Igen illetve az összes Bosch gyújtásosnak sz.r volt az ékpályája! Ki volt kopva súrolva stb újra kellett mindnél reszelni/vágni. Ezáltal nagyobb éket bele aztán próbáljon csak leszakadni!
mert a blokkja egy szar... mert a srác mondja hogy csak a karbival van gond mondom jó és itthon ma megakartam csinálni és mégmindig vmiért nem pörög ki. mondom jó akkor karbi le és deospray be a szívócsonkba. és így se pörög fel topp ra hanem hörög..mondom bazz. és megnézem a gyulát. és ott el volt állítva és beállítom. és mégmindig nem pörög ki. mondomg vaze szimmeringes....
. nem baj lesz mivel elütni az unalmas időt akkor megcsinálom a blokkot.
erre a szövegre van egy jó duma lenne... ahogy a pinát a farkad. :D
bocs muszáj volt ez kimondani. érted a viccet nna
de a főtengő az jó még a hajtókar. a lengkeréknél megnézem majd vmikor hogy mekkora a kilengése. Bár van még ktm hengerrem 50-es membrános azt valahogy bele szeretnék applikálni:)