Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mennyire számít jó guminak?
http://www.pasztoy.hu/aruhazak...
Pirelli Mandrake. Elől nekem ez van. Hátul gyári Semperit nagyon nagyon hasonló szinte ugyanilyen mintázattal. Hol lenne a Verseny? Eszembe jutott egy olyan, hogy ha kész lesz addig a Riga RR azaz a RacsingRiga akkor azzal indulok:D Vicces lenne szerintem. Megállni meg lehet közben? Pl tankolni?
NA nálunk a lottózóban egy fószer most nyert 5milliót kapart!
Pontosan így van!
TOMOS = PUCH

Az őstomosok eggy az egyben ua. pl colibri.
Ezt a pályát tudom is hogy hol van.
Ha erről beszélünk.
Volt még egy ex szocialista motor, ami nem került szóba, de fiygelemreméltó, ez a tomos at 50
http://209.85.135.132/search?q=cache:42RCmhsXlSkJ:ww
w.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/163050/
TOMOS_AT_50.html+tomos+at+50&cd=9&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&cl
ient=firefox-a

Igen jól tuningolható Puch-szerű blokkja van, rendkívül könynen kartermembránosra alakítható.
Az ex jugó versenyzők nagyon durva pályagépeket építenek belőlük.
Az kellemes lehetett.
És itt ha a versenyen perec van akkor kiestél vagy hogy van ez?
Nem tudod kb. eddig hányan lennénk?
amit én próbáltam és nagyon nem vált be, bár szemre fasza, az a Sava mc23, azzal 1 órán belül hármat sikerült esnem.
Erősen gumitipus és időjárás (hőmérséklet) függő.

Onnan ismerszik meg egy jobb gumi, hogy túl alacsony nyomással taknyolódik, kúszik mászik, túl magassal meg bepattog, vagy hirtelen kiesik alólad a motor.

A keményebb oldalfalu gumik (heidenau k63- k55) egészen törvénytelen kis nyomással is jók(pl a k63 versenyváltozata, a k63 rsw 1,2 körül jó) a lágyabb oldalfaluak kissé nagyobb nyomást kérnek.

A szar gumit, meg hiába fujod akár hova, az vagy egyfolytában csak csúszik, de jellemzőbben fiygelmeztetés nélkül elenged.

Mi jellemzően heidenau és Mitas gumikkal megyünk.(mert relatíve olcsó és jó)

SImsonra a 80/80 k63, Mitasból a 80/90 H06 vagy 80/90 M06 a szokásos.

Nemtom a ti felnijeitekre mi jó, ha van a méretben, én heidenaut választanék k63- vagy iylesmit.
Miért is lenne drága?

Azért, mert eredeti, majdnem hibátlan az eredeti fényezés?
Mert nem kell költeni rá egy fillért sem, hogy használni tudjad?

Inkább te ne röhögtess! Szokásos magyar virtus, mindent a lehető legolcsobban! Sőt, inkább még a "vevőnek" fizessen az eladó, hogy eltüntesse a cuccot, nem?

Hónapok óta árulod a Puchjaid, most meg venni akarsz?
Jah, mondjuk occsóért én is vennék (jobbat mondok, inkább ingyé, úgyis az a szokás...), aztán majd külföldön eladom reális áron...
Keresek Puch DS 50 motorokat nem baj ha hiányos vagy nem működik a lényeg hogy óccsólegyen!
Ahogy mondod.
De már kitaláltam rá egy megoldást ami tökéletesen bevált...
A csúszka ami löki alrébb a fokozatot a blokk tetején ott az alsó kapcsolólapot és a felső fokozatlapot összehegesztettem...
JA aszittem viccelődős kedvedben vagy amikor a 85-öt kitaláltad.Most nem azért a 20 fillérért de annyiért már motort is lehet kapni.
Ez nemér 25-nél többet.
Hány ccm-ig?
Az jólehet!
Mekora nyomás kell ilyenkor a gumiba?
Ez ugyan nem teljesen az, de itt van pár kép az idei simson kupáról, kb ezek az arcok lesznek meg ezek a motorok:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Leszenek nagyon szériaközeli 50 valahány ccm es simsonok(gyári henger, gyári karbi, gyári kipu) Ezek kb fele oylan teljesítményűek mint egy zündapp vagy egy Cobra, és természetesen egy élesebb simson korántsem biztos, hogy végigmegy, zsóval érdemes eljönni.

Továbbá ez nem vérre megy, nem világbajnokság, hanem játék, jó kis balhé.

Érdemes eljönni, ott nem lesz bunkózás, egymás gépeinek a fikázása, ez köztünk nagyon nem szokás.
Nevezés valahol 5 és 10 rugó között, attól függ hányan leszünk.
A pályadíj lesz a nevezési díj, azt dobjuk szét annyi felé ahány résztvevő van.
Hát, a te látásmódod elviseléséhez valóban nem kevés humorérzék kell.

Engem végül is érdekelne, hogy egyáltalán minek jársz ebbe a fórumba?

Értjük, hogy szerinted minden más motor szar,de TÉNYLEG nincs semmi más mondanivalód ezen kívül, minthogy napról napra ezt szajkózzad?

Én a magam részéről már eléggé unom, ezért volna egy javaslatom:
Az indexen lehet zárt topikot nyitni, akár olyat is, amibe csak te első zündappkaiser irhatsz, akkor nem zavarná a köreidet a sok hülye simsonos, Puchos és egyéb motoros.

Ha krakélerkedésen, fikázáson, szarozáson kívül nincs más mondanivalód ez egy jó választás.

Úgy látszik, minden fórumba kell egy iylen ember, aki nem tud építeni, csak rombolni.
Igazából, én vagyok a hülye, hogy válaszolgatok neked,amikor nyilvánvaló hogy reménytelen vagy.
Mennyibe kerül a nevezés és hol lesz? A széria Cobraval mennyire érdemes ott indulni?
te harcnak fogod fel,én pedig viccelödésnek.ez a külőnbség köztünk. sajnos humorérzéket nem tudok postázni...
Természetesen rád is számítunk.

Ha nem csak a szájtépéssel és krakélerkedéssel lennél elfoglalva, olvashattad volna tőlem, kb egy hónapja, hogy szervezek egy iylesmit.

Természetesen, ha kifizeted a pálya napi 300 ezer forintos bérleti díját, semmi kifogásom ellene, hogy 6 napos verseny legyen.

Azonban, mivel én a földön járok, és veled ellentétben tudom, hoyg mennyire fárasztó egy kis pályán menni, így az esemény csak két órás lesz, hogy ne dögöljünk meg, és ki is tudjuk fizetni.

Az általad betett hisszútávu dologhozennek semmi köze, mindössze eszembejutott róla, és betettem egy figyelmeztetést, hogy feledésbe ne merüljön

Látod, megint, kizárólag offenzíven tudsz megnyilvánulni, szar lehet neked, hogy folyamatosan harcban állsz.
akkor kérdezd meg a vasuti jani-t... de nekem is volt balkánom,a váltoja a gyenge pontja,de nem cserélném le pld. cimconyra
mi az a 2 óra 10000 km-hez képest? vagy csak ennyit bir a simson?
pedig sejtem mire kell neked!az elektronikus gyujtás miatt cimconyra,ha jol emlékszem , bosch,vagy a koppintása!
Ne feledjétek, valamikor március elején 2 órás megbízhatósági pályázás!