Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni.
Adott egy 2005ös CBR 600F4i és egy vadiúj power commander V, egy új autotune kit és egy új pod300.
Eredeti o2 szonda kiszerelve, 330ohm végzárócsatival lezárva(nincs FI) Pair rendszer kiiktatva. A lánc végére van kötve
a pod300 ami hivatalosan CAN termination plug nak is megfelel, tehát a CAN lezárva. Autotune nak kapcsolt 12v a tail light ról véve.
Motor beindit, mindent olvas szépen, AFR live reading kb 20 másodpercig 9.99 utána átvált 14.8 ra. És itt nem értek valamit.
Beirok mondjuk 0 százalék gázállásnál egy alap fordulatszámon egy 13.8 as target afr t amit el szeretnék érni, ki is gyullad a szoftverben a zöld
lámpa hogy megy az autotune, hallani is hogy több benzint kap kezd leesni a fordulat és kissé fulladozni a gép viszont, már megfullad az ember a benzinszagban
de a valós kiolvasott AFR érték 14.8 és mintha be lenne betonozva nem változik. A szoftver szépen számol ki trim értékeket mennyivel kéne növelni a benzin mennyiségét.
A live AFR olvasás 14.8 minden esetben akármit is csinálunk. Valami ötlete valakinek esetleg? Frissen, újan vásárolt kit. Rossz lehet a bosch szenzor? A bekötések kimérve multiméterrel, azok rendben. A csomagban nem volt termination plug és elvileg a pod300 is müködik akként. Előre is köszönöm ha valaki tud ötletet adni.