{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5536637] 2019. 04. 09. 20:52
kovacs_lacika
Helo. Cbr 600rr hez a 2004-es évjárathoz keresnék power commandert. Köszi előre is
[#5526400] 2019. 03. 02. 20:32
Mzzola
Yamaha FZ1 2010 hez csak a pc 5. jó vagy a 3 is? Mi a külömbség a kettő között?
[#5511733] 2019. 01. 15. 22:34
Gino
Power Shift-et a Ford ....
[#5511732] 2019. 01. 15. 22:32
Apám
ShiftPowert használ valaki?
[#5511657] 2019. 01. 15. 17:51
Zimi83
Ago!

Holnap mikor vagy megtalálható az üzletben? Lenne 2db inyektor amit el szeretnék takaríttatni veled....Köszi!
[#5510071] 2019. 01. 06. 19:52
AGOMotors
A legjobb megoldás a finomhangolásra való használat.

Elméletileg lehet beállításra is használni, de rengeteg "zsákutca" van. Főleg, ha az ember nem ért hozzá.
Rengeteg rémtörténetet tudnék mesélni amivel találkoztunk az "otthoni" beszerelés és beállítás "érdekességeiről"..
Nem hogy nem volt jó, a motort megfullasztotta, beindíthatatlan lett, stb..
Gondolom nincs is ezzel semmi gond, főleg ha otthontól több száz kilométerre, vagy akár más országban történik meg.
- nem zárták el hozzá a pair/cas rendszer-t
- nem iktatták ki a lambdaszondát
- 8 injektoros motornál csak 4 injektort állítottak
- nem zárták le a CAN-t
- stb, stb, stb..

Ha az alapokat nézzük és valaki beszereli, mi is történik. Beszereled és használod..
1. minden gázállás minden fordulatát motoroznod kell, annyiszor, amennyi állítási lehetőségre szükség van
(ezt honnan fogod tudni, hoyg megtörtént?.. szerintem fogalmad sincs)
2. ha nem állítod át az alapbeállításokban a max korrekciót, nulláról lesznek részek, amik sosem fognak beállítódni
3. ha nem emeled fel a korrekciós lépés mértékét, akkor nagyon sok ideig kell minden gázállás minden fordulatán használnod
(vissza jutunk az első ponthoz)
4. Ha átállítod a korrekciós lépésközt és a max korrekciós értéket,akkor ha valami gáz van (pl pair/cas nincs kiiktatva, szonda behall, stb..), akkor
úgy elállítja az egészet, hoyg ott hagy a motor valahol.
(mondjuk ennek egyik részét csak speciális menüben lehet elérni, ami "földi" halandó emiatt nem is tud állítani)
5. Ha nem speciális beállításban van használva az AT, akkor soha sem fogja tudni beállítani magát, mivel mindenig elállítja az előzőleg beállított
értéket. (kivéve, ha autópályám egy gázálláson, egy fordulaton mész csak egy ideig és se nem gyorsítasz, se nem lassítasz.)
...és még mondhatnék nem kevés "szakmai" titkot a beállítással kapcsolatban...

És akkor ez még csak egy általános "kétely" volt...
És nem mentem bele mondjuk egy V2 problémakörbe, amit végkép képtelen beállítani egy egy szondás AT. (bár erre is láttunk már
bőven példát. Két szondás AT-n meg aztán végképp még problémákat vet fel.

Ettől függetlenül az egyik legjobb termék a piacon, de nem javaslom arra, hogy fékpadi beállítás helyettesítésére használja valaki.
De hajrá..:)
[#5509590] 2019. 01. 05. 12:55
Zimi83
Figyelemmel várjuk Ago mire gondolt! :)
[#5509539] 2019. 01. 05. 11:33
KertAce
Akkor mire jó az auto tune?? Pont ezek miatt lenne értelme.
[#5509502] 2019. 01. 05. 3:30
AGOMotors
Igen, igényel.
Ha a PCV-ön nincs jó alap térkép, ami igazodik a motorhoz, akkor lehet soha az életbe nem fogja magát jól beállítani.
[#5508656] 2018. 12. 31. 15:23
zx-r
Valaki esetleg képben van, hogy Power Commander V Auto Tune-val igényel különösebb beállítást, fékpadolást vagy az Auto tune intézi?
[#5494944] 2018. 11. 03. 13:31
Huato
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata Honda VTX 1800 vs. p.C. 5?
Gondolkodom a dolgon,csak igazából lövésem sincs,kb. mi várható teljesítményben.

