Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam. A tank egy nagy kalap sz.r! Nincs ejtése és belül is lamellás. Ez még olcsó benzinre lett tervezve. Fél liter alatt bele kell lógatni a benzint sőt még 1 liter körül is. Tartalékon is.
Gondoltam felajánlom nektek, de hát ugye ezzel van még egy kis meló...

Amúgy nem értem miért nem veszel neki valamit, csinálod meg az apró hibákat, és adod el picit többért?
Ja, szép motort lehet belőle csinálni
Tényleg.Na mivan a ktm el?
Megmondom őszintén nem tanulmányoztam még őt.
Volt olyan sejtésem hogyha kiljebb tekerem akkor nő az apaljárat mert mintha nőtt volna.
Köszönöm az információt de nem értek veled abban hogy jobb mint akármelyik bing a BING AZ BING nem pedig berliner vergasser und filter.
Heh olyan a blokkja mint a Pannóniáé.:D Vagy lehet hogy ez az?:D
az utolsók képen lévő moci milyen állapotban van? és mind a kettő a tied? írnál róluk állapotól meg stb.
én tudom miről beszélsz. én általában 2szer kifele és aztán onnan próbálkozom a állítást és meg is van
meghááát van már 1 belőle...és mááás is
Ezt magyarázom HOGY EZ NEM OYLAN KARBI!

Ennek, ha tökig betekered az alapjárati MENNYIÉSÉG csavarját, onnan vagy négyet kell visszfelé tekerni, hogy a csavar egyáltalán elérje az alapjárati csatorna furatát.
Innen szabályoz KIFELÉ, ha ettől beljebb akár hová tekered, kurvára nem történi semmi.
Ezért is szokták mondani, hogy beállíthatatlan, mert nem jönnek rá erre, illetve nem értik az egész működését.

Az n3egy nagyon ravasz, és mellesleg jó karbi, jobb mint bármelyik bing.
A sok kicsi, és sokszor megtörő járat miatt, viszont a kosz a halála,sok mucsai azért nem tudja kezelni, mert azt nem tűri, ha tyúkszar kerül a tankba.
ott a nevem. azaz pont várok tőle válaszokat. nem tossz lenne:)
És ezt? Ez igenjó vétel lenne.
tom...
Azt mindjárt gondoltam volna!
Csak a kettő sajnos nem 1 kategória.
kár..
mert elcseréltem volna a gyorsaságimat erre...

'zundapp' kollégáé.
De amúgy 100 felett.
amúgy a hondát mennyiért adnád? met érdekelne .. talán.
majd közelebb próbálok mert elég szar a net most.:S
egyábként teljesen koppra kell behajtani a csavart és aztán onnan kifelé 2szer tekerni és azán onnan hangolni szokták.
basszus vmiért nem veszfel..:S akkor itta enyémi brumo.l@freemail.hu a pont után nem i hanem kis L de ezt a emailt nem használom! hanem másikat.
A dürkopp cég ma is üzemel, csak kevesebb gülüfütyüt gyárt mint régebben.
Gondolom, N3 karburátor.
Nem szar, csak érteni kell hozzá:)

Teljesen más rendszerű, mint más karburátorok.
Például az alapjárati csavart, nem befelé tekerve növekszik a fordulat, hanem KIFELÉ!
Ráadásul, mivel a csavar, a szivató járatával közös furatban van, NEM TÖKRE betekert állapottól egyből szabályoz, hanem jóval kintebb.

NAgyon pipi kis karbi, azok szokták leszarozni, akik nem értenek hozzá.
Most is fentvagyok!
cseburaska176@hotmail.com