{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5600039] 2020. 03. 12. 21:31
giszo
Dyno pados hangolas nincsen PC beszerelese nelkul, szoval ez nem vagy-vagy szituacio.
A netrol letoltott mapok 99.9%-ban nem ernek semmit, csak idopocsekolas.
Ha normalis megoldast szeretnel, akkor PC es utana a te motorodhoz pados beallitas.
[#5600021] 2020. 03. 12. 21:09
Balu_R6
Sziasztok!

Egy 2005-ös R6-ra feldobtam egy Leo Vince slip-ont, és sikeresen el is ment az alapjárat. Olvastam netet bújva sokat a PC-ről, és szeretném tőletek megkérdezni, hogy egy jól kiválasztott map-el valóban rendbe jön-e az alapjárat, illetve hosszútávon jót tesz a motornak? (Dynopad-os mérés+hangolás és ez a kütyü között vacilálok)
Előre is köszönöm a tapasztalat megosztást!
[#5597645] 2020. 03. 04. 22:28
KertAce
Nekem csak 3 lóval lett erősebb a gyárihoz képest a csúcs teljesítmény viszont sokkal jobb lett érzésre a motor. Szerintem megéri megcsinálni a pados beállítást ha már tuningol az ember.
[#5597409] 2020. 03. 04. 17:51
nhjerome
V2 esetén külön külön, azt mondták úgy van értelme és úgy is kell megcsináltatni. Nyomatékosabb lenne és a tipikus Harley rezgést is csökkenti. Ami nem hátrány, 1 év alatt 2 csavart hagytam el. :)
[#5597345] 2020. 03. 04. 15:32
F.Levi
Ez a két térképes beállítás tegyük fel egy spórolós meg egy max teljesítmény vagy v2 esetén a két henger külön-külön ?
[#5597322] 2020. 03. 04. 14:05
atashark
igaza van ddt-nek, ha csinálod csináld jól, hogy értelme legyen. mondjuk hd-ra nem látom értelmét,de ez én vagyok. egyébként nekem 8 le-t és 8 nm-t hozott. lent és középen nagyon érezni.pont. triumph speed triple
[#5597313] 2020. 03. 04. 13:06
ddt500
Nem értek HD-hoz így nem tudom milyen tuner van hozzá és azt melyik padon tudják behangolni.
Én biztos, hogy csak Dynojet Power Commander V-öt vennék és az Agomotorsban kérnék egy 2 térképes beállítást.
Ennyi.
[#5597300] 2020. 03. 04. 12:38
nhjerome
Oké, de akkor van jelenleg egy ajánlatom a cső + légszűrő csere után a pados beállításra. Akkor nincs értelme semmilyen tunert venni. Ő ezért az összegért valamilyen diagnosztikai eszközzel beállítja és ennyi. Minek a tuner?! Vagy én vagyok a hülye és nem értem ennek a lényegét?
[#5597264] 2020. 03. 04. 10:52
ddt500
Azért mert a te motorod nem ugyan olyan mint amiről feltöltötték a mappot. Haverom is próbálkozott ilyennel. Elvileg pont a rávaló map (ugyan az a motor, kipufogó, légszűrő). 2 órán keresztül rakták rá az újabb és újabb netről leszedegetett mappokat és a végén már be sem indult a motor.
Egyébként a PC V két térképes beállítás 73 000Ft nem "párszáz". Agónál persze.
[#5597234] 2020. 03. 04. 7:34
nhjerome
Oké, csak akkor miért vannak ezek a tunnerek és előre "gyártott" mapok? Egy tuner 200ezer + 150ezer egy padozás. Majd félmillió 3 lóerő + 10nm nyomaték (csak mondtam valamit) nem biztos hogy akkora befektetés. De bemegyek valamikor hozzájuk és körbejárom a témát, mert nem igazán értem, hogy a v&h fuelpak3-ra van egy csomó map, ami illeszkedik is ahhoz amit szeretnék és akkor még vigyem el padozni párszázért' Abból egy új fényszóró is kijön :D :D
[#5597231] 2020. 03. 04. 7:19
atashark
hello! Nekem Ago csinálta a power commander V-t és igenis volt mit állítani rajta. sztem ha powert akarsz belerakni akkor csináld végig a folyamatot. legyen pad mindenképp. utána faszán érezhető a változás !
