érdekes,mi a slampival meg tudtuk oldani hogy az ut is láthato legyen! egyébként ez nem fikázás,ez amit leirtam tárgyilagos dolog,szerinted melyik részében nincs igazam?
Meg már megint megy egymás motorjának fikázása. Ha megnézed a korabeli adatokat a levegős Cobra is le tudja gyorsulni az 50 es vizes zündappot. A vizes Cobra 0.5 vagy negyed lóerővel több is. És meg tudja innen sanya32 erősíteni, hogy az alsóörsi felvonulásra amikor mentünk sík terepen fák között szélcsendben 109 nél előztem meg.
Ha ennyire biztos vagy benne gyere aztán gyorsulunk...
Azért nem tudom az utat videózni ha figyelnéd egyáltalán mit mondok mert nincs egy sík felület ahová oda tudom tenni a kameratartót hogy az utat is lehessen látni. Így is az ülésen volt a kamera ez volt az egyetlen hely. (Azt azért tedd hozzá, hogy a zündapp 5 sebességes...)
ez neked pörgés? a zundapp innen kezd csak pörögni! csak a tárgyilagosság kedvéért közlöm,hogy a puch lökete majdnem 1 mm-el hosszabb,mint a zundappé.ez még nem lenne nagy gáz,de a váltoáttétel felosztás elég vicces.egyesbe kb.15-öt megy max. és olyan közel vannak a fokozatok enymáshoz,mintha nem is váltottál volna.ezért tünik ugy az ilyen gépeknél,mintha hüde menne,kőzben csak bakkecske mondjára ugrándozik.ezért röhögök mindig a tuning ladásokon,akik kombi áttétellel tuningolnak.egyébként emelkedőn jobb a sürü váltofelosztás,de sik uton csak azzal megy el az idö gyorsulálkor,hogy csak váltogatsz.a zundapp emelett 1-esbe kb.30 -ig huzathato,ami a hosszabb váltonak és a nagyobb ford. számnak köszönhetö,és a többi fokozat is messzebb van egymástól. ha ennyire biztos vagy a dolgodban,miért nem mered az utat videozni? egyszerübb a rossz km. órát mutatni? hehehe...
Érdekes nekem a Cobrahoz 2 szívótorkom van. Van egy hosszabb és van egy rövídebb. Kb 1 cm el rövidebb. Melyik a jobb fordulat szempontjából? Mind a kettő Cobraé csak a hosszabb az GTL é a rövídebb az meg szerintem valami más szériából de az is GTL ről jött le...
Nagyon nem érdemes ezen a szinten rugózni a karterre szívó cuccon.
Amennyi előnye van, azt el is veszíted azzal, hogy a gázt csak bonyolultabb úton tudod odavezetni, vagy éles törésekkel.
VAlószínű!
Az különben megvásárolható darabokban mindenestöl.
A váz blokk kaszni minden!
Asszem 28-as karbi van rajta 500ccm!
Ki tud valamit arról hogy a reed szelepet mért teszik a forgattyúsházra?Van e a gázreakcióidején kévűl valami pozitív változás?
JA és a nagygépeken bevált az hogy szemberakják a karburátort a széllel ez mért is töksó?
Ilyen mint szélességes nem foglalkoztam mert összesen a sebessége érdekelt a gáznak meg az ezredmásodperc amíg nyitvavan.
Gagyirezó lessz csak próbálok belecsempészni valami kis technológiát hogy annyira mégse legyen szar!
Próbálkozás az egész majd egyszer talán lessz jobb is de ez a másodki prototípus az első nem lett kész!
mi lenne,ha ugy raknád fel a kamerát,hogy az utat is lássuk? mert igy elég csaloka a dolog...ha leáttételezel egy bármilyen motort,ugyanezt megcsinálja,csaképpen 40-es végsebességgel!
A videózást pedig meg lehet oldani, mi is egy kannát rögzítettünk a tankra, és arra rögzítettük a kamerát.
Azért nem tudom az utat videózni ha figyelnéd egyáltalán mit mondok mert nincs egy sík felület ahová oda tudom tenni a kameratartót hogy az utat is lehessen látni. Így is az ülésen volt a kamera ez volt az egyetlen hely. (Azt azért tedd hozzá, hogy a zündapp 5 sebességes...)
Amennyi előnye van, azt el is veszíted azzal, hogy a gázt csak bonyolultabb úton tudod odavezetni, vagy éles törésekkel.
Jó lett a cobra megduplázva!
Az különben megvásárolható darabokban mindenestöl.
A váz blokk kaszni minden!
Asszem 28-as karbi van rajta 500ccm!
Ki tud valamit arról hogy a reed szelepet mért teszik a forgattyúsházra?Van e a gázreakcióidején kévűl valami pozitív változás?
JA és a nagygépeken bevált az hogy szemberakják a karburátort a széllel ez mért is töksó?
Akkor csak érdeklődtem.
El kell keserítselek, de a szélesség befolyásolja a gáz sebességét:)
Gagyirezó lessz csak próbálok belecsempészni valami kis technológiát hogy annyira mégse legyen szar!
Próbálkozás az egész majd egyszer talán lessz jobb is de ez a másodki prototípus az első nem lett kész!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Win
dóz múvimékerrel:D