Előre is köszi!
[#5485720] 2018. 09. 18. 20:23
player199
sziasztok! YZ250F 2018 hoz keresek yamaha gytr power tunerrel rendelkező illetőt, vagy eladó használt power tunert (yamaha gyári)
[#5479909] 2018. 08. 23. 23:50
AGOMotors
Eladó használ Bazzaz Z-Fi TC (kipörgésgátló, gyorsváltó, injektor vezérlő rendszer) térképváltó/érzékenység állító kapcsolóval Honda CBR1000RR (2004-2007) motorhoz.
Ára: 140.000HUF (eredeti ára: 307.110HUF)
[#5477881] 2018. 08. 13. 20:15
adam12191
2005 Kawasaki ZX-6r Powercommander V használható 2008 kawa modellbe ?
[#5452558] 2018. 05. 08. 20:38
kalibra
[#5445728] 2018. 04. 16. 21:07
Peti-Racing
Jaj látom hogy nem is most írtál, nem sokat járok ebben a topicban, de köszi a választ!
[#5445727] 2018. 04. 16. 21:04
Peti-Racing
Áh végre egy vélemény :D köszi!
Nekem a GSR alapból nem egy idegbeteg jószág, kíváncsi vagyok mit hoz ki belőle
[#5442224] 2018. 04. 07. 7:28
detto
Azt nem tudod, hogy csatlakoztatott lambdaszondákkal lehet használni vagy teljesen kizárja a rendszer?
[#5442223] 2018. 04. 07. 7:20
detto
Ha felrakok egy a tipusnak megfelelo mapot, mert találtam ilyet. Azzal nagy hibát nem követek el ?
Van ami megfelel tipus, evjárat, gyári kipufogo és légszuro.
[#5442181] 2018. 04. 06. 21:50
ddt500
Nagyon szélsőséges beállítás kell ahhoz, hogy károsítsa a motort. Vagy is igazándiból csak akkor megy tőle tönkre ha nagyon szegény a keverék de az hamar kiderül mert marhára melegszik a blokk.
Ha nagyon dús akkor is leginkább csak rángatni fog, fuldoklik meg kormol. De azt meg érzed/látod. Vidd el fékpadra ahol megmérik az AFR-t. És ha benne hagyod állíttasd be.
[#5442164] 2018. 04. 06. 21:11
detto
Tudom, hogy kicsit off leszek, de azért témába vág.
Most vettem egy motort(vzr1800R vagy m109r ahogy tetszik, 2009-es), amiben van egy fi tuner pro (Fit-s01). Utólag derült ki. Mielőtt kiszedetném kicsit utána néztem és nem tűnik rossznak a dolog, bár én nem szeretem az ilyen dolgokat.
Leírás szerint lett berakva az látszik. Nem az előző tulaj rakatta bele, sőt nem is tudott róla, állítólag, bár 7 év alatt azért cserélt akkut, látni kellett volna. Én meg nem is kerestem, mert a tuning kérdésre a válasza 'nem' volt. Na mindegy. Minden gyári rajta. Ő nyílt kipufogóéggel vette, amit vissza is cserélt. A rendszer gyári volt csak a kipufogó végei voltak nyyíltak. Ezt ide is adta nekem. Valószínűleg az ő előtti tulaj csinálhatta.

Én úgy vettem észre, hogy az átnézés során a o2 szenzorok szét voltak húzva, innen meg egyenes út vezett a kereséshez. Szereztem usb kábelt, meg néhány mapot letöltöttem hozzá. Van olyan map, ahol a commentbe be van írva hogy gyári kipufogó, gyári légszűrő ez eddig jó és széthúzott o2 szenzor. Van még pár map, de az o2 szenzor csak itt van megemlítve. Itt jön a kérdés: lehet használni összedugott o2 szenzorral is? Figyelembe veszi a lambda szenzorok jeleit vagy a széthúzástól függetlenül teljesen ki van iktatva? Mindegy, hogy összedugom vagy széthúzom? Ha map1-nek a zero map-ot állítom be, ami ugye azt jelenti, hogy a gyári beállítások lesznek érvényesek, akkor mi van a lambdaszondával?
Ja igen, hogy szokták a kipufogó pillangószelepét kiiktatni, annak leírás szerint teljesen nyitott állapotban kell lennie. A szelep meg van meg a bowdenek is, úgy hogy nem szerelték ki, gondolom nem vették le róla a pillangószelepet és tették vissza dísznek.

Kicsit sokat kérdeztem, de érdekel a dolog, nem csak használni szeretném. Azt is gyanítom, hogy valószínűleg a nyílt csőre van map feltöltve és nem a gyári szerkóra, ez okozhat esetleg károsodást? kb. 8000 km ment vele a volt tulaj a végeg cseréje után.
[#5440694] 2018. 04. 02. 14:01
giszo
Kawasaki ZX-10R 2004-2005hoz Power Commander III USB elado, 40e forint.
[#5438318] 2018. 03. 26. 22:24
csabu987
1250 Bandit, gyári kipuff, gyári szűrő: nagyon.
[#5438296] 2018. 03. 26. 21:39
nitrosalbi
HelloNorbi! Dehogy adtam el,csak fejlesztettem és ezek már nem kellenek!
[#5435792] 2018. 03. 19. 21:03
Rob90
Sziasztok!

Gsxr 600 k6-hoz gondolkodok Pc-n. Akik jártasak a témában,használnak is, azoknak szól a kérdés, hogy mennyire észrevehető a teljesítménynövekedés? Gyári kipuff, gyári légszűrővel. Végh Jana elérhetőségét kerestem, de sehol nem találni, aki ebben is tud segíteni megköszönöm.