Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja ok
mit változtat a motoron beszerelés után.
Ilyen kis 10*10 cm-es fekete műanyagdobozka
Hali!
Tudna nekem valaki pár mondatot irni a power commanderról?
Gsx-r 750
Köszke,Körtisz
Még mindig eladó occcsssóééé
Monsterhez is lehet rendelni Powercommander USB III-as kivitelt
Értem, akkor érdemes vagy hadjam ugy gyárilag mindent ahogy van?
Szia! Nem tudom hogy Ducati-hoz lehet e kapni. megnézhetem... Ezt a kütyüt szakemberrel szokták beszereltetni jobb helyeken otthon nem javalott kisérletezgetni Tipus specifikusan árulják ezeket.
A monsterekhez is jok ezek? nem lesz e motorikusan baja ettől ha beoptimalizálják gyárihoz képest? fogyasztás rovása stb...
66.000.-Ft dobozban a legtöbb modellhez.
köszi a segítséget srácok!Alex télen aktuális lesz a dolog addigra összeszedek egy kis errevaló lóvét...egyébként mennyi körül árulod?
Tibikém Apám tőlem ! elérhetőség az adatlapomon....
Azt, hogy vásárolsz egy PC-t, azzal még önmagában nem sokat érsz. Arra meg kell írni a térképet. Sokan töltögetnek fel rá a netről leszedett térképeket de az nem igazi. Mert hát, hiába sorozatgyártásu motorok ezek, még sem egy formák. A PC ezt a szorást köszöböli ki.
A sima egy térképes beállitással igazából sok lóerő ténylegesen nem fog jönni rajta. De a gázreakciói, azok majd egy pótméterhez fognak hasonlitani, és igazából a dinamizmusa fog változni a mocinak. A fogyasztása pedig cirka 0.5 és 1 literrel fog csökkenni azonos vezetési stilus mellet.
Én amiket eddig beszereltem, azokat mindig ide vittem beállittatni.
Hivatkozzál nyugodtan rám.
mármint úgyértem 750es suzukin van-e valakinek :)
és honnan lehet ezt rendelni? USA-ból vagy van magyar lehetőség is? nekem egy 750es gixerre kéne. van itt valakinek egyébként power commandere? érdekelne,hogy mennyit jelent.
Ahoj! Power Commander III USB kivitel dobozban a legtöbb tipushoz 65.000.- Ft/ db egységáron rendelhetőek.

Szállitási idő: 13 munkanap.
Sziasztok!
Van egy eladó Power Commander USB III ha kell valakinek.
Busából lett kivéve.
Tel.számom az adatlapon.
"ahhoz más gázt mérnek"

A mellékelt vázlat alapján (piros téglalap hivatott jelölni a körülbelüli max teljesítmény tartományát) látható, hogy a kipufogógáz oxigéntartalma (O)minimális eltérést mutat a túl dús és a szegény keverék között a szénmonoxidhoz (CO) képest. Ebből nem az következik, hogy lambdaszondával nem lehet közelíteni az optimumot, hanem az, hogy CO-val méginkább elérhető az, feltéve, hogy a fékpad tud 'steady state' üzemben mérni és rendelkezik CO-t is mérni képes gázelemzővel.
Az oxigén szenzort arra alkalmazzák, hogy a kipu. gáz oxigéntartalma alapján megállapíthassák az égés tökéletességét. De ez még nem fog odavezetni a max teljesítményhez, ahhoz más gázt mérnek. Az optmális égéshez szükséges benzin-levegő arány egy dolog, a max teljesítményé az adott fordulaton egy másik. Tehát nélkülözhető, sőt, ki kell iktatni, ha a vezérlést 'becsapja' a commander, hogy jobb teljesítményhez több anyagot adjon, majd azt 'látja' a vezérlő, hogy a maradék oxigén nem stimmel, szegényíteni kell..
ök is aruljak 18 euroert+posta
http://www.micronsystems.de/pd...{EOL}&categor
yId=67
Szia!
Te biztosan jobban értessz az elektronikához mint én, de nekem a gixeremen ki lett iktatva és nem lett rosszabb, sőt azóta alapjáraton nem dadog a motor , szép egyenletes a járás (a gyári dob levétele után lett dadogós) ! A vélemények egyébként is megoszlanak valaki azt mondja , hogy kell mások, hogy nem ! Hogy legyek okos ennyi ember között?
Úgy érthető. Felül nem bírálja, mert a commander valójában csak egy vezérlő-becsapó, szenzorjel-manipuláló eszköz (mint egy tuningbox az újraírt eprom helyett, különben az ECU helyére lenne kötve és nem elé iktatva), csak a kipufogógáz maradék-oxigén tartalma alapján ezek szerint korrigálja a saját értékeit, ha szükséges.
Ez esetben valószínűtlen, hogy 'kiüthesd a kódot', együtt kell vele élni. A szervizkönyv szerint nem hatja meg az ECU-t a hiánya.
Szia!A Végh Jana tanácsolta,hogy iktassuk ki,mert ha bent marad,akkor a gyári elektronika felülbírálja a commandert.
Ez a mérnökökön is múlik, az alkatrész fontosságától függően szabták meg, hogy hányadik próbálkozás után vegye biztosnak a problémát.
Persze ettől még nincs megmagyarázva, mi baja a motornak attól, ha tudja mennyire 'tökéletes' az égés (azaz a levegő-benzin arány közel van-e az előirányzotthoz).
Gondolom az a meglepő, hogy a kisokos 2000km után vette észre, hogy valami hiányzik.
Miért lett kiiktatva a szonda? Van racionális magyarázata?
(A gyári szerelési könyv ábrája alapján a katalizátor előtt van. Feladata a motorvezérlő számára való adatszolgáltatás (ennek alapján).)
Egyébként meg mi a meglepő abban, ha a diagnosztika nem talál működő O2 szenzort ezért jelzi, hogy rossz?