[#5597206] 2020. 03. 03. 21:45
nhjerome
Teljesen laikusként indulok neki ennek a témának, mindenki nézze el nekem. Tehát, adott egy gyári 2019-ös HD sportster 1200. Cserélni szeretném rajta: a légszűrőrőt nyitottra és a egy Vance and hines Mini grenades kipufogót tennék rá. Szervizben már kiokosítottak, szükséges padon állítani ezt-azt ezek cseréje után.
[#5597205] 2020. 03. 03. 21:44
nhjerome
Agomotors oldalon olvasott gyakori kérdések alatt power commander bejegyzés pedig végképp összezavart, miszerint az ingyenes már meglévő térképek nem megfelelőek.
[#5597204] 2020. 03. 03. 21:44
nhjerome
Nem elég egy vance and hines fuelpak3 vagy power commander vagy bármelyik tuner beszerelése, majd a meglévő beállítások (maps) betöltése? Vagy ez a két dolog teljesen mást eredményez? Értem itt a padozás vagy injektorvezerlo használata.
[#5597203] 2020. 03. 03. 21:31
nhjerome
Talán a fő kérdés annyi lenne, hogy elég csak valamilyen tuner használat (kézenfekvő itt egy fuelpak3, mivel a cső V&H) vagy mindenkép igényel padozást is tunerrel együtt. Vagy nincs is szükség tunerre, csak padozás?! Talán elsőre ennyi.
[#5597139] 2020. 03. 03. 18:44
atashark
passz
[#5597128] 2020. 03. 03. 17:30
nhjerome
Nem engedi, hogy elküdjem az üzenetm, van ennek valami oka? :D
[#5597055] 2020. 03. 03. 15:12
atashark
hátha
[#5597023] 2020. 03. 03. 14:25
nhjerome
Hello. Van itt még valaki ezen topic alatt? Lenne pár kérdésem, hátha tud valaki segíteni.
[#5594942] 2020. 02. 24. 13:35
geri922
Sziasztok!

2013 Yamaha YZ450F-hez keresek yamaha power tuner-t.
[#5588953] 2020. 02. 01. 11:50
higany
Powercommander 5 eladó
https://www.kepesmotor.hu/elek...
[#5561315] 2019. 08. 20. 23:11
bernyge
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni.
Adott egy 2005ös CBR 600F4i és egy vadiúj power commander V, egy új autotune kit és egy új pod300.
Eredeti o2 szonda kiszerelve, 330ohm végzárócsatival lezárva(nincs FI) Pair rendszer kiiktatva. A lánc végére van kötve
a pod300 ami hivatalosan CAN termination plug nak is megfelel, tehát a CAN lezárva. Autotune nak kapcsolt 12v a tail light ról véve.
Motor beindit, mindent olvas szépen, AFR live reading kb 20 másodpercig 9.99 utána átvált 14.8 ra. És itt nem értek valamit.
Beirok mondjuk 0 százalék gázállásnál egy alap fordulatszámon egy 13.8 as target afr t amit el szeretnék érni, ki is gyullad a szoftverben a zöld
lámpa hogy megy az autotune, hallani is hogy több benzint kap kezd leesni a fordulat és kissé fulladozni a gép viszont, már megfullad az ember a benzinszagban
de a valós kiolvasott AFR érték 14.8 és mintha be lenne betonozva nem változik. A szoftver szépen számol ki trim értékeket mennyivel kéne növelni a benzin mennyiségét.
A live AFR olvasás 14.8 minden esetben akármit is csinálunk. Valami ötlete valakinek esetleg? Frissen, újan vásárolt kit. Rossz lehet a bosch szenzor? A bekötések kimérve multiméterrel, azok rendben. A csomagban nem volt termination plug és elvileg a pod300 is müködik akként. Előre is köszönöm ha valaki tud ötletet adni.
[#5545231] 2019. 05. 15. 0:06
Ebay.com
Szevesz Tibikém, Én is arra fele hajlok hogy Dynojet..
[#5545227] 2019. 05. 14. 23:53
ddt500
Amennyire tudom mind a kettő jó. De én a Dynojetet választanám.
[#5545222] 2019. 05. 14. 22:32
Ebay.com
Quickshifter... Bazzaz vagy Dynojet melyiket válasszam?