Egyik rajztanárom, ki mondhatni művész, felkért, hogy nem-e lenne kedvem a motoros barátokkal egy megnyitón kicsit zsonglőrködni a motorokkal. Szlalom, 1 kerék, meg ilyesmi.
Aki benne lenne, kérem jelezze nekem, lehetőleg e-mailbe.
A "balhé" valószínüleg Pesten lenne, fizettséget ne várjatok!
Csakis olyanok jelentkezzenek, akik tudnak bánni a motorjukkal, legalább szlalom terén! És persze tudnak figyelni a társaikra!
Hát már biztosan többen vannak a zündapposok mint a puchosok!
Annóü kár volt elindítani egy hülye értelmetlen vitát arról, hogy kinek jobb a gépe.
Lehet hogy máslenne most ez a fórum.
A zündapposok összeszámolhatnák magukat hogy hányan vannak nomeg puch osokis!
Vazeee látod ezt
Többen vannak de mink vagyunk a jobbak
Na jó a rivalizálást kicsit szüneteltehetnénk!
Örülök hogy már ennyien vagyunk tuti lesz ez még több is akinek megjön az esze.
Üdv a forumon minden újnak
Sziasztok!
Jöttem növelni a Zündapposok táborát.
2 hónapja sikerült venni a gépet. Elég sok melo lesz vele, de szerintem megérte. Nagyon bika szerkezet (Simson után).
Elvittem lemosni a Puch-ot, ne legyen már szaros.
A 2 héttel ezelött rángatásnak semmi nyoma!
HIDEGEN, lazán vitte a 60-at!
Ment volna többet is, de bukó nélkül nem akartam flangálni...
A motor jelentem elvitték.
Angliába fog kikerülni.
Hát hogyha bekerülnék egy 50!ccm-es puch al az 50 es simsonok közé akkor csunyaviláglenne!
Hiába reszelik ki belőle az 5 lovat de csak 4-es váltó, és még az ereje is elmaradna.
most cobra-ból kilehet hozni a 12 lovat úgy 50-es!
Bár, a fene tudja, a simson gyári váltója nagyon ritka, a cobráé a jóval magasabb fordualt miattmeg nyilván sokkal sűrűbb, zártabb váltó.
Elég megdöbbentő egy normál simson után egy oylannal menni, aminek zártabb a váltója.
Aki benne lenne, kérem jelezze nekem, lehetőleg e-mailbe.
A "balhé" valószínüleg Pesten lenne, fizettséget ne várjatok!
Csakis olyanok jelentkezzenek, akik tudnak bánni a motorjukkal, legalább szlalom terén! És persze tudnak figyelni a társaikra!
Elvégre a klubnak is ez a szerepe (majd), hogy tömörítsük a tagokat egy baráti társaságba.
Annóü kár volt elindítani egy hülye értelmetlen vitát arról, hogy kinek jobb a gépe.
Lehet hogy máslenne most ez a fórum.
A zündapposok összeszámolhatnák magukat hogy hányan vannak nomeg puch osokis!
Ki nem ért hozzá csak törölgesse!
Asszem a Puch-osokról már csak kisebbségként beszélhetünk.
A viccet félretéve, javaslom ezt a topik nevet: "Zündapp, Puch, Sachs, Kreidler, KTM, Laverda".
Gratula hozzá!
Mikor vetted?
Hol vetted?
Gondolom nem a neten, mert nem is láttam.
Hova való vagy?
Itt a Zündapp Klub, csinálgatom a honlapot, remélhetőleg hamarosan kész lesz.
Elég szomorú ez de hát ezvan.
A rivalizálásnak meg nincs értelme (www.puch.hu) mert ezek jó motorok!
Többen vannak de mink vagyunk a jobbak
Na jó a rivalizálást kicsit szüneteltehetnénk!
Örülök hogy már ennyien vagyunk tuti lesz ez még több is akinek megjön az esze.
Üdv a forumon minden újnak
Jöttem növelni a Zündapposok táborát.
2 hónapja sikerült venni a gépet. Elég sok melo lesz vele, de szerintem megérte. Nagyon bika szerkezet (Simson után).
Elvittem lemosni a Puch-ot, ne legyen már szaros.
A 2 héttel ezelött rángatásnak semmi nyoma!
HIDEGEN, lazán vitte a 60-at!
Ment volna többet is, de bukó nélkül nem akartam flangálni...
A motor jelentem elvitték.
Angliába fog kikerülni.
Hiába reszelik ki belőle az 5 lovat de csak 4-es váltó, és még az ereje is elmaradna.
most cobra-ból kilehet hozni a 12 lovat úgy 50-es!
Elég megdöbbentő egy normál simson után egy oylannal menni, aminek zártabb a váltója.