg,volt már aki csökkentett a gyári turbónyomáson egy modernebb autóban?
kakucson nem lesz még1 olyan könnyű gépem (főleg túrakormánnyal)
pedig a mostaniak is játék súlyban vannak még,de nem biztos hogy hozom azt az időt mint a gs-sel
hát a telhetetlenség sajnos határtalan.
egy szóval telhetetlenség
Olvassátok a deszkripsön részben... "Windows based Turbo computer"
mert?miért?
(én vagyok az egyedüli aki gs500ra akar visszaülni )
rájöttem minél erősebb motorja van valakinek,annál erősebbet akar
én is el bírnék viselni egy sztédzshármat
hát ja én személy szerint nem 7ezerre állítanám a turbó nyitását mint itt,hanem 1500 körülre.7ezerig úgy van ideje megtapadni meg lerakni az elejét
tudni kell vele bánni .biztos lehet ezzel is normálisan közlekedni de az nem ennyire csodálnivaló mint ez
és az miért jó hogy nem tudsz normálisan előzni mert egyből az eget nézi a motor eleje?
az a baj nincs olyan hogy te vagy a legerősebb.pedig neki már nem kell sokat izgulnia,de mégis összefuthat még olyannal akinek nagyobb turbonyomásra van állítva a gép
jó ez így is .de azért ne sűrűn építsd át te se
nem-e?hogy lenyomta az Audist .meg így 230nál nem kell kuplungozni egykerékhez .én örülnék egy ilyen motornak
hétköznapi használatra nem kell hosszított mondjuk driftelni jó lenne
Köszi
sp2 amúgy szerintem hülyeség motorba turbót rakni.nem lehet kihasználni.
jöhet!
picsába .szerintem ezt amúgy mindenki látta már ezerszer
http://youtu.be/OVWUiXqDcdw