Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube.
com/watch?v...


Mielőt fikázol nézz blee itis tudtak annó!Pl akropolis...
Nemk általánosítottam ha figyeltél volna!
CSak látom hogy már a küszöbnél itt ott besüt a nap.
Ksznizok ha akarod kijavítom és mehet műszakira.
8-as kazánlemezt behesztjük a padlóba aztán GÓ!
Hulladék a lada
Mondja ezt egy dachiás
Hú ha nagyhulladék lehet ez a lada!
Legalább légszűrőt raknál bel!
Jól indul?Gondolom papírja nincs?
Mikor kiadás!
Lehet, hogy valamelyik felömlő nem alulról van indítva, hanem a dugón keresztül megy fel a gáz.
Ez többek között hatásosan hűti és keni a felső görgőt, viszont vigyázni kell, a szívóüt ez aluk nem nyithatja ki.

membránosnál sokat kísérleteztem a dugóban lévő ablak felületével, arra jöttem rá, hogy nem tizenezret forgó motornál nem kell nagy likat vágni, mert nem lesz jobb.
Mostnában, egészen kis lukat csinálok a gyűrű alatt 2mm-vel, viszont, a dugó alját ívesen felnyitom vagy 190 fokos vezérlésűre, így nehezebben törik a dugó alja, és csendesebben is jár.

Oldalt, a csapszegnél van amikor egészen nagy luk van, de csak kenő/hűtő szereppel.

Egyébbként membrános motort csinálni pl simson gyári fordulatra teljesen értelmetlen.

Az időkerezstmetszet membránosnál nem nagyon játszik, kell egy orbitális szívó,(a simson gyárihoz képest) kb ennyi a lényeg, mivel a rendszer áteresztőképességét a membrán geometriája, és a lapok rugóállandója határozza meg.
Puchnál, és nyilván zündappnál is, a szívónyílás eleve sokkal nagyobb minta simson gyári, mivel nagyobb karburátorokkal szereltek eleve.(részint innen is a majd dupla teljesítmény)
Meg a ladában
Énis így gondolom.
Szakadt külső versenyblokk.
A kinézet nemlényeg a teljesítmény a fontos!
Szakadt ülés rohadt kaszni dacia-ban legjobb *****.
Én ugy vagyok vele hogy a tuning külső kinézetre nálam nem megy...
Minden gyári csak a belseje van megpiszkálva.Amikor mellémjön lenézően valaki a zöldnél jön rá hogy hoppá ez nem semmi módon hagyott helyben...
Tehát én csak sebességek számában és köbcentiben tuningolok...
Ő.
Nem erre gondoltam a kérdésemben de megértettem valamit!
Arra gondoltam,hogy azon hengeren ami NEM reed szelepes anak dugóján mért van ablak?
Bakker nem bírok fogalmazni.

Említetted hogy időkeresztmetszet meg stb.
Hogyha a dugónak az a részét amin az ablak van a gyűrűkig felreszelném (úgysem kell semmire csak vezeti a dugót) akkor mi történne?
Elvileg ne ma dugó vezéreli a beömlést hanem a reed szelep.
Vagy kell a dugó azon része hogy mégse a karbi felé szökjön el az elősürített üzemanyag?
Itt valóban vannak érdekes dolgok.
Gilardoni henger van a honda nsr 125 ön például, és még sok motoron.

A dugó a membrán felé azért likas, hogy legyen szívás időkeresztmetszet, mivel a membrán ellenállása a sima résvezérlés sokszorosa.
A többi lik, az vagy a dugón kerszetül lélegeztetett felömlő, vagy csak simán kenő szerepe van.
Osztott kipu/beömlő csatornás henger dugójába ajánlatos iylan likakat fúrni, hogy a gát hülni tudjon.
Ajánlom még a www.mopshop.de/shop ot. Állítólag megbízhatóak, magyarországra is küldenek.
Hát hallod félelmetes milyen dolgaik vannak!
A legolcsóbb 80 dolláros kitt ben is annyi a felömlő mint a disznó.
Ollyan cuccok vnak rajta miről nem tudom mi.
emzoli biztos megmondja de én nem tudok hozzászólni.
Pl mért van a nem reed szelepes heger dugóján ablak?(érthetetlen volt?)
Meg mik azok a kis furatok a gyűrű alatt!
25 ezerért nagyon baba hengert kapsz reed szeleppel meg mindennel.
HA van rá keret érdemes benevezni egy egyszerűbbre ha veszel hozzá méegy tuning gyújtást ,eg valmi egyszeű rezót akkor széttépi az aszfaltot.
Lehetne brutális gépet csinálni belőle.
Ja valami tényleg nem ok!
MMúltkor még jóvolt de ottvan hogy mopeds és ott az első a puch.
Valami nem ok nekem ezzel az oldallal....
Honnan tudom melyik jó a monzára?
Ok Ok.
Megnézem..
Kössz!
Nem mert avval nem kockáztattam...
CSak alunál csinálom így...
http://www.treatland.tv/puch-g...

Itt lessél körül hogyha valami érdekel!
Tudom hogy te már rendeltél kül ről.
Van olyan oldal hogy mopedarmy vagy miarosebb.
Vannak ott a Atena Polini Bigbore megmég jópár nagyonjónevű tuningcég által forgalmazott kitt-ek 50 - kb 110 ccm ig!
NEm tudom hogy a 70-es hez nemkéne-e felmarni a forgatyúsházat hogy beférjen!
Már a 70 ccm es kittek bőven 10 ló körül vannak szóval a főtengely lehet hogy nemköszönné meg hosszútávon!
A monzában úgyis olyan rüvid az egyes hogyha normális 14 körüli lánckerékkel szerelnéd fel akkor mindík kiállna kerékre!
85-öt garantáltan menne de olyan 15 körüli és fölötti lánckerékkel!
Adnak dugót hengert hengerfejet(asszem) szóval nagyon patent dolgok vannak 100- 170- 200 euróig.
Megkeresem az oldalt és belinkelem vagy mifene!
valaki volt kecskeméti veteránbörzén?
Az ára bizony benzinköltséggel együtt volt 25 ezer forint. Milyen öröm volt amikor beindult... Kicsit elszomorodtam amikor nagy csattanással hajtókaros lett szóval Goodbye Horses: http://www.youtube.com/watch?v...
Egy jó filmből... (Shop Stop2)
Egyik sem, csak Monza henger jó rá, de fúrható, csináltathatsz hozzá L-gyűrűs dugattyút. Ha jó motor kell, vegyél 6 sebességest: Cobrát, Daytonát 50 000-ért tudsz venni. Valaki árult is egyet nemrég, új dugattyúval, itt a fórumon.
Az ELKO még gyárt hozzá L gyűrűs dugattyút...
Mi ez a rágógumi szerű izé rajta?
Nem de akkoris mindíg arra lyukadunk ki hogy a Zündapposok hordják le a Puchokat ok nélkül.
Egyszer felültem egy reptéri motoros esemény alatt egy Daytonara. Ott haverkodtam össze a csávóval még mindíg dumálgatunk sokszor. Én Zircen vettem valami erdőszéli háznál a Puchomat. Kicsit hajtókaros volt de sebaj...