Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem meg van ez a kis kütyü ami neked kell!
egy tizesért szokták adni úgy tudom
Nekem nem kellett , mert az enyémben ki lett iktatva az exup....
Britt! Hivd fel ezt a céget nekik lesz és utánvéttel is árusitanak....
agomotors
Ez kellene neked ezek tipus specifikus cuccok itthon is lehet kapni....eliminator
Igen, amire szükséged van az egy oxygen sensor eleminator ez egy kis csatlakozó amelyet az oxygen sensor-ra kell felrakni kb 35 USD-s alkatrész


Roger
Tomcat!Hol lehetne egy ilyen szerkezetet beszerezni?
Hmmm, ha nem lehet kiütni a kódot és a motor tökéletesen működik, akkor nincs mit tenni!
Az az érdekes,hogy kétezer km-t mentem,és csak utánna jelezte a lámpa.
Tehát a szelep benne van. A Hondánál is ugyanez a helyzet, a hibakódot nem lehet sehogyan kiütni. A visszajelző lámpát mindenki leragasztja, hogy ne látszódjon! Lehet kapni olyan szerkezetet, amit a gyári stekkerre tudsz csatlakoztatni és ez elvileg megoldaná. Sajnos ez nálunk senkinek sem működött.
Műszaki analfabéta vagyok,a kipuffogó egy akra slip on+az Y-összekötő,katalizátor nincs,a leömlő gyári az exup szeleppel.
Nekem egy suzuki sv-re Kalivoda Imre csinálta az injektortérkép módosítást.Elég gyors volt és abszolút korrekt.Én csak ajánlani tudom mindenkinek.
A kipufogóban eredetileg volt vezérlő-szelep?
Kifogytak a kintiek,már keresgélek!
Szia Britt! Mostanában hozol majd cuccokat? Sokan hiányolnak
Sziasztok.segítség kellene.2007-es r1-be berakattam a pc3-at.A lambdaszonda ki lett iktatva,nem is volt gond kétezer kilométerig,majd egyszer menet közben kigyulladt a motorhiba jelző lámpa,és 24-es hibakódot jelez,ami a lambdaszonda hibakódja.Valakinek ötlet?
nekem is sportlegszuro (k&n) es nyitott dob van, uj gyertya, 24ezer km. gondolom mar szinkronozas is raferne vasra -- ezt ertd befecskendezes hangolasnak vagy valami specko fekpados temat. gumicsere meg pont most volt meg, szoval az pipa, visszarakhatom a regit de az -3mmel a kopasjelzo alatt van.
Nekem az utóbbi öt évben nem volt problémám a Csabi munkáival.
Volt rá példa...
És mindjárt jönnek a trixesek, hogy ott nem értenek hozzá
Mindenképp célszerű nyitott kipufogó és sportlégszűrő használat esetén hozzáhangolni a befecskendezést. Suzukinál szerencsés, mert írható az elektronikája. És valóban gumicsere előtt csináld, mert a fékpad megeszi a gumit! Prop-tech Vidd ide! Hivatkozhatsz rám.
Sziasztok!

Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )


Válaszotokat előre is köszönöm!

Tubus
Anytime
köszi!
Esetleg később is él az ajánlat? Egyelőre nem aktuális.
66.500.- Ft dobozban
Szállitási idő: 15 munkanap.
GSX 1400-hez is van? Ha igen, az mennyi?
DYNOJET POWER COMMANDER 3 USB SUZUKI GSXR 1000 07-08
CD-vel USB kábellel bontatlan csomagolásban 64.000.- Ft
Szállitási idő: 15 munkanap.

A Többi tipushoz is