Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval akkor nekem egy merev tengelyes sport quadom volt!?
Az szép! Mielőtt valaki letolna, én már megtettem!
Elég sok gondom volt vele a pár nap alatt! Állandóan felakadt az úszó(folyt a benzin) mindig meglazult a jobb oldali tengely anyája.
Így élvezhetetlen volt vele menni! De majd bérlek egyet ( 1 órára )--valami jót hátha bejön.........
Milyen gépet javasoltok kipróbálni?
Egy kis lazaság egy kis keménység na ez tetszik
Én vagyok a legutolsó aki vulgáris szókészlethez nyúlna. De amikor alapvető hülyeséget ír valaki, és csupán lendületből megpróbálja másra erőltetni, na az betesz...

ATV - összefoglaló neve a távol-keleten a quadoknak, a világ többi táján a quadok túrázásra alkalmas, általában 4x4 hajtássa lellátott vállfaját jelenti. Legprominensebben a Polaris és a Can-Am képviseli a kategóriát, ill. a négy japán gyár.

Amit Te írtál, az motoros nyelvre lefordítva kb ennyit tesz - "nem veszek egy szar CBR900 RR-t , mert a haveromnak is kormánycsapágyas lett a "86-os GPZ900R-je, úgyhogy minden 900-as sz@r, senki ne vegyen..." Tudd hogy hány kiló vagy, mielőtt indulatoskodsz.
Ha viszaolvasol zoli akkor láthatod hogy kutya aszt irta hogy vannak kinaiakban is gagyik Na most ezek szerint a tied ezek közé tartozott.Nekem kazuma 250 atv van de még "semi" baja nem volt.És nem engedi el a hegesztés meg ilyenek,pedig elég sokat megyek velle
Zola neked mi az ATV? Neked nem ATV-d volt. Az ATV szó általában terep quad kapcsolható 4x4 hajtással, felezővel, szal igazi terep gép. A quadok meg a merev tengelyes sport gépek... legalábbis nálam... Én már egy hete nem csapattam akkora a hőség
Andrev! Vagy tetszik valami, vagy nem ,ilyen egyszerű!
Ez most nem jött be!
"Szóval az atv azt jelenti,hogy olcsó szutyok négykerekü motor"
IGEN,kutya sajnos ez a meglátásom a 200cm3-sel kapcsolatban!
És ha nem tetszik valami,legközelebb máshogy nyílvánitsd ki légyszi!
Én csak megosztottam a tapasztalatomat másokkal!
Gyenge az anyaga,elég sok helyen elengedte a heggesztés..........
3 hónapos volt ahhoz képest eléggé kész volt!(pedig alig használták)
Lehet,hogy nem az összes atv rossz,sőt biztos,de az enyém sz+ r volt!
Kutya te meg ne az embert szapuld,hanem segíts az eszmecserében!
Legalábbis én úgy tudom,hogy ez a fórum célja!
Azért 10eKm Dakar más mint 1átlagos terep használat...(meg ugye a 4t alapbol nyomatékos hosszutávra tutti jobb)szerintem..
Én is azt hittem, de többen építettek már Banshee-t és azt mondják lényegesen jobban "fogy" mint a sima RD. (Alapvetően igaz lehet - ha quadban is elmenne 10.000. km-t akkor a Dakaros gyerek is azzal vágott volna neki, nem a gyengébb és sokkal nehezebb 750-es sorkettessel. Főleg így, hogy eleve egy Banshee-t kellett átfaragnia ezért.)
Ok köszi,Gondolom a magyar "ésszerüség" miatt nem könnyü Amugy a banshee és az RD350 ugyanaz a blokk szerintem
Ez király ez jó volt.KIbaszot gyíkok milyen .............................
Használd a kinti rendszámmal és ideiglenes kinti lakhellyel. Másképp nem lesz könnyű rendszámoznod.
Nem annyira, sokkal igényesebb. Erősebb, forgósabb és persze terepen használod. Ez minimum felezi az élettartamot.
ha mégegyszer quadom lesz (nem atv lesz)! Inkább egy használt márkás ,mint egy új atv!

Na innentől igazán adhat bárki a véleményedre ! Szóval az "atv" azt jelenti hog olcsó, szutyok de új négykerekű motor? Na gyorsan húzz el az 50-es papíroddal együtt...
Azt kitudja ha kintröl veszek rendszámos quadot azt itthon is tudom rendszámozni?
Zola ennyi idő alatt mint Te bele sem lehet merülni a dolgokba...
Kb annyira mint 1 RD350(blokkilag legalábbis)
Hogy mi nem tetszett a paripában? Egyszerűen nem az esetem!
Mindent ki szeretnék próbálni,és ez nem jött be!
El is adtam (nálam pörögnek az események)
Most van egy 80cm3-is chopperem 50cm3-is papirral!
De még mielőtt megkérdezné valaki IGEN ez is eladó!
Kipróbáltam mostmár mehet!
Meg amúgy is van benne már 100km
Szóval ha mégegyszer quadom lesz (nem atv lesz)! Inkább egy használt márkás ,mint egy új atv!
De ha rám halgattok azt csináltok amit akartok! Én csak megosztottam a tapasztalatomat! Tanuljatok más kárán olcsóbb!
aki ilyet akar venni inkább gyüjtsön tovább egy használt ltz-re vagy valami ilyesmire mert jobban jár... ez a szín tiszta igazság aki meg jön a pénz meg anyagi helyzetekkel meg hogy hobbira ez is jó, az ringassa magát abban a hitben... volt szerencsém szemügyre venni ezeket komolyabban és katasztrófálisan szarok...

Aki 2-300 ból vesz gépet, az valszeg hiába "gyűjtöget" még egy milliója nem lesz rá.

ööö..ha láttál két gépet közelről, akkor = mindet ismered? A márciusi 2-300cc kínai teszten erősen meglepődtél volna...

És újra mondom: egy 500ezres kínai gép SOHA nem lesz 1,5millás LTR, ahogy egy autóra vagy motorra is ugyanez igaz. De ettől még nem mondok sommás baromságokat.
Egy 350-es 2T motor, ami bő 70 lovat lead? Na ki mit gondol ?
Dragra jó, de ne mvéletlen hogy a Dakar győztes Banshee sem a saját blokkjával ment, hanem sima 4T motorral.
Tudja valaki, mennyire szervízigényes a yamaha banshee?
Teljesen igazad van!
Na Én ezeket hívom quadnak és a kissebb testvéreiket amik élvezhetőek is... A másik kategóra az ATV-k amik szintén nagyon jó kis gépek... de ezeket a nevem semmi gagyi szarokat nem hívnám quadnak, és bocsásson meg mindenki akinek most belegázoltam a lelki világába de sajnos igy van ez mind minőségben nézve vagy teljesítményben... Nem csodálom hogy eladod mert ez egy játékszer amit max kisgyerekek szórakoztatására terveztek nem pedig QUADOZNI.... aki ilyet akar venni inkább gyüjtsön tovább egy használt ltz-re vagy valami ilyesmire mert jobban jár... Lehet nagyarcú voltam most de sajnos ez a szín tiszta igazság aki meg jön a pénz meg anyagi helyzetekkel meg hogy hobbira ez is jó, az ringassa magát abban a hitben... volt szerencsém szemügyre venni ezeket komolyabban és katasztrófálisan szarok...
Néha azért Japán Quadokkal is motorozunk...
kutyának ebbe nagy igaza van!