Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez jó . motorra.....
Húh, hát ezt most így nem tudom részletezni.

Bocsi, ha beleszóltam valamibe. Asszem mostanába nem jutunk közös nevezőre..... namindegy
Nem mondok semmit inkább.
Slampixxx
meg kell mondjam, nem mindig tudom követni a gondolatmenetedet.
Az mit jelent, hogy sokan itt maguknak motoroznak?
Te talán valaki másnak? Hogy kell ezt érteni?
Továbbá kitalálod nekem, hogy mit kellene csinálnom (kipofozni a KTM-et), aztán furcsállod, ha mégsem akarom. Hidd el, el tudom én dönteni, hogy mit akarok. Nagy fiú vagyok már
Kúrvára kell, vagy motorra kell?
az pesten van? és nekem is kéne már met kurvára kell egy k55-ös lámpa.
meg alap 1:33-as benzinnael járok ahol ezt így adják a keveréket és nekem így tök jó. Bár sokan 1:50-essel járnak az is jó csak hamarabban sül meg a dugó:)
nekem a s51-esnél a hengerfejből 2--3 mmre van lemarva és a hengerfeje és a hengernek a illesztése 500az utána 1000res csiszolópapírral csiszolni az üveglapon. és ilyenkor kurva nagy kompressziót csinál:) és az utána a gyertyánál gyújtásállításkor kb 1,5-2 mmrel állítom be.
Mi kerül millivel lejjebb?

Az előgyújtást főtengelyelfordulásban kell értelmezni, hót mindegy, hogy a hengerfej hol van ahhoz képest, a gyula mindíg uygan oda esik.
De lehet, hoyg nem értem
Az olaj ténylegesen csökkenti a benzin oktánszámát, de ezen akkor érdemes rugózni, ha 1/15 tel járatod:)
HA modern olajból 1/40-50 nel küldöd, ezzel nem érdemes foglalkozni.
nem... ez eredeti puch és ikerdugantyús ritkaság:)
16-odikán megint lesz börze a Vámügynökségnél?
Már tényleg ki kéne mennem
NAgyon tudományos kérdés:azt halottam (okos embertől) hogy ha 98-as benzinbe olajat teszek az lebutul 95-re és azzal még kb 14-es kompresszióig ellehet menni.
Az volna a kérdésem hogyha: így 1:9,5 höz a kompreszió gyárilag a 85-ös benzinhez
mennyit érdemes leszedetnem a hengerfejből hogy jólegyen és mennyi előgyújtást állítsak neki.
Ez nagyon érdekes kérdés kíváncsian várom a válaszod.
Ha nem nagy kérdés megírhatnád érdekele egy megfelelő kompresszióviszony egy alap dugóhoz és alap ablakokhoz a megfelelő benzin olaj keverék és gyújtásbeállítás, esetleg más sok jótanács.
Hú de hülyeséget írtam szóval kb 05-08 előgyulát adok neki igyvan vagy nemígyvan.
Üdv
Akkor ha milivel lejebb kerül akkor pl mili utógyújtást adok csak ennyi?
S50nem vagy 50sscm -es s51 nek?

Rendszerint minden széria benzinmotornak 20 fok körüli az előgyújtása.

s51 nek 1,8 ról addig érdemes csökkenteni tizedenként, amíg már ygengébben nem megy.
A szabvány 1,6-1,8
Az s50nek 1,5-1,7
Ja kösz még egyszer mindent
Emberek mikor csinálunk már fórum találkozót?
Amint lesz valami gépem megyek és ki próbálom a Zündappot

Amúgy nem érdekel valakit a Dellorto 12-es karbim?
Akkor láthattad a karbit amit küldtél a blokkal.
Nem bántam meg azt a blokkot amit vettem tőled.

Ja énis mindíg decikkel járok.
Köszönöm már van alapjárat.Amúgy az 50-esnek mennyi előgyújtás kéne és ha 1 miliméterrel elesz marva akkor miben változik?
Hali! n3 -hoz talán segit!
http://www.google.hu/imgres?im...
Natehát Újból.Zündapp
]Zündappot valakinek?[/L]
Ha benzin lenne benne, és nem levegő, talán menne is.
Itt sokan csak maguknak motoroznak, vagy nem is tudom...

Tegnap találkoztam 'eminem'-el, legalább őt megismertem.
Nem azt mondtam, hogy üzletszerűen restauráld, csak kicsit kipofozni, amennyire neki jó.
Nem nekem kell most motor, hanem a barátomnak.
Nekem nem az ilyen motorok üzletszerű restaurálása a fő tevékenységem, csak saját célra dolgoztam.
Az az egy szép és jó motor elég nekünk ebben a kategóriában.
Szégyenszemre senki sem volt az itteni kollégék közül Agárdon a velencei tó kerülő találkozón. Azt hittem legalább egy-két itteni motort látok, de nem.