Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladók lesznek a tükreid? Engem érdekelne...
Sajnos mindent én sem tudhatok. Ezzel a kérdéssel már szakemberhez kell fordulnod. Kb 2 van az országban aki ért is hozzá.
Újabb köszönet. Akkor ez rendben van, már csak az a kérdés, hogy miért nem megy egy henger, ha a kütyü rá van kötve.
persze, hogy csak a motorra csatlakoztatva hajtható végre minden. nem hinném, hogy akármilyen ütés hatására elromlana, ha nem sérült a háza, nem lehet vele gond.
Alapállapotban a gázpozíciót mutatja, ezért világit az alsó led
Köszönöm a segítséget, de majd csak a hétvégén tudom kipróbálni az általad leírtakat. Annak meg kifejezttem örülök, hogy vannak itt segítőkész emberek IS!
Ahogy lentebb írtam már még ismerkedem a kütyüvel, azon viszont fennakadtam, hogy az információs ablak szerint mindhárom tartomány 0%-os (button values), a kijelzőn meg folyamatosan minuszban van a led, lehet az utánvétes boríték nem volt elég masszív. Szóval az normális, hogy reset-elem a button values beállításokat, és a commanderen a kijelző továbbra is a legalsó minuszos lednél világít, nem kellene annak visszaállni a 0-hoz? Vagy ezek a műveletek csak a motorra rákötve hajtahatók végre? Nem hinném, és a manuál sem írja. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyit fogok szívni ezzel a cuccal.
Teed rá az elemes adaptert, kikapcsolt gyújtás mellett a 3 gomb benyom, gyújtás ráad, gombok elenged, utána a kiválasztott tartomány gombját nyomogatva beállíthatod a szükséges dúsítás vagy szegényítés mértékét. Ha végeztél, várj kb 20 másodpercet, mielőtt leveszed a gyújtást, ekkor tárolja a beállított értéket. De fékpad nélkül nem érdemes állítgatni, csak rosszabb lesz vele a motor sztem.
Az elemes (9V) adapterrel próbáltam, a leírás szerint (ha jól fordítottam), mindhárom gombot (low, mid, high) egyidejűleg kell lenyomni, míg a nulla vonalnál megjelenik két zöld ledfény. Nyomom, mint az öngyilkos, de nem történik semmi, a led a legalsó - vonalnál van, és nem mozdul sehová.
Használd hozzá az elemes adaptert, mert ha a motorról kapja az áramot, és nincs beindítva, akkor 3 másodperc után leállítja az áramellátást. Vagy próbáld beindítani a motort, akkor is állíthatod.
Szia Ágó!

Gixxeremhez van már tükörtartó takaró bizbasz?
Szia Ago!
Érdeklődnék, hogy sikerült-e gondolkodnod a lejebb leírt problémámról? Közben még ismerkedem a szerkezettel,
és újabb falba ütköztem. Angol nyelvű leírásom van hozzá, ezért nem biztos, hogy jól értelmezek minden instrukciót. Tegnap például a commanderen lévő gombokkal nem tudtam állítani a három küldömböző ford.tartomány + és - ledes kijelzőjét. Megtennéd nekem, hogy leírod ezen gombok használatát, és ha netalán mégis jól csináltam, de mégsem működik akkor vajon mi lehet a bibi? Köszönöm
Csütörtökön el is vinném akkor a felnicsíkot
Vitya636,

VAN!
Okés! Várom a választ
vitya636,

elméletileg van, de csak holnap napközben tudom megnézni, hoyg van-e polcon!
Mortis:

Más már válaszolt rá!
Mi nem akarjuk olcsóbban adni, mint ahogy itt irta valaki!
Vedd meg azt és csinálják meg ők!
így jársz a legjobban!
Szia Ago! Olyan kérdésem lenne, hogy van-e készleten fehér színű Kawasaki feliratos felnicsíkod (mint Marcipán75 gépén van). ZX12R-re lenne az első és hátsó felnire. És mennyi lenne az ára? Ha van le is csapnék rá.
szia látom keresel PC-t meg gyorsváltót 08-as R6-hoz nekem pont van minda2 a PC 55000 Ft a gyorsváltó Dynojet ignition quick shifter minden motorhoz jo ezt mindenképpen meg kell venni R6r-hez mert 8 inyektoros és szimplán a PC-vel nem tud működni muszáj a gyújtást elcsapni ez teljes cucc szoval tartozik hozzá egy legújabb tipusú dynojet push tipusú érzékelő valamint R6-hoz kialakított váltórúd is ez 95000 amennyiben kell akkor szakszerűen be is szereljük ingyen az egész rendszert (a pc-hez 2 padon beállitott térkép is van akra rendszerhez nyilvan nem tökéletes de mondjuk ha fölrakod és csak 40%-os gázállástól allitod be a PC-t ha mondjuk pályáznál mert pályán ugyse megy 10 ezer alá akkor joval olcsobb a padozás is)
Hali!
Monadanám a PC típusát és adatait: ez a 207-410R típus, ami elvileg a rajta lévő írás szerint a 207-411 és a 208-411 helyett jó. Nekem 2003-as ZX636R-em van, amihez a 207-411 típus való. A beszerelésnél talán nem szúrtam el semmit, mert elég egyértelmű volt, de ki tudja, a rövidebb csatlakozó véget kötöttem a közelebbi csatlakozóhoz, a hosszabat a távolabbiba, így tűnt logikusnak. Gyanítom, ha rosszul dugom össze el sem indul.
szia ago! érdeklődés képen 2008-as évjáratú R6R-be beszereléssel beállítással együtt power commander, gyors váltó, mennyibe állna meg?
badzs,

ha az egyik henger nem megy, akkor felesleges a térképeket baxtatnod, attól nem fog megjavulni!
Meg hát többet kéne tudni róla, miylen motor, melyik pc, stb...
Elméletileg van olyan, amelyiket xarul is be lehet szerelni...
de többet kéne tudni róla....
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Újdonsült PCIIIUSB tulajdonos vagyok, beszereltem a kütyüt, és az egyik henger nem megy vele. Próbáltam több különböző üzemanyag térképpel, de mindegyiknél ugyanez volt. Én rontottam el vmi beállítást, vagy szar a commanderem (használtan vásároltam)? Ha valaki tudna segíteni hálás lennék, előre is köszönöm!
akkor már csak 1 k9 kéne
nekem k3 van van, benne prop-tech -es speed box, meg pc3, meg k&n légszűrő, de igaz hogy nincs összehangolva, bár ahhoz előbb ki kéne találjam melyik kipuff maradjon a végleges....
gixxergabi:

Lehet van hozzá egy akciós PC+ beállítás baráti áron!
az de kemény...
nem gondoltam, hogy felül így korlátozzák....